اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

در فیلم «رمزگشایی شده» ساتوشی توسط سازمان امنیت ملی آمریکا ربوده و شکنجه می‌شود!

فیلم جدیدی با نام «رمزگشایی شده» در دست ساخت است که در آن ساتوشی ناکاموتو به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات لازم برای از بین بردن صنعت رمزارزها ربوده می‌شود

نکات برگزیده مطلب
  • «رمزگشایی شده» نام جدید‌ترین فیلم بلند در حال تولید است که با محوریت ساتوشی ناکاموتو خالق مرموز بیت کوین ساخته خواهد شد. در این کمدی تاریک و ظالمانه، ساتوشی ناکاموتو توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده(NSA) ربوده شده و به دلیل در اختیار داشتن اطلاعاتی که می‌توانند به نابودی صنعت رمزارزها توسط دولت کمک کنند، مورد شکنجه قرار می‌گیرد.

ساتوشی محور اصلی فیلم جدید صنعت رمزارزها

گزارشاتی که اخیراً منتشر شده حاکی از آن است که یک فیلم جدید با محوریت صنعت رمزارزها و به ویژه ساتوشی ناکاموتو(Satoshi Nakamoto) خالق مرموز رمزارز بیت کوین در حال ساخت است. این فیلم که در حال حاضر در وب‌سایت IMDB با عنوان یک فیلم «کمدی» دسته‌بندی شده است. نویسنده‌ی فیلم جدید «رمزگشایی شده(Decrypted)» توسط میک سندز(Mick Sands) و کارگردانی آن برعهده‌ی تام سندز(Tom Sands) می‌باشد.

ساتوشی ناکاموتو فیلم Satoshi nakamoto

در وب‌سایت IMDB در رابطه با فیلم رمزگشایی شده این چنین توضیح داده شده است «یک کمدی تاریک و طعنه‌آمیز در رابطه با یک تیم امنیتی از آژانس امنیت ملی آمریکا که خالق بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو را ربوده و شکنجه می‌کنند تا اطلاعات لازم برای نابودی صنعت رمزارزها را بدست آورند».

نقش خالق بیت کوین یعنی ساتوشی بر عهده‌ی آکی کوتابه(Akie Kotabe) بازیگر سرشناس آمریکایی است که با سالما هایک(Salma Hayek) نامزد اسکار سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم اورلی(Everly) همکاری نزدیک دارد.

بازیگران این فیلم

فیلم رمزگشایی شده همچنین ستاره‌های دیگری همچون سوفیا مایلز(Sophia Myles) از فیلم تبدیل شوندگان: عصر انقراض(Transformers: Age of Extinction)، دیوید هافلین(David Hoflin) از فیلم زد: شروع همه‌چیز(Z: The Beginning of Everything)، املیا فاکس(Emilia Fox) از فیلم شاهد خاموش(Silent Witness)، دان گیلت(Don Gilet) از فیلم غریبه(The Stranger) و کوین مک‌نالی(Kevin McNally) از فیلم دزدان دریایی کارائیب(Pirates of the Caribbean)، را در اختیار خواهد داشت.

این فیلم توسط شرکت سابسنشال فیلمز(Substantial Films) که یک شرکت فیلم‌سازی کوچک و مستقل در انگلستان است، در حال ساخت می‌باشد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت IMDB، این شرکت فیلم‌سازی مسئولیت تولید ۲۱ عنوان را داشته است.

ساتوشی ناکاموتو فیلم Satoshi nakamoto
تصاویری از روند ساخت فیلم

در قسمتی از وب‌سایت رسمی سابسنشال فیلمز هم نوشته شده که «ما در حال تولید یک فیلم جدید با نام «رمزگشایی شده» هستیم، یک فیلم کمدی تاریک که در دنیای سازمان‌های اطلاعاتی جریان دارد». شایان ذکر است که روند تولید این فیلم به دلیل شیوع بیماری کرونا به تاخیر افتاده است. سابسنشال فیلمز در وب‌سایت خود در رابطه با این موضوع توضیح داده است «متاسفانه، به دلیل شیوع کووید۱۹ ما مجبور شدیم که روند تولید فیلم رمزگشایی شده را تا اواخر ماه مارس به حالت تعلیق درآوریم».

در ادامه گفته شده «نزدیک به ۷۰ درصد روند تولید این فیلم به پایان رسیده و ما از آنچه تا به این لحظه بدست آمده، راضی هستیم».

این شرکت فیلم‌سازی همچنین توضیح داد که:

به محض بهتر شدن اوضاع، ما ادامه‌ی روند فیلم‌برداری را آغاز خواهیم کرد؛ در همین حین، هرآنچه ساخته‌ایم را ویرایش و ادیت می‌کنیم. بنابراین روند تولید فیلم حتی با وجود اینکه به صورت موقت متوقف شده است، همچنان ادامه دارد. Substantial Films

صحبت‌های تهیه‌کننده‌ی این فیلم

فیل هریس(Phil Harris) تهیه‌کننده‌ی فیلم رمزگشایی شده در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود اعلام نموده که:

ما روند تدوین فیلم را آغاز کرده‌ایم. من فکر می‌کنم که به عنوان یک تهیه‌کننده و یک هوادار صنعت رمزارزها، به دنبال جستجو و بررسی فضای در حال ظهور رمزارزها و در کل این صنعت نوپا باشم. Phil Harris

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که این فیلم تنها به موضوع ساتوشی ناکاموتو نپرداخته است؛ همچنین برای اطمینان از اعتبار و درستی عناصر مرتبط با بیت کوین و صنعت رمزارزها، تحقیقات زیادی انجام شده است. آقای هریس در ادامه توضیح داد که تالیسا گارسیا(Talisa Garcia) نقش صوفیا پرز(Sofia Perez) معشوقه و همدست ساتوشی را در این فیلم بازی خواهد کرد. میک سندز فیلم‌نامه‌نویس این فیلم هم یکی از طرفداران صنعت رمزارزهاست.

آقای فیل هریس در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که «این واقعیت که صرف وجود رمزارز بیت کوین یک تهدید برای دولت ایالات متحده محسوب می‌شود، برای من و میک بسیار جذاب است. میک به عنوان نویسنده‌ی ما، کمی ذهنیت شورشی دارد، او همیشه شیفته‌ی جهان رمزارزها بوده و پیش از این نیز قصد ساخت فیلم دیگری در رابطه با این موضوع را داشته است».

رمزارزها اساس این فیلم را تشکیل می‌دهند

آقای هریس همچنین توضیح داد که روند تامین مالی این فیلم با استفاده از رمزارزها صورت گرفته است. طبق آنچه او بیان نموده، این فیلم ابتدا در پلت‌فرم‌های ویدئویی که براساس رمزارزها کار می‌کنند، عرضه خواهد شد. وی توضیح داد که «ما می‌خواستیم که این فیلم بخشی از انقلاب رمزارزها در صنعت فیلم‌سازی باشد. بنابراین فیلم رمزگشایی شده ابتدا بر روی پلت‌فرم‌های ویدئویی که براساس رمزارزها کار می‌کنند، منتشر خواهد شد».

به گفته‌ی او برخی از پلت‌فرم‌های ویدئویی رمزارزی عبارتند از بریکر(Breaker)، مووی چین(Movieschain) و سینزن(Cinezen)؛ با این حال، تولیدکنندگان این فیلم قصد دارند پس از مدتی حق مالکیت آن را به پلت‌فرم‌های بزرگی همچون نت‌فلیکس(Netflix) یا آمازون پرایم(Amazon Prime) بفروش برسانند.آقای هریس انتظار دارد که این فیلم تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

شایان ذکر است که طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، یک فیلم دیگر با محوریت صنعت رمزارزها در دست تولید می‌باشد. این فیلم سینمایی با اقتباس از کتاب پرفروش «میلیاردرهای بیت کوین» و براساس زندگی‌نامه‌ی برادران وینکلووس ساخته خواهد شد؛ همچنین گفته شده که علاوه بر زندگی برادران وینکلووس، در این فیلم قرار است به موضوعات دیگری همچون روزهای اولیه‌ی ظهور بیت کوین و چگونگی به شهرت رسیدن این دو برادر نیز پرداخته شود.

نظر شما در رابطه با ساخت فیلم‌های بلند سینمایی با محوریت صنعت رمزارزها چیست؟ آیا چنین فیلم‌هایی به گسترش و پذیرش رمزارزها در میان عموم مردم کمک کرده و در نهایت منجر به پذیرش عمومی خواهند شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

یک نظر

  1. ساتوشی ناکاماتو خودشم این فیلمو میبینه و به ریش مردم میخنده🤣🤣🤣🤣

دکمه بازگشت به بالا