اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

کاربران بیت‌فینکس در برداشت پول با مشکل مواجه شدند

چندین تن از کاربران صرافی هنگ‌کنگی بیت‌فینکس در برداشت وجه از این صرافی با مشکل مواجه شده‌اند و بعضی از آنها با اشاره به این موضوع مطرح کرده‌اند که این مسئله خیلی جدی است و ممکن است اتفاقی که برای صرافی MtGox افتاد برای بیت‌فینکس هم بافتد.

احتمالا این مشکل در ارتباط میان این صرافی با Tether است. بعضی از کاربران این شرکت می‌گویند این شرکت کاربران خود را در شرایط ریسکی قرار می‌دهد و در نتیجه به سرنوشت کاربران صرافی MtGox دچار خواهد کرد.

آیا بیت‌فینکس، MtGox بعدی خواهد بود؟

به صورت واضح مشکلات جدی در سیستم کاری بیت‌فینکس به وجود آمده است و به گفته خیلی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف، سقوط صرافی MtGox نیز با چنین مشکلاتی شروع شد. به علاوه صرافی بیت‌فینکس در گذشته نه چندان دور هم با چنین مشکلاتی روبرو بوده است و باعث ضرر کاربران خود شده است. از آن جمله می‌توان به سال 2016 اشاره کرد که این صرافی هک شد و کاربرانش حدود 72 میلیون دلار متضرر شدند.

در هر حال به کاربران این صرافی پیشنهاد می‌شود ارز‌های خود را از این صرافی بیرون بیاورند تا از ضرر پیشگیری کنند و منتظر خبر رسمی از طرف بیت‌فینکس باشند تا از شرایط این صرافی مطمئن شوند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا