اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بنیاد Tron مالک جدید BlockChain.Org

ترون به تازگی مالکیت Blockchain.org را کسب کرده و نقشه‌هایی برای آن دارد

نکات برگزیده مطلب
  • پروژه‌ی TRON به تازگی مالکیت وب‌سایت BlockChain.org را به دست آورده و قصد دارد از این پلت‌فرم به عنوان راهی برای غیرمتمرکز‌سازی هرچه بیشتر وب و ریرساخت‌های آن استفاده کند.

در تاریخ ۱۰ام آگوست۲۰۱۸، بنیاد ترون(Tron با نماد TRX) اعلام کرد که موفق به کسب مالکیت دامنه‌ی Blockchain.Org شده است. جاستین سان(Justin Sun) معتقد است که وب‌سایت یاد شده یک پلت‌فرم موتور جستجو متشکل از یک فضای داده‌ی متراکم خواهد بود. در ادامه‌ی این اعلامیه آمده بود که:

این وب‌سایت، پلت‌فرمی خواهد بود که تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، ارزیابی پروژه‌ها، جستجوی اطلاعات و سایر خدمات مشابه را برای کاربران صنعت بلاک‌چین ارائه خواهد کرد. وی همچنین دیگران را به ورود به این صنعت و ساخت یک پلت‌فرم برای کمک به رشد صنعت بلاک‌چین تشویق می‌کند.

The announcement

چرا داده‌های بزرگ

پروژه‌ی ترون با جمع‌آوری “داده‌های بزرگ” به درک بهتری از آنچه جامعه‌ی این رمزارز و همچنین آنچه که در کل اکوسیستم بلاک‌چین در شرایط بازار فعلی و آینده نیاز دارد، برسد. کاربران همچنین می‌توانند از داده‌های تحلیل شده استفاده کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد پروژه‌های مختلف موجود در صنعت بلاک‌چین بدست آورند. وب‌سایت ‌BlockChain.org به طور مداوم نیاز‌های اکوسیستم بلاک‌چین را بررسی می‌کند و راه‌حل‌های مناسبی برای آن ارائه می‌دهد.

سه فاکتور و عاملی که در تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ Tron مهم محسوب می‌شود فاکتو حجم، سرعت و نوع آن خواهد بود. در بحث حجم، ترون نیاز به مشاهده و پیگیری آنچه در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و موتور‌های جستجو موجود رخ می‌دهد، دارد. سپس TRON باید این داده‌ها را در اسرع وقت پردازش کند تا بازخورد دقیق و بروز شده‌ای را برای کاربران Blockchain.Org ارائه دهند. در نهایت، اطلاعات تجزیه و تحلیل شده در قالبت متن، تصویر، pdf، ویدئو و موارد دیگر خواهد بود.

بهترین دوران برای Tron

باید یاد‌آور شویم که بنیاد Tron اخیرا مالکیت پلت‌فرم اشتراک‌گذاری آنلاین فایل BitTorrent را بدست آورده است. Tron همچنین در حال کار بر روی یک شبکه‌ی اصلی(Mainnet) است و به تازگی ماشین مجازی ترون(Tron Virtual Machine) را راه‌اندازی کرده است، پروژه‌ای که این پلت‌فرم را به سطح جدید خواهد برد. یکی از اصلی‌ترین اهداف پروژه‌ی TRON تمرکز زدایی وب و زیرساخت‌های آن‌ است. این پروژه‌ دفاتری در پکن و سانفرانسیسکو دارد و تصمیم گرفته که کسب و کار خود را بیشتر توسعه دهد.

نظر شما در رابطه با این حرکت ترون چیست؟ آیا خرید این پلت‌فرم تاثیری بر آینده‌ی این رمزارز خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫5 دیدگاه ها

  1. برای دسکتاپ میخوام این لینک که فرمودید ولت exodus هم داره ممنون میشم توضیحی در موردش بدید

    1. اکسودوس ولت خوبیه، پیکربندی سختی هم نداره که نیاز به توضیح باشه. اگر سوال خاصی دارید بفرمایید.

  2. سلام سایت بسیار خوبی دارید امیداورم همینطور ادامه بدید،ممنون میشم ولت خوب برای ترون معرفی کنید

    1. سلام
      شما مشخص نفرمودید که برای چه پلتفرمی ولت لازم دارید. در نتیجه با دنبال کردن این لینک ولت‌های مختلفی رو برای سیستم عامل‌های مختلف که مورد تایید توسعه‌دهندگان ترون هست رو می‌تونید مشاهده کنید: https://bit.ly/2xGbOhI
      در ضمن شما می‌تونید از ولت سخت‌افزاری Ledger Nano S که از امنیت بالاتری هم برخورداره استفاده کنید.
      روز بخیر

دکمه بازگشت به بالا