اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سه برابر شدن هزینه‌ی برق ماینر‌های فعال در واشنگتن

مقامات این منطقه به افزایش هزینه‌ی برق مصرفی صنایع در حال توسعه رای مثبت داده‌اند

نکات برگزیده مطلب
  • طی هفته‌ی جاری مقامات شهرستان گرنت به افزایش ۳ برابری هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی صنایع در حال تحول منطقه که شامل صنعت استخراج رمزارز نیز می‌شود، رای مثبت داده‌اند. با این حال پرداخت هزینه‌های مربوط به مصرف برق برای ماینر‌ها باز هم کمتر از متوسط هزینه‌ی دولتی خواهد بود.

طی هفته‌ی جاری مقامات ایالات متحده در گرنت(Grant County) شهر واشنگتن(Washington) به افزایش تعرفه‌ی برق شرکت‌هایی که در طبقه‌بندی صنایع «در حال تحول» جای می‌گیرند، رای مثبت دادند. به نظر می‌رسد که این عمل تلاشی جهت جلوگیری و محدود کردن راه‌اندازی ماینینگ رمزارز در خارج شهرهای بزرگ و مناطق روستایی باشد.

فرایند استخراج و ماینینگ بیت‌کوین مصرف برق بالایی دارد و قطعا زمانی که به این میزان انرژی مصرف کنید، مبلغ اعلام شده در قبض برق نیز سرسام آور خواهد بود. این امر باعث شده که ماینر‌ها همیشه به دنبال جایی باشند که هزینه‌ی مصرف برق در آنجا پایین‌تر است.

گرنت واشنگتن در اصل مقر اصلی Grand Coulee Dam بزرگ‌ترین نیروگاه برق آبی ایالات متحده است، به همین جهت به مردم محلی ارزان‌ترین برق در ناحیه را ارائه می‌کند.

به گفته‌ی اداره‌ی اطلاعات انرژی ایالات متحده، میانگین هزینه‌ی مرتبط با مصرف انرژی برق در این کشور حدود ۱۲ سنت برای هر کیلووات ساعت می‌باشد. اما در گرند ماینر‌ها برای هر کیلووات ساعت تنها ۲/۶ سنت پرداخت می‌کنند. حال با اجرایی شدن این قوانین جدید که توسط مقامات مورد تایید قرار گرفته، تمامی این ماینر‌های باید برای هر کیلووات ساعت مصرف انرژی حدود ۷/۹ سنت پرداخت کنند.

با در نظر گرفتن این مورد که در بسیاری از ایالت‌های واشنگتن شهروندان به ازاری مصرف هر کیلووات ساعت ۱۰ سنت پرداخت می‌کنند، می‌توان گفت که ماینرها باز هم به طور قابل توجهی کمتر از سطح متوسط ملی هزینه مصرف انرژی پرداخت خواهند کرد و گرند باز هم مکانی مناسب برای استخراج رمزارزی محسوب می‌شود.

قوانین جدید طی یک گزارش مطبوعاتی توسط مقامات این ایالات اینگونه توضیح داده شد:

نرخ جدید غرامت Grant PUD که به دلیل مخاطرات اضافی و اجبار مشتریان صنایع در حال توسعه وضع شده، آن‌ها را مجبور می‌کند تا همانند دیگر صنایع کنندگان پرمصرف در این محدوده، هزینه‌های بیشتری برای تامین برق خود پرداخت کنند. این امر پرداخت یارانه و کمک‌ هزینه به مشتریان خانگی و توزیع انرژی به کسب و کار‌های کوچک و متوسط را تسهیل می‌بخشد.

Grant County officials

در حالی که مقامات علیه صنعت رمزارزی و ماینر‌ها جبهه نگرفته‌اند، به نظر می‌رسد که این حرکت به منظور تامین امنیت جامعه‌ی رمزارزی انجام شده است.

لری چپمن(Larry Schaapman) مامور عالی رتبه‌ی دولتی در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد:

من ماینر‌ها را به عنوان یک خطر بالقوه نمی‌بینم. آن‌ها خود را شبیه به مراکز داده کرده‌اند، اما تنها یک کار انجام می‌دهنده و آن هم استخراج بیت‌کوین است.

Larry Schaapman

ناحیه‌ی گرنت شاهد افزایش ناگهانی ماینرها در این منطقه بوده است. این منطقه و تمامی نواحی اطراف آن به دلیل مزیت برق ارزان با افزایش جمعیت سریع روبرو هستند و برای اینکه بتوانند از این «صنایع در حال تحول» و مزایای اقتصادی همراه با ایجاد کسب و کار‌های جدید آن‌ها استفاده کنند، باید راهی برای کنترل آن‌ها پیدا کنند.

نظر شما در رابطه با افزایش هزینه‌ی برق مرتبط با صنعت ماینینگ چیست؟ آیا این کار باعث کاهش درآمد ماینر‌ها و در نتیجه کاهش جذابیت این صنعت نخواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
ZYcrypto

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا