اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

به زودی شاهد عرضه‌ی رمزارز پایدار تتر بر روی بلاک‌چین بیت کوین‌کش خواهیم بود

شرکت تتر از پروتکل دفاترکل توزیع شده‌ی ساده(SLP) به عنوان یک ابزار فنی جهت راه‌اندازی رمزارز پایدار تتر(USDT) بر روی بلاک‌چین بیت کوین کش استفاده کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • طبق گزارشاتی که روز پنج‌شنبه ۱۹ام مارس توسط شرکت تتر(Tether) منتشر شده است، این شرکت از این پست رمزارز پایدار تتر(USDT که از لحاظ سرمایه‌ی در حال گردش برترین رمزارز پایدار صنعت رمزارزها به شمار می‌آید)، را بر روی بلاک‌چین بیت کوین‌کش هم عرضه خواهد کرد.

تتر بر روی هفتمین بلاک‌چین

براساس اعلامیه‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر شده است، شرکت تتر از پروتکل دفاترکل توزیع شده‌ی ساده(SLP) به عنوان یک ابزار فنی جهت راه‌اندازی رمزارز پایدار تتر(USDT) بر روی بلاک‌چین بیت کوین کش استفاده کرده است.

https://tether.to/

پروتکل SLP با اجرای مستقیم بر روی بلاک‌چین بیت کوین‌کش به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های مختلف را صادر و مدیریت کنند. شرکت تتیر همچنین اعلام نموده که کاربران کیف‌پول رمزارز بیت‌کوین دات‌کام(Bitcoin.com که از هم از بیت کوین و هم بیت کوین‌کش پشتیبانی می‌کند) می‌توانند از طریق توکن‌های SLP و بدون نیاز به هرگونه نرم‌افزار جانبی، اقدام به ارسال و دریافت رمزارز پایدار USDT نمایند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط خزانه‌داری شرکت تتر، رمزارز پایدار این شرکت در حال حاضر بر روی بلاک‌چین الگوراند(Algorand)، ایاس(EOS)، اتریوم(ETH)، لیکوئيد(Liquid)، اومنی(Omni) و همچنین بلاک‌چین ترون(Tron) فعال بوده و بیش از ۵/۶ میلیارد دلار سرمایه‌ی در حال گردش در بازار در اختیار دارد.

پائولو آردوینو(Paolo Ardoino) مدیر بخش فناوری شرکت تتر در رابطه با دسترسی به رمزارز پایدار USDT در بلاک‌چین بیت کوین‌کش اظهار نموده:

تازه‌ترین همکاری ما با بیت کوین‌کش مزایای فراوانی برای تتر به همراه خواهد داشت. ما انتظار داریم که پس از راه‌اندازی USDT بر بستر بلاک‌چین بیت کوین‌کش، پذیرش رمزارز پایدار USDT برای تمام کسانی که در این بلاک‌چین فعالیت دارند بسیار ساده باشد. پس از آغاز کار، از تمامی نرم‌افزارهای زنجیره‌ی بیت کوین‌کش پشتیبانی خواهد شد، علاوه بر این پروتکل تسهیل پرداخت تتر نیز بر روی این نرم‌افزارها اجرا می‌شود. Paolo Ardoino

اطلاعات متناقض

این درحالیست که پلت‌فرم‌های داده‌کاوی حوزه‌ی بلاک‌چین از جمله مزری(Messari)، نومیکس(Nomics) و کوین‌مارکت‌کپ(CoinMarketCap) داده‌های کاملاً متفاوتی در رابطه با سرمایه‌ی در حال گردش تتر ارائه می‌کنند.

نیک گوثیر(Nick Gauthier) یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری نومیکس اخیراً اعلام نموده که API این شرکت مجموع بدهی تتر را ردیابی کرده است. این شرکت در حال حاضر رقم ۵/۶ میلیارد دلار سرمایه‌ی در حال گردش را برای USDT به نمایش گذاشته است که با رقم اعلام شده توسط شرکت تتر همخوانی دارد.

از سوی دیگر، پلت‌فرم کوین‌مارکت‌کپ رقم ۴/۶ میلیارد دلار را به عنوان مجموع سرمایه‌ی در حال گردش ‌USDT نمایش داده و اختلاف زیادی با ارقام اعلام شده توسط شرکت تتر دارد. در نهایت رقم ۵/۲ میلیارد دلار از طرف شرکت مزری اعلام شده است که اختلاف کمتری با ۵/۶ میلیارد دلار تتر دارد.

 

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی رمزارز پایدار تتر بر روی هفتمین بلاک‌چین چیست؟ آیا عرضه‌ی این رمزارز پایدار بر روی بلاک‌چین‌های متفاوت مزایای خاصی برای این شرکت و رمزارز تحت مدیریت آن‌ها به همراه دارد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا