اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

درآمد سرویس رمزارزی پی‌پل، این شرکت را غافلگیر کرد

مدیرعامل شرکت پی‌پل(PayPal) در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی نخست پی‌پل از عملکرد چشمگیر سرویس رمزارزی این شرکت پرده برداشت و اعلام کرد که رمزارزها در حال ایجاد یک سیستم مالی عادلانه و فراگیر هستند

نکات برگزیده مطلب
  • دن شولمن(Dan Schulman)؛ رئیس و مدیرعامل شرکت پی‌پل(PayPal) در جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی نخست 2021 این شرکت اعلام کرد که دارایی‌های دیجیتالی به‌طور قدرتمندی به بهبود عملکرد پی‌پل کمک کرده است و ارز دیجیتالی بانک‌های مرکزی(CBDC) نیروی محرکی برای ایجاد سیستم اقتصادی عادلانه‌تر خواهند بود.

نقش پُر رنگ رمزارزها در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی پی‌پل

در پی موفقیت پی‌پل(PayPal) در راه‌اندازی خدمات رمزارزی، برنامه‌های فعلی و آتی این شرکت در حوزه‌ی رمزارزها محوریت گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی نخست سال 2021 پی‌پل را تشکیل داده است.

شولمن اظهار داشت: «ما معتقدیم که ساختار فناوری سیستم مالی ما در سال‌های آتی بطور قابل توجهی ارتقاء خواهد یافت.» وی افزود که این تلاش‌ها به بازیابی از دوران همه‌گیری کمک خواهد کرد:

رمزارزها و ارزهای دیجیتالی بانک‌های مرکزی می‌توانند به شکل‌گیری فرآیند بازیابی پس از همه‌گیری ویروس کویید 19 کمک کرده و نقش مهمی در شکل‌گیری سیستم مالی عادلانه داشته باشند. Dan Schulman

مدیرعامل پی‌پل اظهار داشت که این سیستم ارائه‌ی خدمات پرداخت، نقشه‌ی راه خود را برای فعالیت گسترده در حوزه‌ی رمزارزها ترسیم کرده است.

در همین راستا پی‌پل نو‌آوری‌های رمزارزی خود را «در همکاری با دولت‌ها و مطابق با چهارچوب قانون‌گذاری منطقه‌ای و جهانی دنبال خواهد کرد.» وی افزود: «ما در فعالیت‌های رمزارزی خودمان از نظر تاکتیکی به دستاوردهای مهمی دست یافته‌ایم.»

رمزارزها شرکت پی‌پل را ارزشمند‌تر ساخته‌اند

از آنجایی که درآمد به ازای هر سهم پی‌پل در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی نخست 2021 این شرکت 20 درصد افزایش یافته و درآمد 6/03 میلیارد دلاری این شرکت فراتر از انتظارات بوده است، ارزش مبادلات سهام این شرکت در روز پنجم می 5 درصد افزایش یافت.

در این گزارش اعلام شده است که 14/5 میلیون کاربر جدید از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند و در نتیجه تعداد کاربران پی‌پل به 392 میلیون نفر رسیده و حجم مبادلات پی‌پل در سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی 285 میلیارد دلار گزارش شده است.

شولمن ادعا کرد که سرویس‌های رمزارزی پی‌پل بطور گسترده‌ای از سوی کاربران این شرکت مورد استقبال قرار گرفته و از رایزنی سازنده با بانک‌های مرکزی، قانون‌گذاران و مقامات رسمی دولت‌ها در سراسر جهان خبر داد.

سرویس رمزارزی پی‌پل میلیون‌ها کسب و کار در سراسر جهان را قادر ساخته است تا با استفاده از رمزارزها نیز محصولاتشان را به فروش برسانند. با این وجود، هم‌اکنون تراکنش‌های رمزارزی در سیستم پرداخت فروشگاه‌ها با استفاده از ارز فیات تسویه می‌شود.

اپلیکیشن پرداخت ونمو(Venmo) نیز در ماه گذشته‌ی میلادی سرویس‌های خرید، فروش و نگهداری از رمزارزها را به کاربران خود ارائه کرد. پی‌پل اعلام کرد که نتیجه‌ی مطالعه‌ بر روی کاربران ونمو در سال 2020 میلادی نشان داده است که 30 درصد از کاربران این اپلیکیشن پیشتر سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها را آغاز کرده‌اند و 20 درصد از آن‌ها پس از همه‌گیری ویروس کووید 19 به این اقدام دست زده‌اند.

نظر شما نسبت به گزارش اخیر شرکت پی‌پل و نقش رمزارزها در سود‌آوری این شرکت چیست؟ برنامه‌های آتی پی‌پل برای گسترش فعالیت این شرکت در حوزه‌ی رمزارزها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا