اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

رئیس اسکای‌بریج کپیتال: پیشرفت اتریوم نزدیک است

آنتونی اسکاراموچی در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود اظهار نموده که زیرساخت‌های اتریوم بسیار قدرتمند هستند و این رمزارز مسیر رشد و پیشرفت را ادامه خواهد داد

نکات برگزیده مطلب
  • آنتونی اسکاراموچی رئیس شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری اسکای‌بریج کپیتال(SkyBridge Capital) در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود به اظهار نظر در رابطه با صنعت رمزارزها به ویژه اتریوم پرداخته است. به گفته‌ی این کارآفرین موفق، زیرساخت‌های شبکه‌ی اتریوم بسیار قدرتمند هستند و همین موضوع باعث شده تا پیشرفت‌های چشم‌گیری از جمله صنعت توکن‌های غیرقابل انتقال(NFT) در این شبکه آغاز شود. به گفته‌ی وی این روند رشد همچنان ادامه یافته و در آینده‌ی نزدیک شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اتریوم خواهیم بود.

علاقه‌مند به اتریوم

آنتونی اسکاراموچی رئیس شرکت اسکای‌بریج کپیتال(SkyBridge Capital) در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود در تاریخ ۴ام ژانویه اعلام نموده که علاقه‌ی زیادی به پروژه‌ی رمزارزی اتریوم دارد، با این حال وی تا به امروز بر روی بیت کوین و مزایای آن تمرکز داشته است.

آقای اسکاراموچی در بخش‌هایی از صحبت‌هایی خود به اظهار نظر در رابطه با اتریوم پرداخت و توضیح داد که نسبت به دومین رمزارز بزرگ بازار بسیار علاقه‌مند است.

وی در ادامه توضیح داد که شبکه‌ی اتریوم «زمینه‌ساز صنعت توکن‌های غیرقابل انتقال(NFT) و بسیاری از تغییرات و پیشرفت‌های آتی خواهد بود، تغییراتی که به شبکه‌ی اتریوم نیازمند هستند نه بیت کوین». به گفته‌ی وی همین موضوع باعث ارزشمند شدن شبکه‌ی اتریوم می‌شود.

اتریوم Ethereum ETH اتریوم ETH Ethereum سرمایه‌گذاران سازمانی

اسکاراموچی معتقد است که بازار اتریوم بسیار بزرگ است، و این بازار زیرساخت‌های بسیار خوبی دارد که می‌تواند در آینده پذیرنده‌ی پیشرفت بیشتر و افزایش چشم‌گیر قیمت‌ها باشد.

سرمایه‌گذاران فعلا به دنبال بیت کوین هستند

با این حال، از آنجا که سرمایه‌گذاران اغلب تمایل دارند به واسطه‌ی بیت کوین وارد صنعت رمزارزها شوند، صندوق‌های سرمایه‌گذاری سعی می‌کنند تا رمزارز BTC را به سرمایه‌گذاران معرفی کرده و خدمات مربوطه را ارائه کنند.

اتریوم Ethereum ETH اتریوم ETH Ethereum سرمایه‌گذاران سازمانی اسکای‌بریج کپیتال
بازتاب صحبت‌های آنتونی اسکاراموچی در توییتر

البته آقای اسکاراموچی در ادامه اعتراف کرد که شرکت تحت مدیریت وی یعنی اسکای‌بریج کپیتال ممکن است در آینده‌ی نزدیک خدمات مربوط به سرمایه‌گذاری اتریوم ارائه کند. به گفته‌ی وی اتریوم می‌تواند در آینده «به یک سرمایه‌گذاری چشم‌گیر تبدیل شده و حتی صفت ذخیره‌سازی ارزش را هم برعهده بگیرد».

اسکاراموچی در ادامه مصاحبه‌ی خود نسبت به رمزارز بیت کوین و چگونگی ارائه‌ی خدمات مربوطه به مشتریان اسکای‌بریج کپیتال اظهار نظر کرد.

بیت کوین یا پول؟

وی به جای اینکه بیت کوین را یک محل ذخیره‌سازی ارزش جدید و یا سرمایه‌گذاری مقاوم در برابر تورم توصیف کند، توضیح داد که پول همیشه یک فناوری ابزاری برای کمک به جلوگیری از داد و ستد کالا به صورت مستقیم بوده است.

او همچنین به سرمایه‌گذاران توضیح داد که کودکان ما در آینده می‌توانند با استفاده از بیت کوین واتریوم تراکنش‌های خود را انجام داده و برای همیشه پول نقد را کنار بگذارند. علاوه بر این، نسل جوب دارایی‌های رمزارزی را به عنوان ابزار سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اند.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های رئیس شرکت اسکای‌بریج کپیتال در رابطه پیشرفت اتریوم چیست؟ آیا به زودی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شبکه‌ی اتریوم و افزایش قیمت اتر خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا