اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

گوگل به شایعات پایان داد

این شرکت با انتشار یک پست‌ توییتری اعلام کرد که تبلیغات رمزارزی در پلت‌فرم‌های آن ممنوع می‌باشد

نکات برگزیده مطلب
  • پس از انتشار شایعات زیادی در رابطه با انجام تبلیغات رمزارزی و صرافی Coinbase در پلت‌فرم تبلیغاتی شرکت گوگل، این شرکت در جدید‌ترین پست توییتری خود آب پاکی را بر دست همه ریخت و به تمام شایعات پایان داد.

کمپانی Google طی هفته‌های گذشته سروصدای زیادی در رسانه‌های مختلف مربوط به صنعت رمزارزی به‌ پا کرده است و مورد که از همه بیشتر به چشم می‌خورد شایعات مربوط به بخش AdWords این کمپانی یا همان بخش تبلیغات متنی شرکت گوگل است که از هفته‌ی گذشته در سایت‌های تبلیغاتی با نام Google Ads از آن یاد می‌شود. از زمان انجام این تغییر اسم از سوی گوگل، گزارشات زیادی منتشر شده که در آن‌ها اعلام می‌شود موضع‌گیری ضد صنعت رمزنگاری شرکت Google در این سرویس‌ها دیگر لحاظ نخواهد شد.

لغزش گوگل

طبق گفته‌های ناظرات، کمپانی Google تا کنون چندین قدم در صنعت رمزارزی برداشته است تا از بخش‌های تاریک این صنعت نوپا دور بماند. برای مثال، طی هفته‌ی جاری این شرکت اقدام به حذف کیف‌پول اتریوم مبتنی بر مرورگر MetaMask از فروشگاه‌های خود یعنی Chrome Web Store کرد. این حرکت شرکت Google باعث ایجاد یک موج وحشت در جامعه‌ی رمزارزی شد، و حتی نیز MetaMask سعی در مبارزه با خذف نرم‌افزار خود داشت که در انتها بی‌فایده واقع شد.

شایعات متداول

redditکمپانی گوگل در اوایل سال جاری اعلان کرد که از این پس در پلت‌فرم‌های خود تبلیغات مرتبط با صنعت رمزارزی را منتشر نخواهد کرد و این امر ممنون خواهد بود. مانند همیشه بهانه‌ی این شرکت برای انجام این کار، ترس از وجود طرح‌های کلاهبرداری و ترویج آن در بین کاربران بوده است. پس از انتشار این اعلامیه، کمپانی Google به موضع‌گیری‌های سختگیرانه‌ی توییتر و فیس‌بوک در رابطه با تیلیغات رمزارزی پیوست. البته در ماه ژوئن کمپانی فیس‌بوک اعلام کرد که ممنوعیت‌های اعمالی بر روی تبلیغات صنعت رمزارزی خود را برداشته است.

به نظر می‌رسد که این تغییرات به دلیل شایعات مربوط به تجدید‌ نظر گوگل در رابطه با موضع‌گیری‌های خود بوده است، البته یک عکس در انجمن Reddit نیز منتشر شده و یک کاربر در رابطه با آن اظهار داشته است که “گوگل تبلیغات مربوط به صرافی Coinbase را دوباره آغاز کرده است”.

کمپانی گوگل نیز برای پاسخ به تمامی این شایعات در توییتر رسمی خود نوشت:

تبلیغات ترویج دهنده‌ی رمزارزها و موارد مربوط به این صنعت اجازه‌ی انتشار توسط سیستم Google Ads را ندارند. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید به راحتی آن را مطرح کنید.

Google

نظر شما در رابطه با این شایعات و پاسخ مستقیم شرکت گوگل چیست؟ آیا گوگل نیز در همانند فیس‌بوک در رابطه با این موضوع تجدید‌ نظر خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptovest

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا