اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

اسطوره‌ی بکس فیلیپین به زودی رمزارز خود را عرضه می‌کند

صرافی رمزارزی GCOX مسئولیت عرضه‌ی رمزارز Manny Pacquiao را برعهده خواهد داشت

نکات برگزیده مطلب
  • خبرگزاری‌های فیلیپین گزارش داده‌اند رمزارز مرتبط با آقای مانی پک‌کوئیو اسطوره‌ی بکس این کشور، تا قبل از پایان سال جاری توسط صرافی رمزارزی GCOX عرضه خواهند شد.

مانی پک‌کوئیو(Manny Pacquiao) اسطوره‌ی محبوب فیلیپینی قرار است تا قبل از پایان سال جاری، رمزارزهای خود را عرضه نماید. بر اساس گزارشات منتشر شده در خبرگزاری‌های محلی، صرافی Global Crypto Offering Exchange یا GCOX مسئول راه‌اندازی و ارائه‌ی توکن‌های Pac خواهد بود.

خبرگزاری‌های محلی اعلام کرده‌اند که ایوان نگو(Evan NGow) افزار ارتباطی صرافی GCOX گفته است که این تاخیر قبل از عرضه‌ی توکن‌های جدید تنها بخاطر ارائه‌ی قوانین نهایی و دستورالعمل‌های مربوط به ICO از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین است. طبق گفته‌های آقای نگو، دستورات نهایی تا قبل از پایان سال جاری تویط کمیسیون مذکور آماده خواهند شد. این کمپانی همچنین در حال همکاری با تیم پک‌کوئیو است تا میزان ارزش و حجم توکن‌های عرضه شده را مشخص نماید.

این قهرمان فیلیپینی که برنده‌ی هشت مقام جهانی است، یکی از سفیران مشهور tGCO نیز محسوب می‌شود. tGOC یک پلت‌فرم بلاک‌چینی است که به سلبریتی‌ها و افراد مشهور اجازه می‌دهد تا رمزارز خود را بسازند و در ادامه طرفداران این افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، می‌توانند از طریق پلت‌فرم GCOX به محتوای مربوط به سلبریتی خود دسترسی پیدا کنند. قابل ذکر است که این پلت‌فرم قصد دارد تا اولین «شاخص محبوبیت معتبر» جهان را از طریق ارزیابی توکن‌هایی که برای افراد مشهور در این پلت‌فرم ساخته‌ شده‌اند، بسازد. این پلت‌فرم همچنین ادعا می‌کند که توکن‌های مربوط به افراد سلبریتی به عنوان یک «نشانگر عینی» برای تشخصی میزان محبوبیت این افراد بکار خواهد رفت.

یکی دیگر از افراد برجسته‌ی ورزش بکس که در صنعت رمزارزی نیز درگیر بوده، قهرمان سنگین‌ وزن جهان آقای فلوید می‌ودر(FloydMayweather) می‌باشد که در گذشته نیز تبلیغات مربوط به چند ICO را بر عهده گرفته است. مورد دیگری که به آن می‌توان اشاره کرد، ایواندر هولی‌فیلد(Evander Holyfield) است که تبلیغات مربوط به یک ICO مشهور را بر عهده داشته است؛ این ICO پس از مدتی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) متوقف شد.

صرافی GCOX علاوه بر راه‌اندازی توکن‌های Pac، قصد دارد تا توکن‌های مربوط به جیسون درولو(JasonDerulo) خواننده‌ی محبوب آمریکایی، و همچنین اسطوره‌ی فوتبال جهان یعنی آقای مایکل اوون(Michael Owen) را بر عهده بگیرد.

پک‌کوئیو که همچنین به عنوان یک سناتور فیلیپینی نیز فعالیت می‌کند، مبالغ هنگفتی را در صرافی GCOX سرمایه‌گذاری کرده است. طبق گزارشات منتشر شده در نشریه‌ی تجاری Entrepreneur فیلیپین، در وب‌سایت رسمی این صرافی ذکر شده که مایکل اوون نیز یکی از سرمایه‌گذاران این صرافی رمزارزی محسوب می‌شود.

نظر شما در رابطه با عرضه‌ی توکن‌های مرتبط با سلبریتی‌ها چیست؟ این توکن‌های بدون پشتوانه‌ی مالی قوی، چه تاثیری بر بازار صنعت رمزارزی خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا