اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

کُد هسته‌ی داژ کوین پس از گذشت سه سال بروزرسانی شد!

توسعه‌دهندگان داژ کوین در بروزرسانی جدید این پروژه‌ی رمزارزی تغییراتی را با هدف افزایش سرعت ارسال تراکنش و بهبود کارایی در شبکه‌ی داژ کوین اعمال کرده‌اند

نکات برگزیده مطلب
  • به‌نظر می‌رسد که استقبال کاربران از پروژه‌ی رمزارزی داژ کوین موجب شده است تا توسعه‌دهندگان این پروژه نیز به‌طور فعال‌تری عمل کنند. توسعه‌دهندگان داژکوین اخیراً بروزرسانی جدیدی را برای بهبود عملکرد شبکه و افزایش سرعت ارسال تراکنش‌ها در این شبکه ارائه کرده‌اند. نسخه‌ی ۱.۱۴.۳ سه سال پس از آخرین بروزرسانی کُد هسته‌ی داژ کوین ارائه شده است و تغییرات جزئی را برای بهبود ساختار شبکه ارائه می‌کند.

توسعه‌دهندگان داژکوین نسخه‌ی جدیدی از بروزرسانی را برای این پروژه ارائه کرده‌اند

توسعه‌دهندگان رمزارز داژکوین(Dogecoin) اخیراً از انتشار بروزرسانی جدیدی برای این پروژه خبر داده‌اند. این پروژه‌ی رمزارزی که در ابتدا تنها با هدف تفریح و سرگرمی راه‌اندازی شده بود، اخیراً به دلیل پشتیبانی ایلان ماسک(Elon Musk)؛ مدیرعامل شرکت تسلا از این پروژه مورد توجه فعالان صنعت رمزارزها قرار گرفته است.

نرم افزار هسته‌ی داژ کوین نسخه‌ی 1.14.3 اخیراً به عنوان یک نسخه‌ی جدید و با تغییرات جزئی منتشر شده است. اما توسعه‌دهندگان داژکوین توصیه کرده‌اند که تمامی گره‌های شبکه این بروزرسانی را دریافت کنند.

پروژه‌ی رمزارزی داژکوین اخیراً به دلیل پشتیبانی چهره‌های مشهور همانند ایلان ماسک، جن سیمونز(Gene Simmons) و دیگر چهره‌های شناخته شده در صنعت رمزارزی مورد توجه قرار گرفته است.

با این وجود، توسعه‌دهندگان داژ کوین به‌طور فعال و پویا بر روی توسعه‌ی این پروژه تمرکز ندارند؛ یعنی با وجود آن‌که داژ کوین هم‌اکنون به‌طور جدی مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته اما مدت زمان نسبتاً طولانی از زمان انتشار آخرین بروزرسانی این پروژه سپری شده بود. پیش از انتشار بروزرسانی اخیر، نسخه‌ی 1.14.2 که در نوامبر 2019 منتشر شده بود، آخرین بروزرسانی داژ کوین محسوب می‌گردید و پس از تاریخ اشاره شده بروزرسانی داژ کوین متوقف شده بود.

تغییرات اعمال شده در بروزرسانی جدید داژ کوین

راس نیکول(Ross Nicoll)؛ توسعه‌دهنده‌ی اصلی داژ کوین اظهار داشت که در نتیجه‌ی افزایش اشتیاق فعالان صنعت رمزارزها به داژ کوین،  این پروژه با مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری مواجه شده بود. در نتیجه کاربران در زمان ارسال تراکنش‌ها با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند. تیم توسعه‌دهنده در واکنش به این شرایط تغییراتی که را اعمال کرده‌اند که به انتشار نسخه‌ی جدیدی از بروزرسانی کُد هسته‌ی داژ کوین منجر شده است.

انتشار بروزرسانی جدید موجب می‌گردد تا گره‌ها با سرعت بیشتری اطلاعات را در شبکه منتقل کنند. توسعه‌دهندگان با حذف بررسی یکپارچگی داده‌ها که کُندی شبکه را موجب می‌گردید به هدف افزایش سرعت پردازش تراکنش‌ها در شبکه‌ی داژ کوین دست یافته‌اند. همچنین نسخه‌ی جدید کُد هسته‌ی داژ کوین مصرف پردازنده را در زمان راه‌اندازی یک گره در این شبکه کاهش می‌دهد.

در نسخه‌ی بروزرسانی شده از پروتکل شبکه‌ی داژ کوین زمان پیش فرض نگه‌داری از تراکنش‌ها در مم‌پول(محل نگه‌داری تراکنش‌ها پیش از قرار گرفتن در بلاک‌های شبکه) کاهش یافته است. در نسخه‌های اولیه‌ی کُد هسته‌ی داژ کوین این زمان 336 ساعت تعیین شده بود و اعمال چنین تغییری کارایی مم‌پول داژ کوین را افزایش داده است.

نظر شما نسبت به اعمال بروزرسانی جدید در کُد هسته‌ی شبکه‌ی داژ کوین چیست؟ آیا در آینده داژ کوین به یکی از برترین پروژه‌های رمزارزی تبدیل خواهد شد یا مجدداً با فروکش کردن هیجان فعالان بازار رمزارزها فراموش خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا