اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

شرکت تتر از انتقال حجم زیادی توکن USDT در بین بلاک‌چین‌های بیت‌کوین و اتریوم خبر داد

این کمپانی قرار است بخشی از توکن‌های USDT خود را از پروتکل Omni شبکه‌ی بیت‌کوین به پروتکل استاندارد ERC-20 اتریوم انتقال دهد

نکات برگزیده مطلب
  • پائولو آردوینو(Paolo Ardoino) مدیرفنی شرکت تتر(Tether) و صرافی رمزارزی بیت‌فینکس(Bitfinex) با انتشار یک پست توییتری در روز ۵ام آگوست، از انتقال حجم زیادی توکن USDT از Omni به پروتکل استاندارد ERC-20 خبر داد.

پائولو آردوینو(Paolo Ardoino) مدیرفنی شرکت تتر(Tether صادر کننده‌ی رمزارز پایدار USDT) و صرافی رمزارزی بیت‌فینکس(Bitfinex) اخیرا اعلام نموده که بخشی از توکن‌های USDT این شرکت از پروتکل Omni به پروتکل ERC-20 منتقل خواهد شد.

وی با انتشار یک پست توییتری در حساب شخصی خود نوشت:

کمپانی تتر با صرافی بیت‌فینکس همکاری می‌کند تا جابجایی بخشی از کیف‌پول سرد USDT از Omni به پروتکل ERC20 صورت بگیرد. Paolo Ardoino

در پست توییتری بعدی نیز آقای آردوینو به هشدار‌های مرتبط با این تراکنش که شامل بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رمزارز USDT‌ می‌شد، اشاره کرد.

https://tether.to/لازم به ذکر است که آمار مربوط به توکن‌های USDT موجود در بلاک‌چین‌ها مختلف،‌ در وب‌سایت رسمی کمپانی تتر منتشر شده است.

در بخش‌هایی از این وب‌سایت گفته شده که در حال حاضر بیش از نیمی از توکن‌های تتر مبتنی بر پروتکل Omni هستند و احتمالا ارزشی بالغ بر ۲/۸۲ میلیارد دلار دارند. میزان توکن‌های مبتنی بر پروتکل استاندارد ERC-20 نیز اکنون از مرز ۱/۴۵ میلیارد دلار عبورد کرده است. معادل ۱۰۷ میلیون دلار USDT نیز بر روی بلاک‌چین ترون(Tron) منتشر شده است. معادل ۲۵۱ میلیون دلار USDT دیگر نیز بر روی شبکه‌ی EOS صادر شده است.

در همین حال، کمپانی تتر در ماه جولای اعلام کرد که قرار است مقداری توکن‌های USDT در بلاک‌چین Algorand نیز منتشر شوند. علاوه بر این شایان ذکر است که در همان ماه، کمپانی تتر هنگام انتقال رمزارزهای خود از پلت‌فرم Omni به بلاک‌چین ترون، به صورت تصادفی چیزی در حدود ۵ میلیون دلار توکن خود را استخراج کرد.

 

نظر شما در رابطه با این جابجایی عظیم چیست؟ به چه دلیل کمپانی تتر بخشی زیادی از رمزارزهای تحت مدیریت خود را به پروتکل ERC-20 انتفال می‌دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Fxstreet

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫2 دیدگاه ها

  1. “نظر شما در رابطه با این جابجایی عظیم چیست؟ به چه دلیل کمپانی تتر بخشی زیادی از رمزارزهای تحت مدیریت خود را به پروتکل ERC-20 انتفال می‌دهد؟”

    تتر بروی اومینی خیلی کند جابجا میشد و حداقل نیاز به ٩ تائید شبکه داشت. کمترین زمانی که خود من داشتم ١٥ دقیقه بوده و بیشترین زمان هم ٨/٥ ساعت!!!! عملا اون ترید رو از دست دادم.
    ولی انتقال توکن بروی شبکه اتریوم چون اسمارت کنتراکت هستن خیلی سریعه، چیزی بین ١٠-١٥ ثانیه تا ١ دقیقه. من بیشتر از ١ دقیقه نداشتم. و فقط ١ تائید شبکه برای استفاده در صرافی کافیه.

    مشکل دوم نبود تعداد کافی کیف رمز ارزی برای پروتوکل اومینی بود. تا جایی که میدونم فقط کیف پول Coinomi ساپورتش میکرد و من استفاده میکردم.
    در حالی که توکنهای اتریوم رو تقریبا تمام کیف پولها ساپورت میکنن.

دکمه بازگشت به بالا