اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

راه‌اندازی صرافی رمزارزی با پشتیبانی Yahoo

Taotao که ۴۰ درصد از سهام آن به یاهو تعلق دارد در ماه می معاملات رمزارزی را به‌ طور محدود آغاز خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس گزارش رسانه‌ها، صرافی رمزارزی Taotao یا همان BitARG سابق معاملات رمزارزی را به صورت محدود در ماه می آغاز خواهد کرد. ۴۰ درصد از Taotao به یکی از زیر مجموعه‌های شرکت یاهو(Yahoo) تعلق دارد.

این صرافی در آغاز معاملات بیت‌کوین(BTC) و اتریوم(ETH) را به‌همراه معاملات حاشیه‌ای(Margin Trading) در سه رمزارز لایت‌کوین(LTC)، بیت‌کوین کش(BCH) و رمزارز شرکت ریپل(XRP) امکان پذیر می‌سازد. کاربران می‌توانند پیش‌تر با ایجاد یک حساب کاربری در طرح هدیه‌ی تبلیغاتی نیز شرکت کنند.

برنامه‌های این شرکت در ماه مارس 2018 آغاز شده بود. یاهو اعلام کرده است که از طریق شرکت تابعه‌ی خود با نام YJFX سهام اکثریت این صرافی را به‌ دست آورده است. در آن زمان منابع خبری اعلام کردند که هزینه‌ی خرید این صرافی برای یاهو تقریبا 2 میلیارد ین(19 میلیون دلار) بوده است.

این حرکت نخستین تلاش یاهو را در حوزه‌ی صرافی‌های رمزارزی نشان می‌دهد. Taotao تاییدیه‌ی نهاد‌های قانونی ژاپن را به‌منظور آغاز فعالیت در بازار این کشور به‌دست آورده است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، پس از چند حمله‌ی هکری به صرافی‌های رمزارزی ژاپن که موجب جلب توجه جهانیان به این حوزه گردید، ژاپن نظارت شدیدی را بر اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به راه‌اندازی صرافی‌های رمزارزی هستند، اعمال می‌کند.

طرح ارائه‌ی مجوز در آوریل 2017 ارائه گردید، اما همچنان حملات سایبری و سرقت از صرافی‌های رمزارزی ادامه یافت. Coincheck در ژانویه‌ی 2018، مورد بزرگترین حمله‌ی سایبری به ارزش بیش از نیم میلیارد دلار قرار گرفت. اما پس از باز خرید موفق شد مجددا به بازار بازگردد. قوانین جدید رمزارزی ژاپن در ابتدای ماه جاری تصویب شد. که به‌ طور ویژه معاملات حاشیه‌ای رمزارزی را هدف قرار می‌دهد.

نظر شما در رابطه با ورود غیر مستقیم Yahoo به حوزه‌ی معاملات رمزارزی چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا