اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

حرکت سریع شرکت‌های الکترونیکی به سمت ماینر‌های 7 نانومتری

کمپانی Canaan در کنفرانس مطبوعاتی خود از دستگاه‌های ماینری با تراشه‌های 7 نانومتری رونمایی کرد

نکات برگزیده مطلب
  • با ظهور بیت‌کوین رقابت در تولید تجهیزات کارآمد و با تکنولوژی بالاتر در میان شرکت‌های تولید کننده‌ی این تجهیزات نیز به وجود آمده و تاکنون نیز ادامه داشته است. کمپانی Canaan به تازگی از دستگاه‌های ماینر خود که از تراشه‌‌های 7 نانومتری بهره می‌برند رونمایی کرد.

کمپانی Canaan Creative بزرگترین سازنده‌ی ریگ‌های ماینینگ(Mining) بیت‌کوین(Bitcoin) در کنفرانس مطبوعاتی، از چهار محصول جدید رو‌نمایی کرد. علاوه بر گزارش اخیر در مورد محصول این شرکت: تلویزیونی که بیت‌کوین ماین می‌کند، این شرکت Avalonminer A9 مجهز به تراشه‌ی 7 نانومتری، Avalonminer لایت‌کوین و ماینر هیتر خانگی را رونمایی کرد.

Canaan Creative توسعه‌ی تراشه‌ی 7 نانومتری را جشن می‌گیرد

هانگجو هلد(Hangzhou held) در کنفرانس مطبوعاتی که 8 آگوست برگزار شد، Canaan Creative از ادعای اولین تراشه‌ی 7 نانومتری ماینینگ جهان رونمایی کرد.

Weixin بر اساس گفته‌ها‌ی آقای چن گوانگلای، دبیرکل انجمن صنایع نیمه هادی ژجیانگ، گزارش داد: توسعه‌ی تراشه‌ی 7 نانومتری «فرصتی برای پیشتازی در جهان را به صنعت نیمه‌هادی ژجیانگ خواهد داد.»

کمپانی Canaan همچنین اعلام کرد که اولین تولیدکننده‌ی تجهیزات ماینینگ در جهان است که Avalonminer A9 را با تراشه‌ی 7 نانومتری تولید می‌کند. این شرکت ادعا کرده است که A9 عملکرد 60 الی 70 وات بر هر تراهش را داراست و هش‌ریت آن بین 26.5 و 30 تراهش بر ثانیه است.

جانان یان چی تو سونوا(Jianan Yun Chi Tu Songhua) مدیر روابط عمومی گفت:

تراشه‌ی 7 نانومتری به عنوان لیدر جهانی محاسبات تکرار پذیر بلاکچین شناخته می‌شود. اولین تراشه‌ی 7 نانومتری در جهان که قدرت تکنولوژی و تیم این شرکت را نشان می‌دهد، متولد شده است. این تراشه دارای بیشترین تراکم محاسبات، پایین‌ترین قیمت و ظرفیت بالاتر، مصرف برق کمتر، دما و عملکرد بالایی است.

Jianan Yun Chi Tu Songhua

تجهیزات ماینینگ در «عصر خانه‌های هوشمند»

کمپانی Canaan همچنین در مورد سه محصول دیگر از جمله Avalonminer L – a Litecoin با بازدهی 0.84 وات بر هر مگاهش و کل توان هشینگ 1891 مگاهش توضیحاتی را ارائه کرد.

این شرکت همچنین از تلویزیونی که بیت‌کوین ماین می‌کند با نام Avaloninside رونمایی کرد. این تلویزیون دارای تراشه‌ی 16 نانومتری اسیک A3210 است و قادر است با مصرف توان 100 وات بر هر تراهش، هش‌ریت 2.8 تراهش در ثانیه را ارائه دهد.

بر اساس گفته‌های لو یانگینگون(Luo Yanqiang)، «استفاده از وسایل رایج در خانه‌ها در فرآیند‌های شرکت در محاسبات بلاکچین، انجام محاسبات ابری برای وسایل خانگی در آینده، شکل‌دهی تدریجی عصرخانه‌های هوشمند و هوش مصنوعی یک اصل است.»

بعلاوه، این شرکت در نظر دارد محصول بخاری خانگی(هیتر) که رمزارز ماین می‌کند را معرفی نماید.

نظر شما در مورد محصولات کمپانی Canaan Creative چیست؟ آیا این محصولات قادر خواهند بود صنعت ماین رمزارزها را وارد محیط خانه‌ها کنند؟ نظرات خود را به صورت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com
دکمه بازگشت به بالا