اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

فروش ارز رمزینه فقط به خارجی‌ها!

بانک ملی روسیه به ماینر‌ها پیشنهاد داد کوین‌های خود را به کشور‌های بیگانه بفروشند

نکات برگزیده مطلب
  • بانک روسیه گفت اجازه انجام عملیات ماینینگ را می‌دهد ولی همراه با مالیات، کنترل شده و ملاحضات خاص. با این حال بانک مرکزی همچنین به ماینر‌ها پیشنهاد داد تا سکه‌های استخراج شده خود را به کشور‌های بیگانه بفروشند.

بانک ملی روسیه اجازه استخراج داد

به گزارش RBC بانک مرکزی روسیه پیشنهاد استخراج ارز‌های دیجیتال در این کشور را داد، ولی اعلام کرد ماینر‌ها باید سکه‌های استخراج شده خود را در خارج از کشور بفروشند. در نشست سالانه بانک مرکزی روسیه همراه با بانکداران این کشور، نائب رئیس بانک مرکزی، خانم الگا اسکوروبوگاتووا(Olga Skorobogatova):

ما پیشنهاد دادیم در محدوده فدراسیون روسیه اجازه انجام استخراج ارز‌های رمزینه داده شود. برای ما[به نظر ما]، این فعالیتی است که می‌تواند پشتیبانی شود؛ با این حال، سوال اینجاست که ماینر‌ها چگونه ارز‌های استخراج شده خود را به فروش برسانند و این قابل بحث است. ما به عنوان بانک ملی روسیه بر این باور هستیم که آنها[ماینر‌ها] باید خارج از قلمرو روسیه انجام شود. Olga Skorobogatova

Olga Skorobogatova

نائب رئیس بانک مرکزی روسیه گفت دید این بانک از تصویب استخراج ارز‌های دیجیتال نسبت به مسائل مالیاتی و کنترل این جریان است. هفته گذشته وزیر مالی روسیه یک قانون پیش‌نویس درباره “کالا‌های مالی دیجتال” منتشر کرد که اجازه خرید و فروش ارز‌های رمزینه را از طریق پلتفرم‌ها، کارگزاری‌ها و فروشندگان به ثبت رسیده را به شهروندان می‌داد.

 

ماینر‌ها مالیات خواهند داد

رومان بوزکو(Roman Buzko) یکی از شرکا در نهاد قانونی “بوزکو و شرکا” به رسانه‌ها گفت فروش ارز‌های رمزینه در خارج از روسیه به معنی عدم پرداخت مالیات به وسیله ماینر‌ها نیست؛ او ادامه داد:

Roman Buzko

در صورتی که ماینر‌ها متعهد شوند که در خارج از روسیه ارز‌های خود را به فروش برسانند، در ازای فروش ارز‌های رمزینه خود ارز‌هایی دریافت خواهند کرد. در نتیجه این ماینر چون در روسیه قرار دارد، ارز‌های خارجی که بدست آورده را به روبل تبدیل خواهد کرد، با این کار مثل فروش نفت برای این پدیده مالیات در نظر گرفته خواهد شد تا این کشور متضرر نشود.  Roman Buzko

او ادامه داد: به نظر من می‌آید که کل سیاست بانک مرکزی نسبت به ارز‌های دیجیتال در تمرکز بر روی محافظت از استفاده کنندگان در برابر ریسک‌هایی است که متوجه آنها نیستند.

وزیر ارتباطات و رسانه روسیه در حال تنظیم و توسعه لایحه‌ای برای قانونگذاری ارز‌های رمزینه بوده است. این هفته وزیر ارتباطات خبر از سیستمی برای شناسایی ماینر‌های ارز‌های رمزینه را داد که در دست تکمیل است. این سیستم همچنین به آنها سهمیه انرژی، تعرفه‌های خاص و همچنین 2 سال تعطیلی مالیاتی برای اعلام درآمد دریافت شده از ارز‌های رمزینه را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود راجب قانونگذاری ارز‌های دیجیتال را در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BitCoin.com
دکمه بازگشت به بالا