اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بنیانگذار کاردانو: شرکت‌ها در حال کوچ از اتریوم به کاردانو هستند

به گفته‌ی چالز هاسکینسون(Charles Hoskinson) مدیرعامل و بنیانگذار شبکه‌ی کاردانو، زمانی که ADA به بلوغ و رشد کامل خود برسد، بالغ بر ۱۰۰ شرکت بلاک‌چین اتریوم را به مقصد کاردانو ترک خواهند کرد

نکات برگزیده مطلب
  • چالز هاسکینسون(Charles Hoskinson) مدیرعامل و بنیانگذار شبکه‌ی کاردانو در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود به برتری این شبکه‌ی بلاک‌چینی نسبت به شبکه‌ی اتریوم پرداخت و مزایای برجسته‌ی آن را معرفی کرده است. به گفته‌ی آقای هاسکینسون، تیم توسعه‌ی کاردانو همواره به دنبال عرضه‌ی محصولات و خدمات بهتر به کاربران خود است، و زمانی که این بلاک‌چین به بلوغ کامل برسد، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران همگی از اتریوم به سمت کاردانو حرکت خواهند کرد. وی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود اظهار داشت که شبکه‌ی کاردانو از لحاظ امنیت «بسیار پیشرفته‌تر و برتر» از اتریوم می‌باشد.

کاردانو برتر است

آقای چالز هاسکینسون(Charles Hoskinson) مدیرعامل و بنیانگذار شبکه‌ی کاردانو در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود اظهار نموده که بالغ بر ۱۰۰ شرکت بزرگ قرار است از شبکه‌ی اتریوم جدا شده و به بلاک‌چین کاردانو ملحق شوند. وی به طور خاص اظهار داشت که شرکت‌های پس از بلوغ و رشد کامل شبکه‌ی کاردانو از سمت اتریوم حرکت خود را آغاز خواهند کرد.

طبق صحبت‌های آقای هاسکینسون، وی نسبت به آینده‌ی این پروژه‌ی رمزارزی بسیار خوش‌بین است زیرا اخیراً کاردانو توانسته نظر طیف گسترده‌ای از کاربران و سرمایه‌گذاران جدید را به سمت خود جلب کند. وی همچنین از تیم توسعه‌دهندگان کاردانو و طرفداران این شبکه به دلیل موفقیت‌های پی‌درپی در سال جاری، تشکر کرد.

کاردانو Cardano
کاردانو در مقابل اتریوم

آقای هاسکینسون در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت:

ما کار درست را انجام دادیم، اما این بدان معناست که ما از آخرین کسانی بودیم که به بازار راه یافت. این مسیر موفقیت بسیار پر فراز و نشیب بود، تبدیل شدن به یک پروژه‌ی میلیارد دلاری طی هشت سال بسیار دیوانه‌کننده است. Charles Hoskinson

تعجب مدیرعامل این پروژه

آقای هاسکینسون در ادامه اظهار داشت که نسبت به چگونگی افزایش ناگهانی پایگاه کاربری و ارزش بازار ADA بسیار تعجب کرده است.

این درحالیست که شبکه‌ی مذکور هرگز عرضه‌ی محصولات گوناگون کاربردی را متوقف نکرده است. طبق صحبت‌های مدیرعامل و بنیانگذار این پروژه، توسعه‌دهندگان همواره تلاش کرده تا پروژه‌های بیشتری مانند اجرای گوگن(Goguen implementation) را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

چنین پروژه‌هایی می‌توانند قراردادهای هوشمند و تعداد قابل توجهی ویژگی و قابلیت‌های دیگر را در بلاک‌چین کاردانو به راه بیاندازند. این درحالیست که طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده، کاردانو قرار است تا پیش از پایان سال جاری تعداد قابل توجهی پروژه‌ی مبتنی بر بلاک‌چین راه‌اندازی کند.

چندی قبل شبکه‌ی کاردانو با موفقیت هارفورک مری(Mary) را راه‌اندازی کرد. این بروزرسانی با هدف ارتقاء و تقویت این بلاک‌چین محبوب عرضه شد. آقای هاسکینسون در بخش‌های پایانی صحبت‌های خود از امنیت شبکه‌ی کاردانو سخن گفت و اعلام کرد که «کاردانو از نظر امنیتی بسیار پیشرفته‌تر و برتر از اتریوم است».

نظر شما در رابطه با صحبت‌های چالز هاسکینسون و برتری کاردانو نسبت به شبکه‌ی بسیار محبوب اتریوم چیست؟ آیا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جهش کاردانو به رتبه‌ی دوم بازار رمزارز خواهیم بود و یا اتریوم همچنان با قدرت جایگاه خود را حفظ می‌کند؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا