اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

اعلام آمادگی شرکت‌های حوزه‌ی بلاک‌چین و رمزارزها برای کمک به قربانیان ویروس کرونا

شرکت‌های فعال در این حوزه اعلام کرده‌اند که قصد کمک به قربانیان ویروس کشنده‌ی کرونا در شهر ووهان چین را دارند

نکات برگزیده مطلب
  • با شیوع ویروس ناشناخته‌ی کرونا و نیاز مبرم به کمک‌های مالی، برخی شرکت‌ها و موسسات فعال در حوزه‌ی بلاک‌چین و رمزارزها از جمله صرافی رمزارزی بایننس برای کمک به قربانیان این ویروس در شهر ووهان چین اعلام آمادگی کرده‌اند.

کمک به قربانیان ویروس کرونا

برخی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بلاک‌چین و رمزارز اخیرا وعده داده‌اند که به قربانیان ویروس ناشناخته‌ی کرونا در شهر ووهان چین کمک خواهند کرد. در همین راستا صرافی بزرگ بایننس نیز متعهد شده که ۱۰ میلیون یوان(معادل تقریبی ۱/۴۴ میلیون دلار) کمک مالی اهدا کند.

آقای چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس، با انتشار یک پست توییتری در روز ۲۵ام ژانویه اعلام کرد که این صرافی رمزارزی متعد به پرداخت این کمک هزینه‌ی درمانی است. البته مدتی بعد یک کاربر توییتر آقای ژائو را به مقاله‌ای هدایت کرد که نشان می‌داد در راستای کمک به شهروندان ووهان کمک‌های مالی به شکل رمزارز نیز پذیرفته می‌شوند، اما آقای ژائو نسبت به این موضوع پاسخی نشان نداد. این کاربر در پست توییتری خود نوشت:

استفاده از رمزارزها برای کمک به ووهان واقع بینانه نیست. بایننس متعهد شده که ۱۰ میلیون یوان(۱/۵ میلیون دلار) کمک مالی به قربانیان ویروس کرونا اختصاص دهد. ما هیچ اطلاعیه‌ای منتشر نکرده‌ایم، اما تیم بایننس[بنیاد خیریه‌ی بایننس] طی چند روز گذشته به شدت مشغول بوده‌اند. هنوز برای تهیه‌ و سازماندهی تدارکات محلی به کمک نیاز داریم. Twitter User

شرکت‌های دیگری هم به کمک قربانیان می‌آیند

براساس پست دیگری که روز ۲۵ام ژانویه توسط شرکت بلاکچینی ارائه دهنده‌ی خدمات بازاریابی کرایپیتال(Krypital) در پلت‌فرم وی‌چت(WeChat) منتشر شده است، این شرکت نیز در راستای تامین منابع پزشکی برای قربانیان ویروس کرونا در ووهان چین، اقدام به راه‌اندازی یک بنیاد خیریه کرده است.

شرکت کرایپیتال همچنین اعلام نموده که قصد راه‌اندازی یک سیستم جمع‌آوری کمک مالی مبتنی بر بلاک‌چین را دارد، سیستم که به گفته‌ی آن‌ها شفافیت و افزایش کارایی را به همراه خواهد داشت. این شرکت در حال حاضر رمزارز تتر(USDT) بلاک‌چین اتریوم را به عنوان کمک مالی دریافت می‌کند.

کرایپیتال همچنین در راستای کمک به قربانیان کرونا در زمینه‌های مختلفی از جمله مدیریت گروهی، خرید اجناس، مرتب‌سازی و مدیریت حمل و نقل، اعلامیه‌ی رسانه‌ای و طراحان گرافیک نیز از داوطلبان دعوت به همکاری کرده است.

نظر شما در رابطه با کمک‌رسانی به قربانیان ویروس کرونا با استفاده از رمزارزها چیست؟ در چنین وضعیتی آیا می‌توان به خدمات مبادله‌ی رمزارز دسترسی داشت؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم بایننس به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا