اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

از این پس می‌توانید در وبسایت کوین‌مارکت‌کپ به گفتگو بپردازید!

پلتفرم کوین‌مارکت‌کپ که گزارشات جامعی را از بازار رمزارزها ارائه می‌کند، هم‌اکنون قابلیت چت را برای فعالان صنعت رمزارزها در ۲۰۰ کانال گفتگوی اختصاصی و یک کانال گفتگوی عمومی فراهم کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • پلتفرم شناخته شده‌ی کوین‌مارکت‌کپ که به‌طور پیوسته گزارش گسترده‌ای از صنعت رمزارزها ارائه می‌کند، اخیرا سرویس گفتگوی جدیدی را راه‌اندازی کرده است. سرویس گفتگو(چت) وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ(CoinMarketCap) دارای کانال‌های اختصاصی گفتگو برای ۲۰۰ رمزارز بزرگ بازار است. در نتیجه اعضاء و طرفداران هر پروژه قادر به گفتگو و تبادل نظر با یکدیگر خواهند بود. با این وجود سرویس گفتگوی این پلتفرم دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که در این مقاله بررسی خواهد شد.

فعالان صنعت رمزارزها به کمک سرویس گفتگوی کوین‌مارکت‌کپ با یکدیگر تعامل خواهند کرد!

کوین‌مارکت‌کپ که هم‌اکنون به عنوان یکی از پلتفرم‌های مشهور رتبه‌بندی و ارائه‌ی گزارش از بازار رمزارزها محسوب می‌گردد، سرویس جدید گفتگو را در این وب‌سایت راه‌اندازی کرده است. بر اساس اطلاعیه‌ی رسمی کوین‌ماکت‌کپ کاربران می‌توانند علاوه بر دستیابی به داده‌های پروژه‌های رمزارزی و صرافی‌ها با یکدیگر فعالان حوزه‌ی رمزارزها نیز گفتگو کنند.

سرویس چت کوین‌مارکت‌کپ
نمایی از سرویس چت کوین‌مارکت‌کپ

سرویس گفتگو در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ تجربه‌ی گفتگوی متفاوتی را در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های مشهور گفتگو ارائه می‌کند. 200 پروژه‌ی رمزارزی برتر در این پلتفرم کانال گفتگوی اختصاصی دارند و در نتیجه فعالان حوزه‌ی رمزارزها قادر خواهند بود با یکدیگر تبادل نظر کنند. با این وجود، کانال‌های گفتگو به‌طور دائمی فعال نیستند و تنها در زمان وجود فعالیت کافی در بازار همانند تغییرات قیمت برای هر دارایی بازگشایی می‌شوند. بعلاوه، هر کانال پس از وقوع یک اتفاق مهم تنها به مدت 24 ساعت بازگشایی می‌گردد.

سرویس گفتگو و دیگر ویژگی‌های جدید وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ

سرویس گفتگوی وب‌سایت کوین‌ماکت‌کپ کاربران را تشویق می‌کند تا در زمان تغییرات قیمت نظرات، ایده‌ها و تئوری‌هایشان را در این رابطه به اشتراک بگذارند.

کاربران علاوه بر کانال‌های اختصاصی برای 200 رمزارز برتر بازار، به کانال جداگانه‌ای با عنوان «به سوی ماه(To the Moon!)» دسترسی خواهند داشت. این کانال متوقف نخواهد شد و کاربران قادر خواهند بود به‌طور دائمی در رابطه با تمامی اتفاقات صنعت رمزارزها با یکدیگر گفتگو کنند.

کاربران برای گفتگو باید در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ ثبت نام کنند. آن‌ها پس از طی مراحل عضویت و لوگین به سایت کوین‌مارکت‌کپ قادر خواهند بود در گفتگو‌ها شرکت کنند.

کوین‌مارکت‌کپ قصد دارد ویژگی‌های بیشتری را در این پلتفرم ارائه کند. این پلتفرم بجز سرویس گفتگو، جلساتی را با عنوان «هر سوالی را از من بپرس(Ask-Me-Anything)» برگزار خواهد کرد که در آن افراد متخصص در این حوزه حضور خواهند یافت. در نتیجه، سهامداران، بنیان‌گذاران و توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود با جامعه‌ی کاربران وب‌سایت کوین مارکت‌کپ گفتگو کنند. همچنین استریم‌های زنده، تحلیل و دیگر ویژگی‌های جدید نیز در این پلتفرم ارائه خواهد شد.

تغییرات گسترده در پلتفرم کوین‌مارکت‌کپ

کوین‌مارکت‌کپ اخیرا تغییرات جدیدی را در روش رتبه‌بندی رمزارزها اعمال کرده است. در حقیقت پس از اعمال تغییرات جدید پروژه‌های رمزارزی به کمک روش پیچیده‌تری رتبه‌بندی می‌شوند. چانگ‌پنگ ژائو؛ مدیر عامل صرافی بایننس اخیرا در توئیتی اعلام کرده است که اعمال این تغییرات اثر گزارش‌های جعلی حجم معاملات را کاهش داده است.

توئیت چانگ‌پنگ ژائو
در نتیجه‌ی بروزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی پلتفرم کوین‌مارکت‌کپ حجم گزارش شده‌ در صرافی‌ها از 175 میلیارد دلار به 75 میلیارد دلار کاهش یافته است. من فکر می‌کنم این تغییرات موجب کاهش تاثیر‌گذاری ربات‌ها شده است. سیستم کنونی رتبه‌بندی به هیچ‌وجه کامل نیست و تغییرات گسترده‌ای در حال انجام است. اما به‌آرامی سلامت اکوسیستم(رمزارزها) را افزایش می‌دهیم.

بر اساس گزارش کوینیت، صرافی بایننس در ماه آوریل خرید کوین‌مارکت‌کپ را به‌طور رسمی تایید کرد. منابع مطلع ارزش این معامله را نزدیک به 400 میلیون دلار اعلام کرده‌اند. با این وجود، به نظر می‌رسد که پس از اعمال تغییر در سیستم رتبه‌بندی و ارائه‌ی سرویس گفتگو، این پلتفرم تغییرات گسترده‌تری را در آینده تجربه خواهد کرد.

برندون چز(Brandon Chez)؛ مدیرعامل پیشین کوین‌مارکت‌کپ و بنیان‌گذار این شرکت در زمان خریداری این پلتفرم توسط بایننس از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

نظر شما نسبت به راه‌اندازی سرویس گفتگو در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ چیست؟ آیا ایجاد امکان گفتگوی تخصصی کاربران به افزایش شفافیت فعالیت‌ها در صنعت رمزارزها کمک خواهد کرد؟ تغییرات اخیر پلتفرم کوین‌مارکت‌کپ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا