اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

مت هوگان: «۹۵ درصد از رمزارزها از بین خواهند رفت»

رئیس ETF.com معتقد است که حدود ۲۰۰۰ رمزارز از بین خواهد رفت و هرچه زودتر این اتفاق بیفتد بهتر است

نکات برگزیده مطلب
  • مت هوگان(Matt Hougan)، مدیر کل تحقیقات در شرکت مدیریت دارایی‌های Bitwise و رئیس ETF.com در مصاحبه‌ای با بلومبرگ که در ۵ فوریه منتشر شد، اعلام کرد که بیشتر رمزارزها در آینده از بین خواهند رفت. وی بلاکچین‌های عمومی را در دستیابی به موفقیت، مستعد‌تر می‌داند.

هوگان در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که فکر می‌کند «از نزدیک به 2 هزار رمزارز کنونی، 95 درصد بی‌استفاده هستند و به شکل دردناکی از بین خواهند رفت.» وی نتیجه‌گیری کرد: «بهتر است هر چه زودتر این موضوع اتفاق بیفتد.» به‌گفته‌ی وی، فعالیت‌های حبابی و مخرب در صنعت رمزارزی وجود دارد که هم‌اکنون در حال نابودی هستند. وی اظهار داشت که انتظار دارد پس از این اتفاق رمزارزهای با اهمیت‌تر باقی بمانند. «همانند زمانی که گوگل، آمازون و فیسبوک پس از حباب دات‌کام ظهور کردند.»

هوگان همچنین اشاره کرد که به آینده‌ی «دارایی‌های دیجیتالی» در مقایسه با بلاکچین‌های خصوصی امیدوار‌تر است. وی برای توضیح، شرایط کنونی بلاکچین را با تولد اینترنت مقایسه کرد:

چنانچه نخستین روز‌های اینترنت را به یاد بیاورید … هرکسی نسبت به اینترانت شرکتی بسیار هیجان زده بود. مردم فکر می‌کردند اینترانت میان شرکتی در مقایسه با اینترنت باز که کسی به آن اطمینان ندارد، یک دستاورد است. Matt Hougan

براساس سخنان وی، این موضوع مشابه «بلاکچین‌های خصوصی و عمومی است» زیرا زنجیره‌های عمومی در دسترس هر کسی هست و به دارایی‌های دیجیتالی نیاز دارد و به گفته‌ی وی «تکنولوژی‌های باز و در دسترس موفق خواهند شد.»

با این وجود وی فکر می‌کند که بلاکچین‌های خصوصی نقش خود را ایفا می‌کنند و از آنجایی که می‌توانند مدیریت داده‌ها و تسویه را به شکل سریع‌تر و ارزان‌تری انجام دهند، هوگان برای مثال توضیح داد که بلاکچین‌های خصوصی می‌تواند راه‌ حلی برای مدیریت وام باشد.

هنگامی‌که مصاحبه‌کنندگان از وی در ارتباط با پیشنهاد اولیه‌ی سکه(ICO) سوال کردند، هوگان اعلام کرد که بسیاری از ICOها کلاهبرداری هستند وی ادامه داد: «برخی (برای پیشنهاد اولیه‌ی سکه) زندانی می‌شوند و من با این موضوع موافقم». با این وجود وی تاکید کرد که «این اظهارات به این معنا نیست که تمامی ICOها غیر قانونی هستند.»

etf

وی ابراز امیدواری کرد که شرکت وی «صندوق‌های قابل معامله در بورس(ETF)» را راه‌اندازی نماید تا رمزارزها را در دسترس عموم قرار داده و حضور در بازار را برای عموم مردم، آسان، ساده و امن سازد.

Bitwise در ماه ژانویه درخواست راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین ETF خود را که به صورت فیزیکی نگه‌داری می‌شوند، به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ارائه کرد.

بورس آپشن‌های شیکاگو(CBOE) به همراه شرکت سرمایه‌گذاری VanEck و شرکت خدمات مالی SolidX، در تغییر قوانین فهرست کردن ETF  بیت‌کوین، مجددا درخواست خود را به SEC ارائه کردند.

مدیر عامل و رئیس CBOE اعلام کرد که برای پیوستن سرمایه‌گذاران حقوقی وال استریت به فضای رمزارزی، به اسناد قابل معامله در بورس بیت‌کوین(Bitcoin Exchange-Traded Notes) نیاز است.

نظر شما در ارتباط با دیدگاه مت هوگان در حوزه‌ی رمزارزی چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا