اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

ویژگی خرید اتریوم به مرورگر Opera اضافه شد

کاربران اندروید مرورگر اپرا در کشور‌های سوئد، نروژ و دانمارک می‌توانند از طریق این مرورگر رمزارز Ether خریداری کنند

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس اعلام مطبوعات، نسخه‌ی اندروید مرورگر اوپرا(Opera)، هم اکنون ویژگی جدیدی را اضافه کرده است و به کاربرانش اجازه می‌دهد از طریق این مرورگر، اتریوم خریداری کنند. کاربران می‌توانند رمزارز خریداری شده را به‌طور مستقیم در برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز(DApps) استفاده کنند.

بر اساس اعلام مطبوعات، در نتیجه‌ی همکاری شرکت اپرا با شرکت کارگزاری Safello، خدمات جدید مرورگر اپرا برای کاربران این مرورگر در سوئد، نروژ و دانمارک در دسترس خواهد بود. Safello در نزد اداره‌ی نظارت مالی(FSA) سوئد به ثبت رسیده است.

جولیا زندزیلورز(Julia Szyndzielorz)، مدیرارشد روابط عمومی اپرا در ایمیلی به سایت Cointelegraph اعلام کرد که خرید اتریوم از طریق مرورگر آن، به کاربران اجازه می‌دهد رمزارزها را به‌طور آنلاین و بلادرنگ خریداری نمایند.

اپرا در دسامبر سال گذشته مرورگر خود را با توانایی پشتیبانی از «Web 3»، همراه با کیف پول رمزارزی با پشتیبانی از اتریوم و  امکان تعامل با برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز(DApps) را رونمایی کرد. بر اساس اطلاعیه‌ی مطبوعاتی، اتریوم خریداری شده به کمک این ویژگی جدید، برای استفاده در برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز آماده است.

شرکت اپرا، در آگوست سال گذشته کیف پول رمزارزی را به نسخه‌ی دستکاپ مرورگر خود، اضافه کرد.

سال گذشته پس از انتشار آگهی استخدام مهندسین رمزنگاری توسط اپلیکیشن معاملات رمزارز و سهام به نام Robinhood، شایعه شده بود که این شرکت، کیف پول رمزارزی را به محصول خود اضافه می‌کند.

در گذشته، شرکت سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند HTC، اعلام کرد که مرورگر Brave در اولین گوشی هوشمند بلاکچینی این شرکت به‌طور پیش‌فرض نصب می‌گردد.

آیا خرید اتر از مرورگر کاربردی خواهد بود و به فراگیر شدن رمزارزها کمک خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا