اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

یکی از منتقدین صنعت رمزارزی نامزد ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد

الیزابت وارن(Elizabeth Warren)، سناتور ایالات متحده از قصد خود برای شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۰ این کشور خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • خانم الیزابت وارن(Elizabeth Warren) یکی از سناتورهای برجسته‌ی ایالات متحده اخیرا به صورت رسمی اعلام نموده که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شرکت کند. بسیاری معتقد‌اند که او یکی از سرسخت‌ترین منتقدان صنعت رمزارزی است.

یکی از واقعیت‌های دنیای ما این است که همه با نظرات شما موافق نخواهند بود. با گذشت زمان، ما شاهد آن بوده‌ایم که همه نوع کارآفرین و سیاستمدار، چشم‌انداز‌های خود را در رابطه با صنعت رمزارزی ارائه کرده‌اند، و برخی از این دیدگاه‌ها نسبت به بقیه مثبت‌تر بوده است. علاوه بر این، افراد دیگری نیز وجود دارند که حتی قبل از فهمیدن و درک صنعت رمزارزی، سریعا اقدام به مخالفت با آن کرده‌اند.

الیزابت وارن(Elizabeth Warren) سناتور ایالات متحده، یکی از سیاستمدارانی است که به طور دائمی نسبت به صنعت رمزارزی انتقاد می‌کند. با این حال، لازم به ذکر است که خانم وارن از بسیاری از سیاستمداران دیگر یک پله بالاتر است. وی اخیرا به صورت رسمی اعلام نموده که در سال ۲۰۲۰ برای کسب مقام ریاست جمهوری ایالات متحده اقدام خواهد کرد.

اطلاعاتی در رابطه با الیزابت وارن

این حقیقت که خانم وارن از صنعت رمزارزی انتقاد کرده است، جای تعجب ندارد زیرا او به طور کلی یکی از منتقدان سرسخت صنعت مالی محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال، او به تازگی نسبت به بانک‌های بزرگ و سرمایه‌داری‌های غیرقانونی انتقاد کرده است و همچنین استدلال نموده که ماهیت غیرمتمرکز ذاتی رمزارزها یکی از دلایلی است که او در فضای رمزارزی وارد نشده است. وی در اوایل سال جاری رمزارزها را نوعی«دارایی که راحت سرقت می‌شود» توصیف کرده بود.

خانم وارن یکی از برجسته‌ترین دموکرات‌های ایالات متحده است، بنابراین برای کسانی که با مسائل سیاسی آشنا هستند یا اخبار مربوط به آن را دنبال می‌کنند، اعلامیه‌ی اخیر او اصلا تعجب بر‌انگیر نبود. وی همچنین یکی از مخالفان رئیس جمهور فعلی ایالات متحده یعنی دونالد ترامپ بوده است و او را با جملاتی همچون «نژادپرست زورگو» یا «مقلد ستمگر» توصیف کرده بود. خانم وارد همچنین بخاطر ارائه‌ی طرح ایجاد یک اداره‌ی حفاظت از دارایی مصرف کنند در سال ۲۰۰۷ که به عنوان یکی از معروف‌ترین دستاورد‌هایش توصیف می‌شود، شناخته شده است.

خانم وارن به صورت رسمی اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده شرکت خواهد کرد و «قدرت‌های واشنگتن را به مردم باز می‌گرداند». در همین راستا یک ویدئو از طرف او برای هواداران ارسال شده است. خانم وارد در این ویدئو اعلام می‌کند که دولت «به وسیله‌ای برای ثروتمندان و افراد با نفوذ تبدیل شده است».

وی نه تنها قصد دارد عدالت اقتصادی را در ایالات متحده ارتقاء دهد، بلکه تصمیم گرفته که برخلاف رویکرد‌های دونالت ترامپ، از برابری نژادی حمایت کند. بسیاری از مردم معتقد‌اند که از زمان شروع کار دونالد ترامپ، تنش‌های نژادپرستانه‌ در ایالات متحده افزایش یافته است. با این حال، لازم به ذکر است که بسیاری از مردم فکر می‌کنند شانس رسیدن به مقام ریاست جمهور خانم وارن بسیار کم است، برخی حتی معتقد‌اند که کاندید شدن او می‌تواند یک «پایان» برای فعالیت‌های سیاسی او باشد.

به نظر شما اگر خانم وارن به ریاست جمهوری آمریکا دست پیدا کند باید منتظر چه رویدادهایی باشیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptocoinspy

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا