اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

رویداد کانسنسس ۲۰۲۰ به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد

این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت رمزارزها و بلاک‌چین، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • طبق بیانیه‌ای که از طرف برگزار کننده‌ی رویداد کانسنسس(Consensus) در روز ۱۳ام مارس منتشر شده است، این رویداد که بزرگ‌ترین گردهمایی مرتبط با صنعت رمزارزها و فناوری بلاک‌چین می‌باشد، امسال برخلاف سالیان گذشته برای مقابله با گسترش بیماری کرونا به صورت کاملا مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

کانسنسس ۲۰۲۰ هم لغو شد

رویداد کانسنسس (Consensus) که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مرتبط با صنعت رمزارزها و فناوری بلاک‌چین می‌باشد، یکی دیگر از کنفرانس‌های مربوط به حوزه‌ی رمزارزهاست که به دلیل تشدید مسائل پیرامون شیوع بیماری کرونا در جهان، رویه‌ی کاری خود را تغییر داده است.

کنسرسوس ۲۰۲۰ Consensus

اخیراً شاهد آن بوده‌ایم که رویدادها و گردهمایی‌های مختلف مرتبط با صنعت رمزارزها در واکنش به گسترش ویروس کرونا یا به تعویق افتاده‌اند و یا به طور کلی لغو شده‌اند؛ رویداد کانسنسس نیز از این قائده مستثنی نبوده و امسال قرار نیست که شاهد برگزاری آن باشیم.

رویداد Consensus 2020 امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود

با تمام این تفاسیر، عدم برگزاری رویداد مذکور به صورت معمول به این معنی نیست که Consensus 2020 را از دست خواهیم داد. طبق بیانیه‌ی رسمی که روز ۱۳ام مارس منتشر شده است، نشریه‌ی صنعتی که هماهنگی و برگزاری این رویداد را برعهده دارد اعلام نموده که «رویداد کنسنسوس ۲۰۲۰ به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد». این رویه به تمام شرکت‌کنندگان سراسر جهان اجازه خواهد داد که به صورت رایگان، به این رویداد مجازی بپیوندند.

این کنفرانس یک تجربه‌ی تلویزیونی خواهد بود

طبق گزارشات فوق‌الذکر، رویداد کنسنسوس ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و کاملا رایگان در ماه می برگزار خواهد شد. همچنین گفته شده که در راستای ارائه‌ی یک رویداد با کیفیت به شرکت‌کنندگان، قرار است از پلت‌فرم‌های معتبر برای برگزاری آن استفاده شود. در قسمت‌هایی از این گزارش آمده است:

ما در حال کار با بهترین ارائه دهندگان خدمات هستیم تا از این تلاش‌ها[مقابله با گسترش کرونا] حمایت کنیم، همچنین ما متعهد هستیم تا با استفاده از با کیفیت‌ترین محتوای ممکن تمام جامعه‌ی رمزارزها را گرد هم آوریم. ما اطمینان داریم که رویداد مجازی Consensus 2020 یک تجربه‌ی غنی برای کاربران و مخاطبانمان خواهد بود. Consensus 2020

از زمان آغاز به کار کانسنسس در سال ۲۰۱۵ تا به امروز، این رویداد به عنوان یک رویداد بزرگ سالانه برای گردهم آوردن برترین افراد فعال در حوزه‌ی رمزارزها و فناوری بلاک‌چین ظاهر شده است، این درحالیست که برخی از بزرگ‌ترین چهره‌های شناخته شده‌ی جهان از جمله جک دورسی(Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر و پلت‌فرم اسکوئر(Square) و یا فرد اسمیت(Fred Smith) از شرکت حمل و نقل جهان فد‌اکس(FedEx) در آن حضور دارند. این درحالیست که نمایندگان برخی نهادهای بزرگ قانونی‌گذاری از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) نیز در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

نظر شما در رابطه با برگزاری کنسرسوس ۲۰۲۰ به صورت مجازی چیست؟ آیا چنین رویکردهایی می‌تواند برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در جهان موثر واقع شود؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا