اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سایت Bitcoin.com یک صرافی جدید راه‌اندازی می‌کند

پلت‌فرم صرافی سایت Bitcoin.com هم اکنون به مدت محدودی روند «پیش ثبت‌نام» کاربران خود را آغاز نموده و جوایزی را برای آن‌ها در نظر گرفته است

نکات برگزیده مطلب
  • طی سال‌های گذشته پلت‌فرم Bitcoin.com با شعار افزایش دسترسی عمومی به دارایی‌های رمزارزی کار خود را ادامه داده و در ماه ژوئن نیز یک پلت‌فرم مبادله‌ی نقطه به نقطه‌ برای رمزارز بیت‌کوین کش(BCH) راه‌اندازی کرد. حال این پلت‌فرم در راستای شعار خود اعلام نموده که در ماه سپتامبر یک صرافی رمزارزی پیشرفته راه‌اندازی خواهد کرد که در ابتدای کار از ۵۰ جفت مبادلاتی پشتیبانی می‌کند.

صرافی جدید Bitcoin.com

وب‌سایت Bitcoin.com قصد دارد تا یک ماه دیگر صرافی بومی Exchange.Bitcoin.com راه‌اندازی کند، که به گفته‌ی خودش یک بستر سریع و مطمئن جهت انجام مبادلات رمزارزی است که می‌تواند رضایت کاربران تازه‌کار و قدیمی این صنعت را جلب کند.

صرافی Bitcoin.com در روز ۲ام سپتامبر ۲۰۱۹ راه‌اندازی خواهد شد و تا آن زمان کاربران فرصت دارند تا پیش ثبت‌نام انجام داده و برای جوایز انحصاری و باشکوه این پلت‌فرم جدید خود را آماده کنند. این صرافی با ارائه‌ی ابزار‌های معتبر و حرفه‌ای مبادلاتی باعث می‌شود تا روند مبادله‌ی رمزارزها به سادگی هرچه تمام‌تر انجام شود. وب‌سایت ‌ Bitcoin.comاعلام نموده که صرافی مذکور می‌تواند با در اختیار داشتن موتور تطبیق قوی، نمودار‌های حرفه‌ای و حجم زیاد نقدینگی از دارایی‌های دیجیتال مختلف، نسبت به دیگر رقبای خود بهتر عمل کرده و فراتر از انتظارات ظاهر شود.

جفت‌های مبادلاتی این صرافی جدید

صرافی مذکور با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ جفت مبادلاتی، قرار است که جفت‌های مبادلاتی مبتنی بر رمزارز بیت‌کوین کش(BCH) را در کنار سایر دارایی‌های شناخته شده از جمله تتر(USDT)، اتریوم(ETH) و بیت‌کوین(BTC) را به کاربران خود ارائه کند.

پلت‌فرم Bitcoin.com معتقد است که شبکه‌ی بیت‌کوین کش(BCH) توسط حجم گسترده‌ای از مردم سراسر جهان مورد پذیرش قرار خواهد گرفت، بنابراین اهمیت به ترویج بازار آزاد و انتخاب برای آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. به گفته‌ی پلت‌فرم مذکور، این ۵۰ جفت مبادلاتی از دارایی‌های دیجیتال محبوب تشکیل شده تا به کاربران اجازه دهد بین طیف گسترده‌ای از رمزارزهای مختلف که ویژگی‌های متفاوتی دارند، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که طبق روز شمار موجود در سایت رسمی صرافی مذکور، تنها ۳۰ روز تا پایان مهلت تعیین شده برای پیش ثبت‌نام کاربران مهلت بافی مانده است.

این جفت‌های مبادلاتی در روز‌های اولیه‌ی راه‌اندازی صرافی مذکور در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، ‌و رفته رفته با گذشت زمان پشتیبانی از رمزارزهای دیگری در کنار توکن‌های پروتکل ساده‌ی لدجر(SLP) نیز آغاز خواهد شد.

جوایز پیش ثبت‌نام

کاربران که پیش از پایان تاریخ اعلام شده در وب‌سایت این صرافی اقدام به پیش ثبت‌نام کنند، واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی‌ها و کسب جوایز مختلف از این صرافی تازه تاسیس خواهند بود. به گفته‌ی Bitcoin.com، در صورت که قبل از پایان این تاریخ روند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید، نام شما منحصرا در فهرست قرعه‌کشی بزرگ این صرافی که جوایزی به ارزش بالغ بر ۱۰ هزار دلار دارد، افزوده خواهد شد. یکی دیگر از جوایز ارائه شده برای اولین کاربران صرافی مذکور، استفاده از دسترسی تجاری VIP بوده که باعث می‌شود کاربر به مدت سه ماه از ۲۵ درصد تخفیف در کارمزد مبادلات رمزارزی بدونه هرگونه محدودیت بهره‌مند شود. علاوه بر این گفته شده که حساب‌های اولیه‌ی این صرافی در اولویت‌بندی سرویس پستی از جایگاه بالاتری برخوردار خواهند بود. بنابراین در زمان راه‌اندازی کامل صرافی مذکور، این کاربران اولین کسانی هستند که از موضوع مطلع خواهند شد.

Bitcoin.com همچنین اعلام نموده که تا زمان راه‌اندازی صرافی رمزارزی در تاریخ ۲ام سپتامبر، هر دوهفته یک استخر جوایز جدید معرفی خواهد شد. معادل ۵ هزار دلار رمزارز بیت‌کوین کش برای یکی از حساب‌های جدید خوش‌شانس در نظر گرفته شده و برای پنج حساب دیگر نیز معادل هزار دلار جایزه اهدا خواهد شد.

افزایش دسترسی عمومی به ارزهای دیجیتال

تیم توسعه‌ی Bitcoin.com معتقد است که با راه‌اندازی این صرافی در واقع یک پلت‌فرم مبادلاتی سریع و امن را ارائه می‌کند که به افراد و مشاغل مختلف اجازه می‌دهد در هر زمان و مکانی به دارایی‌های دیجیتال دسترسی داشته باشند. آقای راجر ور(Roger Ver) مدیرعامل Bitcoin.com و یکی از اولین سرمایه‌گذاران صنعت رمزارزی بسیار هیجان زده است که می‌تواند یک بستر تجاری قدرتمند برای جامعه فراهم کند.

در زمان اعلام راه‌اندازی این صرافی، راجر ور تاکید کرد که «در Bitcoin.com ما به دنبال آن هستیم که رمزارز بیت‌کوین کش را برای همه قابل دسترس کنیم». وی همچنین توضیح داد که در زمان راه‌اندازی پلت‌فرم مبادلاتی نقطه به نقطه‌ی Local.Bitcoin.com در ماه ژوئن نیز همانند امروز بسیار هیجان زده بوده است. این پلت‌فرم به افراد مختلف از هر کشوری امکان مبادله‌ی خصوصی بیت‌کوین کش را فراهم می‌کند.

گفته‌های راجر ور

ور در گفته‌های خود تاکید داشت «اکنون با عرضه‌ی صرافی Exchange.Bitcoin.com شما می‌توانید از دارایی‌های رمزارزی متنوعی در کیف‌پول خود استفاده کنید». این مدیراجرایی همچنین خاطرنشان کرد که از اضافه شدن توکن‌های SLP به این پلت‌فرم مبادلاتی بسیار خورسند است.

وی در ادامه گفت:

با توجه به اضافه شدن توکن‌های SLP، ما در معرض چیز‌های بسیار هیجان انگیزی قرار گرفته‌ایم. این آغاز جهانی است که می‌توانیم در آن هرچیزی را توکنیزه کنیم، و هرچه مردم به پتانسیل‌های نهفته‌ی آن بیشتر پی ببرند، بیشتر به دنبال مکانی برای مبادله‌ی توکن‌های خودشان خواهند بود و تقاضا افزایش می‌یابد. به همین دلیل ما می‌خواهیم از توکن‌های SLP در صرافی Exchange.Bitcoin.com پشتیبانی کنیم. Roger Ver

آقای ور در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:

Roger verپلت‌فرم Bitcoin.com اکنون سالهاست که در فضای رمزارزی حضور دارد و ما امیدواریم که محصولات باکیفیت ما، از جمله کیف‌پول، نرم‌افزار تجاری و دیگر موارد مشابه، به کاربران این صنعت کمک کرده و به آن‌ها یادآوری کند که ما یک مارک تجاری مستقل و قابل اعتماد برای آن‌ها هستیم. Roger Ver

نظر ما در رابطه با راه‌اندازی صرافی Exchange.Bitcoin.com و جوایز در نظر گرفته شده برای پیش ثبت‌نام آن چیست؟ آیا این صرافی می‌تواند چیز جدیدی به کاربران ارائه کند و یا تنها یک صرافی رمزارزی معمولی دیگر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
News.bitcoin.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا