اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

محصول جدید ریپل به نام xRapid به زودی عرضه خواهد شد

طبق اعلام ریپل این محصول حداکثر تا ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت

نکات برگزیده مطلب
  • مقامات ریپل اعلام کرده‌اند که محصول جدید آن‌ها که xRapid نام خواهد داشت، به زودی عرضه خواهد شد و تنها چالش پیش‌ روی آن متقاعد کردن موسسات مالی است.

محصول رمزارزی ریپل(Ripple) که مدت‌های پیش صحبت از تولید و عرضه‌ی آن با هدف تبدیل شدن رمزارز XRP به عنوان انتخاب اول موسسات مالی جهت انجام فرایند‌های برون مرزی در فضای رسانه‌ای بازگو شده بود، اکنون از طریق برنامه‌های تجاری واقعی به مراحل تولید نزدیک شده است.

ساگار سربهای(Sagar Sarbhai) به عنوان سرپرست روابط تنظیمی ریپل در مناطق آسیا-اقیانوسیه و خاورمیانه به خبرگزاری‌های اعلام کرده بود که از نظر این شرکت، محصول مذکور که با نام xRapid معرفی شده است، حداکثر تا ماه آینده منتشر خواهد شد.

وی در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد:

من مطمئن هستم که شما طی یک ماه آینده یا کمی پس از آن، خبرهای خوبی در رابطه با تولید این محصول جدید و عرضه‌ی آن خواهید دید.Sagar Sarbhai

برخلاف سایر محصولات بلاک‌چینی این شرکت، به نظر می‌رسد که xRapid از رمزارز عمومی XRP برای انجام مبادلات استفاده می‌کند، موردی که طبق گفته‌های بنیاد ریپل باعث افزایش سرعت انتقال ارزها به صورت برون مرزی خواهد شد.

خبرگزاری CCN در ماه آگوست گزارش داد که بنیاد ریپل برای شراکت در اکوسیستم xRapid سه صرافی رمزارزی Bittrex، Bits و Coin.ph را در نظر گرفته است و احتمالا سعی دارد یکبار دیگر راه‌اندازی تجاری این محصول را پیشاپیش به آن‌ها گوشزد کند.

برد گارلین‌هوس(Brad Garlinghouse) مدیر عامل ریپل، در اوایل سال جاری پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال ۲۰۱۹ ده‌ها بانک از محصول xRapid و افزونه‌ی XRP استفاده خواهند کرد.

آقای سربهای اعلام کرده است که بیش از ۱۲۰ بانک و موسسه‌ی مالی در سراسر جهان هم اکنون در حال استفاده از محصول دیگر این کمپانی یعنی xCurrent هستند، محصولی که از تکنولوژی بلاک‌چین برای کاهش مدت زمان انجام قرارداد‌های استفاده می‌شود اما در فرایند‌های خود از رمزارز XRP استفاده نمی‌کند.

چالش اصلی پیش روی این محصول جدید این است که باید شرکت‌ها را برای ارتقاء به xRapid متقاعد کرد، این درحالیست که بسیاری از موسسات مالی هنوز هم در رابطه با صنعت رمزارزی بسیار با احتیاط و در برخی موارد کاملا خصمانه رفتار می‌کنند.

آقای سربهای در بخش دیگری از مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که قانون‌گذاران و دیگر سیاست‌گذاران سراسر جهان در حال شناخت مزایای استفاده از نه تنها بلاک‌چین، بلکه تمام محصولات صنعت رمزارزی هستند؛ که از نظر او نتیجه‌ی آن بهبود هرچه بیشتر محیط برای توسعه‌ در این زمینه‌ی تکنولوژی خواهد شد.

او در مصاحبه‌ی خود عنوان کرد:

Sagar Sarbhai

تنها چند سال پیش همه می‌گفتند که بلاک‌چین خوب و صنعت رمزارزی بد است. ما امروزه شاهد قانون‌گذاری هرچه بیشتر هستیم و سیاست‌گذاران کل این صنعت را متصل به هم می‌بینند. بنابر این، من فکر می‌کند که دیدگاه منفی به این صنایع در حال تغییر است چونکه سیاست‌گذاران و قانون‌گذاران متوجه‌ی مزایای زیاد دارایی‌های دیجیتال و فراگیری رمزارزها، شده‌اند.Sagar Sarbhai

با اینکه رمزارز XRP در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شده است، اکثریت آن هنوز تحت مالکیت بنیاد ریپل قرار دارد. طبق اعلام OnChainFX این رمزارز در ماه ژانویه با قیمت ۳/۸۴ دلار مبادله می‌شد و اکنون با سقوط ۹۳درصدی در ارزش مواجه شده و قیمت آن تنها ۰/۲۷ دلار می‌باشد.

نظر شما در رابطه با این محصول جدید چیست؟ آیا موسسات مالی متقاد خواهند شد که از آن استفاده نمایند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا