اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

پیتر برانت: ریپل یک پروژه‌ی کلاهبرداری بزرگ و آشکار است

این مبادله‌گر مشهور و حرفه‌ای حوزه‌ی رمزارزها معتقد است که نباید رمزارز ریپل را به عنوان یک دارایی سرمایه‌گذاری قابل اعتماد توصیف کرد

نکات برگزیده مطلب
  • آقای پیتر برانت(Peter Brandt) از مبادله‌گران حرفه‌ای صنعت رمزارزها و یکی از سرمایه‌گذاران موفق این حوزه، چندی قبل با انتشار یک پست توییتری نسبت به پروژه‌ی رمزارزی ریپل دوباره موضع‌گیری کرده و آن را یک کلاهبرداری آشکار توصیف نموده است. وی در پست توییتری که روز ۱۹ام ژوئن منتشر کرده، به مبادله‌گران جوان توصیه نموده که رمزارز ریپل را یک دارایی سرمایه‌گذاری قابل اطمینان توصیف نکنند.

از ریپل دوری کنید

 آقای پیتر برانت(Peter Brandt) از مبادله‌گران شناخته شده‌ی حوزه‌ی رمزارز و یک سرمایه‌گذار موفق، به تازگی اعلام نموده که هیچ‌کس نباید به رمزارز ریپل(XRP) اعتقاد داشته و به این پروژه‌ی رمزارزی به عنوان یک دارایی سرمایه‌گذاری نگاه کند. این مبادله‌گر حرفه‌ای در ادامه‌ی صحبت‌های خود به مبادله‌گران جوان که قصد سرمایه‌گذاری در شبکه‌ی ریپل و یا سایر پروژه‌های رمزارزی را دارند هم چند توصیه کرد.

پیتر برانت ریپل Ripple

وی در تازه‌ترین پست توییتری خود به نسل جوان توصیه کرد که برای بهبود وضعیت مالی خود حداقل ۱۰ درصد از مجموع سرمایه‌ی خودشان را در شبکه‌ی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

آقای برانت همچنین از نسل جوان خواست که علاوه بر بهره‌مندی از مزایای حوزه‌ی فناوری‌های با کیفیت و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل مبادله(ETF)، صاحب خانه شوند و به بازار مسکن نیز ملحق گردند.

ریپل یک پروژه‌ی کلاهبرداری بزرگ است!

پیتر برانت نسبت به پروژه‌ی ریپل بسیار بدبین بوده و در تازه‌ترین پست توییتری خود از فرصت بدست آمده برای کوبیدن این پروژه‌ی رمزارزی که اکنون به لحاظ سرمایه‌ی در حال گردش چهارمین رمزارز بزرگ بازار شناخته می‌شود، استفاده کرده است. البته، این اولین بار نیست که پیتر برانت نسبت به شرکت ریپل و رمزارز XRP موضع‌گیری می‌کند. وی پیش از این نیز پروژه‌ی رمزارزی ریپل را یک کلاهبرداری آشکار توصیف کرده بود و به شدیداً از دستکاری این شبکه سخن می‌گفت.

رمزارز ریپل به دلیل ماهیت نسبتاً متمرکز آن همواره از نظر مبادله‌گران حرفه‌ای با شک و تردید توصیف شده است. با تمام این تفاسیر، راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین ارائه شده توسط شرکت ریپل هم اکنون در بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی سراسر جهان مورد استفاده‌ی گسترده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، محصولات حوزه‌ی مالی این شرکت که تنها با استفاده از رمزارز XRP قابل دسترسی و بهره‌برداری هستند هم اخیراً شاهد رشد و پذیرش فوق‌العاده‌ای بوده‌اند.

پی‌بیتو هم ریپل را به صرافی خود اضافه کرد

صرافی مبادله‌ی رمزارز پی‌بیتو(PayBito) چندی قبل رمزارز ریپل را به لیست رمزارزها قابل مبادله‌ی خود اضافه کرد و تعداد پروژه‌های رمزارزی پشتیبانی شده‌ی خود را افزایش داد. این رویداد یک قدم بزرگ در راستای پذیرش رمزارزی ریپل در قاره‌ی آمریکا می‌باشد، زیرا صرافی مذکور در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های مبادله‌ی رمزارز در آمریکا است.

پی‌بیتو در رابطه با این موضوع اعلام نموده که رمزارز ریپل توانسته آزمایش‌های سختی سنجی و تست‌های مربوط به پتانسیل رشد و مطابقت با دستورالعمل‌های نظارتی را پشت سر گذاشته و از این حیث هیچ مشکل قانونی برای لیست شدن ندارد. این پلت‌فرم مبادلاتی معتقد است که اضافه کردن رمزارز محبوب ریپل باعث افزایش سطح دسترسی آن‌ها به گزینه‌های تجاری بیشتر خواهد شد.

وضعیت قیمت ریپل

در حال حاضر رمزارز ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته با روند نزولی آهسته روبرو شده و نزدیک به ۱/۵۳ درصد ارزش خود را از دست داده است. هم اکنون هر واحد رمزارز XRP‌ با قیمت ۰/۱۸۶۶۶۲ دلار به فروش رسیده و مجموع سرمایه‌ی در حال گردش این پروژه به ۱ میلیارد و ۸۷ میلیون و ۱۵۶ هزار دلار رسیده است.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های پیتر برانت و رویکرد وی در رابطه با پروژه‌ی رمزارزی ریپل چیست؟ چه چیز باعث شده تا مبادله‌گران حرفه‌ای همچون آقای برانت نسبت به پروژه‌ی ریپل بد بین باشند؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا