اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

یک تراکنش مرموز: انتقال ۱ میلیارد رمزارز XRP

این تراکنشِ ۳۰۲ میلیون دلاری از یک کیف‌پول تحت مالکیت شرکت ریپل و به همراه یک یادداشت مرموز صورت گرفته است

نکات برگزیده مطلب
  • براساس گزارشات منتشر شده در فضای مجازی، کمپانی ریپل(Ripple) اخیرا یک تراکنش بزرگ انجام داده و طی آن یک میلیارد رمزارز XRP را به یک کیف‌پول ناشناس انتقال داده است. با صرف نظر از ارزش ۳۰۲ میلیون دلاری رمزارزها جابجا شده، نکته‌ی جالب توجه در رابطه با این تراکنش این است که حاوی یک یادداشت(Memo) مرموز با متن «سینه‌خیز برو... راه برو... بدو...» می‌باشد.

تراکنش مرموز ریپل

کمپانی ریپل(Ripple) اخیرا مقدار قابل توجهی از رمزارزهای XRP تحت مالکیت خود را از یک کیف‌پول سپرده، به یک کیف‌پول جداگانه و ناشناخته ارسال کرده‌ است. طی این تراکنش، یک میلیارد واحد رمزارز XRP که ارزشی بالغ بر ۳۰۲ میلیون دلار دارد، جابجا شده است. گفتنی است که این تراکنش با کارمزدی کمتر از ۱ پنی و تنها در عرض چند ثانیه صورت گرفته است.

کمپانی ریپل مالکیت ۶۰ درصد از کل ذخایر رمزارز XRP را در اختیار دارد و بخش اعظم این دارایی در کیف‌پول‌های سپرده نگهداری می‌شود. کمپانی مذکور به طور منظم بخشی از این دارایی خود را به موسسات، صرافی‌های رمزارزی و سایر اشخاص علاقه‌متد می‌فروشد.

تراکنش اخیر نیز مشابه دیگر تراکنش‌هایی است که این کمپانی سانفرانسیسکویی در گذشته نیز انجام داده، با این تفاوت که در یک حرکت بسیار عجیب و نادر، ناظران وال‌های بازار(افرادی که به جستجوی تحرکات وال‌های بازار می‌پردازند تا بتوانند از تغییرات قیمت بوجود آمده به واسطه‌ی مبادلات آن‌ها، سود بدست آورند) متوجه شدند که اطلاعات این تراکنش خاص حاوی یک یادداشت(یا Memo که می‌توان به تراکنش‌های ریپل اضافه کرد) می‌باشد. در این یادداشت یک پیام بسیار مرموز با متن «سینه‌خیز برو… راه برو… بدو…» گنجانده شده است.

کمپانی ریپل در سال گذشته مقدار قابل توجهی از رمزارزهای تحت مالکیت خود را که مجموعا ۵۳۵ میلیون دلار قیمت داشته، بفروش رسانده است.

نظر شما در رابطه با این تراکنش بزرگ و یادداشت مرموز آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

منبع
Dailyhodl

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا