اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

بایننس در جستجوی برترین پروژه‌های بلاکچینی

این شرکت در برنامه‌ی Incubation(جوجه‌کشی) با انتخاب 8 پروژه‌، به آن‌ها سرمایه‌ی 500 هزار دلاری و حمایت‌های فنی ارائه کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس گزارش مطبوعاتی که در 14 دسامبر منتشر گردید، آزمایشگاه بایننس(Binance Labs) که یک شاخه‌ از بزرگترین صرافی رمزارزی بایننس است، نتیجه‌ی نخستین سری پروژه‌های بلاکچین را از برنامه‌ی Incubation Program منتشر کرد. این برنامه با انتخاب پروژه‌های مستعد در حوزه‌ی بلاکچین به آن‌ها کمک‌های مالی و فنی ارائه می‌کند.

Binance Labs یک طرح ابتکاری است که از طریق سرمایه‌گذاری مستقیم و ارائه‌ی کمک‌های فنی به پروژه‌های نوپای بلاکچینی و دارایی‌های دیجیتالی به بنیانگذاران این پروژه‌ها کمک می‌کند. برنامه‌ی Binance Labs Incubation، یک برنامه‌ی کمکی است که در آگوست 2018 راه‌اندازی شده است.

Binance Labs در برنامه‌ی Incubation با بیش از 500 متقاضی مواجه گردید که از این میان تنها 8 پروژه را انتخاب کرده و در مرحله‌ی اولیه‌ی سرمایه‌گذاری، سرمایه‌ی 500 هزار دلاری به همراه امکان دسترسی به منابع و افراد متخصص در این شرکت را ارائه کرد. در این برنامه که 10 هفته به طول انجامید، هر هفت پروژه محصولات کاربردی خود را عرضه کرده و در اختیار کاربران قرار دادند در حالی که سه تیم از این میان به سودهی رسیدند.

کیف پول سخت افزاری SafePal، پروژه‌ی استفاده از هویت شبکه‌های اجتماعی به منظور ورود به برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز(DApps) با نام Torus، پروژه‌ی امنیت اینترنتی Nym و استارت آپ فعال در حوزه‌ی پیش‌بینی بازار با نام Deaux در میان هشت پروژه‌ای قرار دارند که در این برنامه‌ Binance Labs Incubation انتخاب شدند.

الا ژانگ(Ella Zhang) رئیس Binance Labs در ماه ژوئن با حضور در نشست «هر آنچه می‌خواهی از من بپرس(Ask me Anything)» اظهار داشت که «تمرکززدایی مهم‌ترین ارزش بیت‌کوین و بلاکچین است» و شرکت او نوآوری‌هایی را در این حوزه راه‌اندازی کرده است.

 

گزارش شده است که Binance Labs در ابتدای اکتبر میلیون‌ها دلار در استارت آپ ایجاد اکوسیستم محتوای دیجیتالی توزیع شده با نام Contentos سرمایه‌گذاری کرده است. این استارت آپ با توسعه‌ی اکوسیستم توزیع شده، شفافیت و درآمد‌زایی از محتواهای تولید شده را بدون سانسور یا حذف محتوا، امکان پذیر می‌کند.

بایننس در ماه گذشته بخش تحقیقاتی خود را با نام Binance Research به منظور ارائه‌ی گزارش‌های باکیفیت در حوزه‌ی رمزارزی و در سطح موسسات را راه‌اندازی کرد. این شاخه از بایننس، گزارش‌های سطح بالایی را با هدف افزایش شفافیت و بهبود کیفیت اطلاعات منتشره در حوزه‌ی رمزارزی آماده می‌کند.

نظر شما در زمینه‌ی اهداف و عملکرد Binance Labs چیست؟ آیا برنامه‌ی Incubation آزمایشگاه بایننس می‌تواند به پیشرفت سریع پروژه‌های مستعد در حوزه‌ی بلاکچین کمک کند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا