اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

شرکت آمریکایی Overstock، اولین پرداخت کننده‌ی مالیات با بیت‌کوین

این شرکت بزرگ آمریکایی در استقبال از طرح پرداخت مالیات با استفاده از رمزارزها از مزایایی همانند حذف کارمزد ۲/۵ درصدی بهره‌مند می‌شود

نکات برگزیده مطلب
  • خرده فروشی اینترنتی Overstock با ثبت نام در سامانه‌ی پرداخت مالیات با استفاده از رمزارزها در ایالات اوهایو(Ohio)، به اولین شرکت آمریکایی تبدیل شد که بخشی از مالیات خود را با بیت‌کوین پرداخت می‌کند. این روش پرداخت مالیات، مزایایی همانند کارمزد پایین را به همراه خواهد داشت.

پرداخت مالیات با استفاده از بیت‌کوین

بر اساس اطلاعات منتشر شده در پرتال سرمایه‌گذاری این شرکت، Overstock در نظر دارد مالیات کسب و کار خود را در ایالت اوهایو با استفاده از بیت‌کوین پرداخت کند. ظاهرا با انجام این کار این خرده فروشی به اولین شرکت بزرگ آمریکایی تبدیل می‌شود که مالیات خود را با استفاده از یک ارز دیجیتالی پرداخت می‌کند.

پاتریک ام بیرن(Patrick M. Byrne) مدیر عامل و بنیانگذار Overstock در این باره گفت:

ما به خوبی فکر کردیم که پذیرش تکنولوژی‌های نوظهور همانند رمزارزها(در حالی که با قوانین محدود کننده‌ای در ارتباط با این تکنولوژی‌ها همراه است)، بهترین روش برای کسب اطمینان از حفظ جایگاه پیشتاز ایالات متحده در اقتصاد جهانی است. ما خوشحالیم که با دولتمردان روشنفکر و سازمان‌هایی همانند اداره‌ی خزانه‌داری برای ایجاد اعتماد به تکنولوژی‌های ضروری برای سیستم‌های مالی خود، همکاری می‌کنیم. Patrick M. Byrne

رسانه‌ها در ابتدای نوامبر گزارش دادند که با انتشار برنامه‌های فروش کسب و کار خرده فروشی Overstock و تمرکز بر استارت‌آپ‌های بلاکچینی خود، قیمت سهام این شرکت افزایش یافته است.

آینده نگری Overstock

در انتهای نوامبر 2018، پرداخت مالیات با استفاده از بیت‌کوین در ایالت اوهایو به کمک سایت OhioCrypto.com امکان پذیر شد.

جان مندل(John Mandel)، خزانه دار ایالت اوهایو و کسی که این ایده را مطرح کرد، حرکت Overstock در پرداخت مالیات با استفاده از رمزارزها را به صورت «حرکتی فراتر از زمان کنونی» توصیف کرد:

Overstock با این اقدام به اولین برند ملی آمریکا تبدیل شد که برای پرداخت مالیات با استفاده از رمزارزها ثبت نام کرده است، و ما این حرکت را تحسین می‌کنیم. این شرکت در پذیرش تکنولوژی بلاکچین فراتر از زمان عمل کرده و ما مفتخریم که آن‌ها به OhioCrypto.com پیوستند. John Mandel

مندل در مصاحبه‌ای با Fortune افزود که پرداخت مالیات با بیت‌کوین مزایای مالی خاصی را آشکار می‌کند. بر اساس اظهارات وی، مودیان مالیاتی که از کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند، 2.5 درصد کارمزد خدمات را نیز پرداخت می‌کنند. در حالی که استفاده کنندگان از بیت‌کوین تنها یک درصد کارمزد می‌پردازند. با این وجود از پیشگامانی همانند Overstock هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نخواهد شد.

نظر شما در ارتباط با تصمیم Overstock در پرداخت بخشی از مالیات خود توسط بیت‌کوین چیست؟ آیا استفاده‌ از رمزارزها در پرداخت‌های دولتی موجب گسترش استفاده از آن‌ها خواهد شد؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا