اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

احتمال راه‌اندازی خود مختار شبکه‌ی بلاکچین تلگرام توسط توسعه دهندگان این پروژه وجود دارد

سخنگوی بنیاد مدنی تان از احتمال اجرای فورک بر روی شبکه‌ی اصلی بلاکچین تلگرام با هدف دور زدن دستور دادگاه و موانع قانونی خبر داده است

نکات برگزیده مطلب
  • با وجود تلاش شرکت تلگرام برای راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین تان و انتشار توکن‌های گرام، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مانع مهمی برای راه‌اندازی این پروژه محسوب می‌گردد و به‌نظر می‌رسد صدور دستور دادگاه نیویورک برای توقف انتشار توکن‌های گرام احتمال راه‌اندازی پروژه‌ی رمزارزی تلگرام را کاهش می‌دهد. با این وجود، سخنگوی بنیاد مدنی تان اعلام کرده است که هیچ عاملی نمی‌تواند مانع راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین تان گردد.

امکان راه‌اندازی بلاکچین تان با استفاده از روش‌های جایگزین وجود دارد

با وجود صدور دستور دادگاه در جهت متوقف ساختن پروژه‌ی رمزارزی شرکت تلگرام و تحویل توکن‌های گرام به سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان شبکه‌ی بلاکچین تان(TON) همچنان قصد دارند با استفاده از روش‌های جایگزین موانع قانونی را دور بزنند و شبکه‌ی بلاکچین تلگرام را راه‌اندازی کنند.

بلاکچین تان

فدور اسکوراتوف(Fedor Skuratov)؛ سخنگوی بنیاد مدنی تان که با نام تی‌سی‌اف(TCF) شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که تصمیم اخیر دادگاه ایالات متحده‌ی آمریکا موجب تعجب این سازمان نشده است. وی افزود:

بنیاد مدنی تان برای وقوع چنین سناریویی آمده شده بود. ما گزینه‌های مختلفی را همانند راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین تان با کمک تی‌سی‌اف در اختیار داریم. هیچ نهاد، شخص و یا جامعه‌ای نمی‌تواند از راه‌اندازی تان جلوگیری کند زیرا تان یک سیستم منبع باز و غیرمتمرکز است. دو شبکه‌ی آزمایشی متفاوت در گذشته راه‌اندازی شده است و حداقل یک گروه قصد دارد شبکه‌ی بلاکچین تان را در آینده راه‌اندازی کند. Fedor Skuratov

هیچ مانعی نمی‌تواند راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین تان را متوقف کند

بنیاد مدنی تان معتقد است که با اجرای فورک در شبکه‌ی اصلی تان قادر به دور زدن تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و دادگاه نیویورک هستند. در نتیجه‌ی اجرای فورک شبکه‌ی بلاکچین جدید به‌طور مجزا از پروژه‌ی اصلی فعالیت خواهد کرد. در زمان اجرای این رویداد ممکن است سرمایه‌گذاران اولیه‌ی پروژه‌ی رمزارزی تلگرام، رمزارز جایگزینی را به جای گرام در شبکه‌ی جدید دریافت کنند:

به رسمیت شناختن شبکه‌ی اصلی بلاکچین تان از سوی جامعه تنها مسئله‌ی ایجاد شده در زمان اجرای فورک محسوب می‌گردد. گزینه‌های مختلفی وجود دارند که مذاکره با سرمایه‌گذاران اولیه‌ی گرام برای تغییر تعهد شرکت تلگرام در راستای تحویل توکن‌های دیگری به جای توکن‌های اولیه‌ی گرام شامل می‌گردد. Fedor Skuratov

بر اساس گزارش کوینیت، سرمایه‌گذاران گرام که همسر استیو جابر را نیز شامل می‌شود، در گذشته با تعویق راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین تان موافقت کردند.

در این مرحله مشخص نیست که کدام‌یک از روش‌های پیشنهاد شده توسط پاول دورف(Pavel Durov) بنیان‌گذار شرکت تلگرام انتخاب خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع که بلاکچین تان یک پروژه‌ی منبع باز است، تصمیم‌گیری وی نتیجه‌ی نهایی را مشخص نخواهد کرد. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که نهاد‌های قانون‌گذاری سعی می‌کنند با ایجاد موانع متعدد از گسترش پروژه‌های مشابه جلوگیری کنند.

نظر شما نسبت به پیشنهاد اجرای فورک برای دور زدن تصمیم دادگاه و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا چیست؟ آیا نهاد‌های متمرکز قادر به مقابله با شبکه‌های غیرمتمرکز نیستند؟ آیا شبکه‌ی بلاکچین تان پس از اجرای فورک با موفقیت راه‌اندازی خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا