اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

شفاف‌سازی بیت کوین دات کام نسبت به تغییرات جنجال‌آفرین پیشنهادی برای استخراج بیت کوین کش

این سایت با اشاره به فاصله‌ی زمانی شش ماهه برای تصمیم‌گیری نسبت به شرایط اعمال پیشنهاد ارائه شده، ماینر‌ها را به عنوان تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی معرفی کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • پیشنهاد مدیر اجرایی استخر ماینینگ بی‌تی‌سی دات تاپ(BTC.TOP) برای تغییر در توزیع پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین کش و عدم پذیرش بلاک‌هایی که توسط مخالفان استخراج خواهد شد، موجب بحث گسترده‌ای در میان فعالان شده است. وب‌سایت بیت کوین دات‌کام در نهایت با انتشار اطلاعیه‌ای پیشنهاد مطرح شده را در راستای توسعه‌ی زیر ساخت‌های ضروری بیت کوین کش برای ایجاد سیستم پرداخت غیر متمرکز اعلام کرده است.

تغییرات پیشنهادی در استخراج بیت کوین کش

تغییرات پیشنهادی اخیر مدیر اجرایی یکی از بزرگترین استخر‌های استخراج بیت کوین کش، موجب بحث و گفتگو در میان فعالان شده است. بر اساس پیشنهاد جیانگ ژوئر(Jiang Zhuoer)، مدیرعامل استخر ماینینگ BTC.TOP، 12.5 درصد از پاداش کشف هر بلاک بیت کوین کش را می‌توان به پشتیبانی از توسعه‌ی زیرساخت‌های بیت کوین کش اختصاص داد.

با این وجود، رویکرد ژوئر نسبت به دسته‌بندی بلاک‌های استخراج شده توسط افرادی که از پیشنهاد پیروی نمی‌کنند به عنوان بلاک‌های یتیم یا Orphaned(بلاک‌هایی که در شبکه پذیرفته نمی‌شوند) موجب بحث گسترده در میان فعالان شبکه‌ی بیت کوین کش شده است. وب سایت بیت کوین دات‌کام در اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع اعلام کرد:

باید در نظر داشت که پیشنهاد ژوئر تنها در مرحله‌ی ارزیابی قرار دارد. اگرچه مقاله‌ی اصلی ژوئر موجب سردرگمی (فعالان استخراج بیت کوین کش) شده است، وی با انتشار مطلبی در وب‌سایت ردیت نسبت به پیشنهادش، شفاف‌سازی ارائه کرده است. جیانگ ژوئر

وب سایت بیت کوین دات‌کام اعلام کرد که بحث پیرامون انتخاب مسئول اعمال پیشنهاد، مدیریت توزیع دارایی‌ها، رئیس شرکت هنگ کنگی که دارایی‌ها را نگه‌داری خواهد کرد و دیگر مباحث آغاز شده است.

فاصله‌ی زمانی شش ماهه تا اعمال تغییرات

بیت کوین دات‌کام همچنین تاکید کرده است که تغییرات پیشنهادی تا می 2020 اعمال نخواهد شد و در این مدت زمان فرصت دست‌یابی به پاسخ پرسش‌های مطرح شده وجود خواهد داشت.

برنامه‌ی موقت با فاصله‌ی زمانی شش ماهه وجود دارد که لزوما منجر به تغییر پروتکل نخواهد شد، چراکه که ممکن است منجر به تقسیم زنجیره شود. ممکن است ماینر‌ها به دلایل مختلفی همانند ناکارآمدی، تاثیر‌گذاری اندک و یا نامطلوب شناخته شدن پیشنهاد ارائه شده برای بیت کوین کش، برخلاف پیشنهاد مطرح شده تصمیم‌گیری کنند(بر اساس تصمیم اکثریت هش‌ریت شبکه بر روی زنجیره‌ی انتخاب شده). جیانگ ژوئر

بر اساس ادعای بیت کوین دات کام، پیشنهاد مطرح شده فرصت آزمایش و توسعه‌ی زیر ساخت‌های ضروری برای تبدیل شدن به یک سیستم پرداخت کاملا فرد به فرد(P2P) را برای صنعت بیت کوین کش ایجاد خواهد کرد.

بر اساس گزارش کوینیت، هزینه‌های تحمیل شده در نتیجه‌ی جنگ هش موجب ایجاد موانعی بر مسیر توسعه‌ی این رمزارز شده است. همچنین گزارش شده است که ماینر‌های فعال در شبکه‌ی بیت کوین کش در شرایط زیان دهی قرار دارند.

نظر شما نسبت به پیشنهاد جیانگ ژوئر برای اختصاص 12.5 درصد از پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین کش برای پشتیبانی از توسعه‌ی زیرساخت‌های ضروری در شبکه‌ی این رمزارز چیست؟ آیا در نهایت ماینر‌ها با تغییرات پیشنهادی مطرح شده موافقت خواهند کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکمه بازگشت به بالا