اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

محصول جدید و اسرارآمیز بایننس به زودی عرضه می‌شود

چانگ‌پنگ ژائو مدیرعامل بایننس اعلام کرد که سیستم «بایننس ابری-Binance Cloud» تا ۱۰ روز دیگر عرضه خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس با حضور در یک رویداد پرسش و پاسخ اعلام کرد که طی روزهای آینده از محصول جدیدی با نام بایننس ابری(Binance Cloud) رونمایی خواهد کرد. آقای ژائو تا به این لحظه در رابطه با محصول ذکر شده و کاربرد احتمالی آن هیچ اطلاعاتی ارائه نکرده است.

بایننس ابری در راه است

در یک رویداد پرسش و پاسخ که روز ۷ام فوریه برگزار شد، آقای چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد که برای صرافی رمزارزی خود برنامه‌های بزرگی در سال ۲۰۲۰ تدارک دیده است. یکی از قریب‌الوقوع‌ترین و ناشناخته‌ترین پروژه‌های وی محصولی به نام بایننس ابری(Binance Cloud) است که طی روزهای آینده از آن رونمایی خواهد شد.

Binance

کاربرد این محصول جدید دقیقا مشخص نشده و آقای ژائو نیز طی این رویداد پرسش و پاسخ توضیحات زیادی پیرامون آن ارائه نکرد. به هر حال، این شرکت در حال حاضر به دنبال یک مهندس ارشد در زمینه‌ی فناوری‌های ابری است.

موقعیت شغلی مذکور برای توسعه‌ی یک «سیستم محاسبانی بزرگ، شدیدا موازی و کاملا قابل دسترسی بر روی یک بستر محاسباتی ابری» عنوان شده و به فردی احتیاج دارد که بتواند «این معماری مهم مبتنی بر فناوری ابری را بهبهود بخشید، مقیاس‌پذیر کرده و خودکار سازد.»

اینکه چطور موارد گفته شده قرار است به یک محصول مصرفی تبدیل شود همچنان نامعلوم می‌باشد، گرچه به نظر می‌رسد تا رسیدن به پاسخ کامل این پرسش تنها چند روز باقی مانده است.

پس از این رویداد پرسش و پاسخ نیز آقای ژائو یک پست توییتری حاوی چند ابر منتشر کرد و بر اشتیاق و گمانه‌زنی‌های کاربران افزود.

دیگر پیشرفت‌ها

شایان ذکر است که در روز ۱۰ام فوریه صرافی بایننس از مبادلات آتی توکن بایننس(BNB) با اهرم ۵۰ برابری رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، به زودی شاهد راه‌اندازی درگاه ارزهای فیات نیز خواهیم بود، درگاهی که از روبل روسیه، کرون نروژ و کونا کرواسی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در رابطه با محصول اسرارآمیز بایننس چیست؟ آیا «بایننس ابری» تنها یک محصول جدید دیگر در بایننس خواهد بود و یا تغییر اساسی در نحوه‌ی کارکرد و خط‌مشی این صرافی بزرگ ایجاد می‌کند؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم گوینیت در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا