اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

کدام رمزارز آغازگر روند صعودی بعدی در بازار رمزارزی خواهد بود؟

بررسی نامزدهای احتمالی برای شکل‌گیری و هدایت موج صعودی بعدی در بازار رمزارزی

نکات برگزیده مطلب
  • به نظر می‌رسد بازار رمزارزها پس از پشت سر گذاشتن تجربه‌ی روند نزولی و قرار گرفتن در شرایط پایدار کنونی، برای یک رالی صعودی آماده می‌گردد. با این وجود ممکن است بیت‌کوین، آغازگر رالی صعودی آینده‌ در بازار رمزارزها نبوده و رمزارز دیگری هدایت صعود بازار را برعهده بگیرد.

آینده‌ی بازار رمزارزی

سال جاری برای بازار رمزارزی، سال خوبی محسوب نمی‌شود؛ برخی از رمزارزها 80 درصد از ارزش خود را در مقایسه با انتهای سال 2017، از دست دادند.

با این وجود، کاهش قیمت رمزارزها به سطح قیمت‌های پایین کنونی، می‌تواند برای بازار رمزارزی، مفید باشد. تایلر کوِن(Tyler Cowen)، که یک اقتصاددان و مقاله‌نویس بلومبرگ(Bloomberg) است، می‌نویسد: «شاید این پیشرفت دقیقا همان چیزی است که دنیای رمزارزها برای برداشتن یگ گام به جلو، به آن نیاز دارد.»

برای چند هفته‌ی گذشته، قیمت بیت‌کوین نسبتا کم ولی به شکل پایدار، افزایش یافته است. درواقع، شاخص نوسان بیت‌کوین برای 30 روز گذشته برابر با 1.55 درصد بوده است، این شاخص برای 60 روز گذشته برابر با 1.54 درصد است.

نوسانات پایین بیت‌کوین می‌تواند موجب تشویق سرمایه‌گذاران شود، زیرا ممکن است به بیت‌کوین کمک کند تا به یک روش پرداخت یا طلای دیجیتالی تبدیل شود.

بعلاوه، نوسانات پایین بیت‌کوین ممکن است در تصمیم‌گیری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) و در تایید ETF بیت‌کوین، نقش سازنده‌ای داشته باشد. در حقیقت، نوسانات کم ممکن است این ادعا را اثبات نماید که امکان دستکاری قیمت در بازار بیت‌کوین بسیار کاهش یافته است.

هم‌اکنون، با وجود انقباض کنونی بازار رمزارزها، بسیاری از تحلیلگران رمزارزی انتظار افزایش قیمت رمزارزها را دارند. این موضوع می‌تواند نشانگر قرار گرفتن قیمت رمزارزها در کَفِ احتمالی باشد. آنتونی کوتبرتسون(Anthony Cuthbertson) در این باره می‌نویسد: «تحلیلگران رمزارزی معتقدند که، بازار رمزارزها ممکن است در آستانه‌ی تجربه‌ی مجدد صعود سال 2017 قرار داشته باشد.»

با این وجود، کوتبرتسون می‌نویسد:

تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که ممکن است در آینده‌ی بازار، بیت‌کوین رهبری این صعود را در دست نداشته باشد. Anthony Cuthbertson

 

اتریوم(ETH) یا استلار(XLM) می‌توانند رهبر بعدی رمزارزها باشند؟

اگر بیت‌کوین با قرار گرفتن در ثبات قیمتی، قادر به رهبری بازار برای رالی صعودی بعدی نباشد، کدام رمزارز قادر به حرکت دادن بازار رمزارزها خواهد بود؟

اتریوم یا رمزارزی بر پایه‌ی اتریوم، می‌تواند نامزد این اتفاق باشد. بر اساس اعلام Santiment، شبکه‌های بر پایه‌ی اتریوم «منتظر بازگشت مجدد شرایط صعودی اتریوم هستند؛ در واقع آن‌ها درحال آماده‌سازی برای بازار صعودی هستند.»

کوتبرتسون از ایان مک‌لئود(Ian McLeod)، که یک متخصص تکنولوژی در Thomas Crown Art است، نقل قول کرده: «اتریوم می‌تواند در آستانه‌ی موفقیت بزرگ و تحسین برانگیز جهان قرار داشته باشد.»

هیچ‌گاه مالک رمزارز نبودید؟ بسیار خوب، ما نیز هیچ‌گاه 125 میلیون دلار رمزارز توزیع نکرده‌ایم.

همچنین رمزارز یک رمزارز ناشناخته همانند استلار(Stellar Lumens) که با نماد XLM در بازار نیز می‌تواند آغازگر یک رالی صعودی در بازار رمزارزها باشد.

سایت Blockchain.com به کاربرانش اعلام کرد که از 6 نوامبر 2018، معادل 125 میلیون دلار رمزارز XLM در میان کاربرانی که در ایردراپ(Airdrop) این شرکت ثبت نام نمایند، توزیع می‌کند. ایر دراپ توزیع توکن رایگان بین تعدادی افراد به عنوان پاداش است.

بسیار هیجان زده‌ام که اضافه شدن XLM به کیف پول سایت blockchain.com و همچنین بزرگترین ایردراپ دنیای دیجیتالی با مبلغ معادل 125 میلیون دلار را اعلام کنم. ما طی چند ماه آینده به میلیون‌ها انسان به ارزش 20 دلار رمزارز خواهیم داد. ما در طی چند ماه آینده این برنامه را اجرا خواهیم کرد، توزیع رمزارزها به شکل روزانه و در بخش‌های کوچک انجام خواهد شد. برای شرکت در این رویداد به آدرس زیر مراجعه نمایید: https://www.blockchain.com/getcrypto

منطق اجرای Airdrop توسط سایت Blockchain.com، تمرکز زدایی و افزایش محبوبیت و یا گسترش استفاده از شبکه‌ی یک رمزارز می‌تواند در نظر گرفته شود.

با این وجود، امکان به حرکت درآوردن بازار توسط بیت‌کوین که به تازگی تولد ده سالگی خود را جشن گرفت، نباید نادیده گرفته شود. بیت‌کوین با گذر از شرایط مختلف، همچنان بزرگترین رمزارز قدرتمند بازار است و همچنان به کسب و کارهایی همانند شرکت خدمات مالی Square کمک می‌کند تا سودآور باشند.

شما فکر می‌کنید کدام رمزارز آغازگر رالی صعودی بعدی در بازار رمزارزها خواهد بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا