اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذار بزرگ آمریکایی: پیروزی جو بایدن به سود کشور آمریکا و به ضرر بازارهای مالی خواهد بود

مایک نووگراتز در واکنش به انتخاب کاملا هریس(Kamala Harris) به عنوان معاون جو بایدن(Joe Biden) کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، پیروزی حزب دموکرات را به زیان بازارهای مالی ارزیابی کرد

نکات برگزیده مطلب
  • مایک نووگراتز(Mike Novogratz)؛ مدیرعامل شناخته شده‌ی گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) که یکی از طرفداران شناخته شده‌ی بیت کوین نیز محسوب می‌گردد، اظهار داشت که در صورت پیروزی حزب دموکرات در انتخابات پیش رو‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا در ماه نوامبر بازارهای مالی با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

تاثیر پیروزی جو بایدن بر بازارهای مالی و کشور آمریکا

مایک نووگراتز(Mike Novogratz)؛ در روز چهاردهم آگوست و در مصاحبه با نشریه‌ی بلومبرگ اظهار داشت که پیروزی جو بایدن(Joe Biden) و کاملا هریس(Kamala Harris) به نفع کشور آمریکا است اما در صورت وقوع این سناریو شرایط به ضرر بازارهای مالی تغییر خواهد کرد.

وی در واکنش به انتخاب کاملا هریس به عنوان معاونت احتمالی ریاست جمهوری احتمالی آمریکا(در صورت پیروزی جو بایدن) به تمایل حزب دموکرات به وضع مالیات‌ اشاره کرد. وی اظهار داشت که در صورت پیروزی حزب دموکرات مالیات بر درآمد، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر سود شرکت‌ها افزایش خواهد یافت.

دموکرات در برابر جمهوری خواه انتخابات آمریکا

 نووگراتز در این مصاحبه با اشاره به معیارهای مختلف همانند سطح هزینه‌های دولت آمریکا، شرایط کنونی بازارهای بزرگ مالی را با روند صعودی بیت کوین در سال 2017 مقایسه کرد. وی اظهار داشت که تقریباً تمامی بازارهای مالی همانند بیت کوین در سال 2017 با هیجان بالایی مبادله می‌گردند. نووگراتز همچنین معتقد است که قیمت سهام شرکت‌ها به‌طور غیرطبیعی در سطوح بالاتری مبادله می‌شوند. وی افزود:

حباب‌ها معمولا با سیاست‌گذاری(از سوی بانک مرکزی ایالات متحده‌ی آمریکا) خاتمه می‌یابند. در همین راستا افزایش مالیات ممکن است روند غیرطبیعی کنونی را پایان دهد. Mike Novogratz

تثبیت جایگاه بیت کوین به عنوان دارایی امن

نووگراتز همچنین بیت کوین را به عنوان ابزار حفظ ارزش دارایی‌ها و دارایی شناخته شده در میان فعالان صنعت رمزارزها ارزیابی کرد. مدیرعامل گلکسی دیجیتال معتقد است که جایگاه بیت کوین در طول یک‌سال گذشته به عنوان یک ابزار احتمالی حفظ ارزش دارایی‌ها از دیدگاه مردم مستحکم‌تر شده است.

نووگراتز با اشاره به افزایش مشارکت موسسات بزرگ در صنعت رمزارزها اظهار داشت که پذیرش بیت کوین افزایش یافته است. وی افزود:

من بیت کوین را به طلا ترجیح می‌دهم زیرا خرید بیت کوین دشوارتر است و ارزش بازار آن تنها به 220 میلیارد دلار می‌رسد، در حالی که ارزش بازار طلا بیش از 10 تریلیون دلار است و در نتیجه بیت کوین برای تسخیر جایگاه کنونی طلا یک مسیر طولانی را در پیش رو دارد. با این وجود همچنان معتقدم که با توجه به شرایط کنونی اقتصادی جهان قیمت طلا افزایش خواهد یافت. Mike Novogratz

بیت کوین در سال 2020 مورد توجه موسسات مالی قرار گرفته است. بر اساس گزارش کوینیت، صندوق سرمایه‌گذاری پاول تئودور جونز(Paul Tudor Jones) بر روی این دارایی سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین نظرسنجی اخیر شرکت فیدلیتی نشان می‌دهد که ۳۶ درصد موسسات و نهاد‌های بزرگ جهان اکنون مالکیت مقداری رمزارز را برعهده دارند.

کوینیت در مقاله‌ای تاثیر پیروزی دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات 2020 آمریکا را بررسی کرده است.

نظر شما نسبت به تبعات پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده‌ی آمریکا چیست؟ آیا پیروزی حزب دموکرات سقوط بازارهای مالی و بازار رمزارزها را موجب خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا