اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

جان مک‌آفی: نمی‌خواهم رئیس جمهور شوم

او اعلام کرد که تنها برای دفاع از صنعت رمزارزی و معرفی آن در انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا شرکت خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب
  • جان‌ مک‌آفی که قبلا اعلام کرده بود قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده را دارد، طی جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود در نشست بلاک‌چین مالتا، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که قصد ندارد رئیس جمهور شود و شرکت در این انتخابات تنها برای تبلیغ بیت‌کوین و صنعت رمزارزی خواهد بود.

هنگامی که جان مک‌آفی(John McAfee) برنامه‌نویس نرم‌افزار آنتی‌ ویروس و یک علاقه‌مند به صنعت رمزارزی، چندی قبل اعلام کرد بود که می‌خواهد برای انتخابات سال ۲۰۲۰ یک دفتر تبلیغاتی راه‌اندازی کند؛ انگیزه‌ی سیاسی او در رابطه با این مسئله نامشخص باقی مانده بود. حال آقای مک‌آفی در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود در نشست بلاک‌چین در جزیره‌ی مالتا که روز پنج‌شنبه برگزار شده بود، انگیزه‌ی خودش از این کار را شرح داده است.

لازم به ذکر است که آقای مک‌آفی یک فرد تازه‌ وارد به دنیای سیاست نیست، او در سال ۲۰۱۶ سعی کرد نامزد حزب آزادیخواهان ایالات متحده شود که توسط گری جانسون(Gary Johnson) شکست خورد.

مک‌آفی به دنبال مقام ریاست جمهوری نیست

این برنامه‌نویس طی نشست مالتا با خبرگزاری‌های مختلف مصاحبه داشت و در این بین از برنامه‌هایش برای سال ۲۰۲۰ و انتخابات نیز صحبت کرد.

نامزد‌های انتخاباتی می‌توانند به هردلیلی، از دلایل حرفه‌ای تا دلایل شخصی، برای خود یک دفتر تبلیغاتی راه‌اندازی کنند؛ از این رو جان مک‌آفی نیز ادعا کرده که فقط برای دفاع از صنعت رمزارزی و بیت‌کوین(BitCoin) این کار را خواهد کرد. وی در ادامه گفت که این کار را برای شهرت و یا پول انجام نداده است و به خبرگزاری‌های حاضر اعلام کرد:

John McAfeeمن نمی‌خواهم که رئیس جمهور شوم. من نمی‌توانم و هیچکس من را به عنوان رئیس جمهور انتخاب نخواهد کرد. به هرحال من حق این را دارد که در آن شرکت کنم. John McAfee

رساندن بیت‌کوین به صف اول سیاست

آقای مک‌آفی اعلام کرد که او بیشتر به دنبال استفاده از این کمپین انتخاباتی به عنوان یک فرصت برای معرفی هرچه بیشتر بیت‌کوین و بلاک‌چین است. او می‌خواهد از این پلت‌فرم انتخاباتی و فرصت بدست آمده برای نشان دادن این صنعت و ایده‌ی غیرمتمرکزسازی رمزارزها برای فراگیر شدن، استفاده نماید.

نظرات متفاوتی در رابطه با این موضوع و اینکه شخصی همانند جان مک‌آفی در رابطه با صنعت رمزارزی و بیت‌کوین به این شیوه تبلیغات انجام دهد، اعلام شده و برخی معتقد‌اند که چنین کاری ممکن است نتایجی عکس داشته باشد.

آقای مک‌آفی در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که او در رابطه با عدم وجود آزادی شخصی در جوامع امروز بسیار نگران است و از نظر او صنعت رمزارزی می‌تواند دسترسی به آزادی شخصی را ممکن سازد.

در نظرسنجی که توسط یک پست توییتری در صفحه‌ی آقای مک‌آفی انجام شده بود، او از فالوورهایی که طرفدار حزب آزادیخواه بودند پرسیده بود که اگر او در انتخابات ۲۰۲۰ به عنوان یک آزادیخواه وارد نشود، او را همراهی خواهند کرد یا خیر:

بیش از ۵۷ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌ بودند به او جواب مثبت دادند و اعلام کردند که او را همراهی خواهند کرد. شاید آقای مک‌آفی قصد شرکت در انتخابات برای رئیس جمهور شدن را نداشته باشد، اما تنها زمان مشخص می‌کند که این حرکت چه تاثیری بر صنعت رمزارزی خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای مک‌آفی چیست؟ این کار او چه تاثیری بر صنعت رمزارزی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا