اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

کمیسیون اتحادیه اروپا مرکزی برای رصد فعالیت های بلاکچین معرفی کرده است.

در بهار سال گذشته، بخش اجرایی اتحادیه اروپا اعلام داشت که قصد دارد بخشی جدیدی برای رصد و بازرسی بر روی بلاکچین افتتاح کند و نزدیک به یکسال از اعلان این موضوع می گذرد. با این حال، امروز کمیسیون اروپا رسما این پروژه را شروع کرده است و نام “تالار گفتگو و رصدخانه زنجیره بلوک” را برای این پروژه برگزید. در واقع از این رصد‌خانه برای گسترش مفهموم فن آوری زنجیره بلوک استفاده خواهد شد. جالب است، نه؟

در ادامه برای هیجان انگیزتر شدن موضوع می‌توان گفت این موسسه با همکاری شرکت کانسن‌سیس (ConsenSys) متخصص در بازار ارزهای رمزینه و فن آوری زنجیره بلوک شروع بکار می‌کند و جذاب تر از شروع کار این مجموعه همکاری آن با شرکتی همچون کانسن‌سیس است که بازیگر مطرحی در اجتماع زنجیره بلوک است. در ابتدا باید اشاره کرد که کانسن‌سیس در 2014 توسط جوزف لوبین (Joseph Lubin) تاسیس شد. این شرکت در زمینه نرم افزارهای مبتنی بر زنجیره بلوک متمرکز است اما باید اشاره کرد شهرتش را بخاطر استارت‌آپ هایش در دنیای اتریوم کسب کرده است.

کمیسیون اتحادیه اروپا اذعان داشته است که یکی از اهداف اصلی ایجاد تالار گفتگو و رصدخانه زنجیره بلوک ایجاد اطمینان از کارکرد و کاربرد پروژه های در حال انجام اتحادیه اروپا در خارج از مرزهایشان است.

با توجه به شواهد بخصوص با توجه به اتریوم، این اظهارات می‌تواند سرنخی برای سرمایه گذاران این حیطه باشد و باید بدقت خبرها و تحریکات آتی را زیر نظر گرفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
کریپتوکارنسی‌نیوز
دکمه بازگشت به بالا