اخبار و مقالاتمقاله

معرفی ۷ سرمایه‌گذار و ماینر جوان موفق در صنعت رمزارزها

آشنایی با افراد کم سن‌ و سال و جوانی که به واسطه‌ی ورود زودهنگام و یا هوشمندانه به صنعت رمزارزها اکنون به افراد ثروتمندی تبدیل شده‌اند

به سختی می‌توان گفت که در سال‌های گذشته و در طول افزایش ناگهانی قیمت رمزارزها کسی از سرمایه‌گذاری در این صنعت نوظهور و بسیار وسوسه‌انگیز خودداری کرده است. بسیاری از مردم حتی تصمیم گرفتند تا برای سرمایه‌گذاری در این بازار، به بانک‌ها مراجعه کرده و وام دریافت کنند. با این حال، مهم‌ترین مسئله مربوط خرید و فروش بیت‌کوین نبود،‌ بلکه ظهور فرایند جدیدی بود که «ماینینگ» و یا استخراج رمزارز نامیده می‌شد.

هرچه زمان می‌گذشت استخراج رمزارزها نسبت به قبل سخت‌تر می‌شد، زیرا استخراج بلاک‌های جدید به منابع بیشتری نیاز داشت. افراد زیادی مشاغل خود را رها کرده و با فروش دارایی‌های خود تصمیم به راه‌اندازی مزارع و فارم‌های ماینینگ گرفتند. در این مزارع، سرمایه‌گذاران دستگاه‌های پیشرفته و رایانه‌های قدرتمندی را نصب کردند که می‌توانستند رمزارز بیشتری تولید کنند.

این مسئله تا آنجا همه‌گیر شد که حتی دانش‌آموزان زیر ۲۰ سال هم تمایل نداشتند که از این گرایش مدرن کسب درآمد سریع با استفاده از رمزارزها عقب بمانند. آن‌ها آنقدر بر روی رشد و توسعه‌ی این کسب و کار تمرکز کردند که برای ادامه‌ی راه خود به مطالعه نیاز داشتند. از این رو، ماینر‌های جوان معمولا به دنبال کسی بودند که بتواند تکالیف آن‌ها را انجام داده و به این وسیله بتوانند بین شغل جدید خود و روند تحصیل یک تعادل و هماهنگی ایجاد کنند. بسیاری از دانشجویان توانستند از اینگونه کمک‌های مضاعف بهره ببرند، زیرا این امکان را بدست آورده بودند که در کنار جمع‌آوری پول و سرمایه، عملکرد دانشگاهی خوبی را ارائه کنند.

در ادامه‌ی مطلب قصد داریم تا برترین ماینر‌های جوان زیر ۲۰ سال جهان را معرفی کنیم

هفت ماینر جوان و موفق زیر ۲۰ سال

مثال ماینر‌های رمزارز زیر ۲۰ سال می‌تواند برای بسیاری از افراد الهام بخش باشد. این ماینر‌ها جوان تایید می‌کنند که در پشت داستان هر موفقیت، دانش و کوشش فراوان نهفته است.


اریک فینمن(Erik Finman)

اریک فینمن یکی از افراد خوش‌شانسی بود که روند حرکت بیت‌کوین(BTC) را درک کرد و توانست ایده‌ی این کار را سریعا دریافت کند. او حتی پیش از اینکه به سن ۱۹ سالگی برسد، به یک میلیونر تبدیل شده بود. اریک ادعا می‌کند که همیشه در امور مالی خوب بوده و بزرگ‌ترین شانس وی فهمیدن چگونگی کار با پول بوده است.


جارد کنا(Jered Kenna)

جرد کنا زمانی به یک میلیونر تبدیل شد که هر واحد بیت‌کوین تنها ۰/۲ دلار قیمت داشت. مجموع سرمایه‌گذاری وی در بیت‌کوین حدود ۲۵۸ دلار بود، ولی زمانی که او دارایی‌های رمزارزی خود را بفروش رساند، ثروتش از مرز ۳۰ میلیون دلار عبور کرد و رسما به یک میلیون خوش‌شانس تبدیل شد.


چارلی شرم(Charlie Shrem)

چارلی شرم کار خود را در شرکت Evr در منهتن آغاز کرد. این شرکت در واقع اولین کسب و کار رسمی بود که پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین را آغاز کرد. در آن زمان، هر واحد بیت‌کوین چیزی بین ۳ تا ۴ دلار قیمت داشت. پس از مدتی وی تا آنجا که توانست رمزارز بیت‌کوین جمع‌آوری کردی، آنقدر که مجموع دارایی‌های رمزارزی تحت مالکیت او  ارزش چشم‌گیری داشت، و سپس پلت‌فرم Bitinstant را راه‌اندازی کرد. این پلت‌فرم در حال حاضر به عنوان یک صرافی رمزارز مشغول به کار است.


ییفو گو(Yifu Guo)

ییفو گو زمانی که به اولین ماینر بیت‌کوین تبدیل شد، یکی از دانش‌آموزان دانشگاه مرکزی نیویوک بود. وی شرکتی را راه‌اندازی کرده بود که ارزش آن همواره رو به افزایش بود و یک کالای منحصر به فرد بفروش می‌رساند، دستگاه ماینینگ بیت‌کوین. پس از مدتی که رقابت در این حوزه افزایش یافت، او کمپانی خود را ترک کرد، با این حال توانسته بود تا آن زمان ثروتی معادل ۵ میلیون دلار از فروش این محصولات بدست آورد.


فیتز هال(Fitz Hall)

فیتز هال اکنون ۲۶ ساله است، اما وی توانست در اولین سال حضور در کسب و کار بیت‌کوین، به یک میلیونر تبدیل شود. فیتز در این مسیر بسیار مصمم بود که موفق خواهد شد. گرچه او فکر می‌کرد که بیت‌کوین نوعی قمار و شرط‌بندی محسوب می‌شود، اما این صنعت نوظهور توانست او را به موفقیت رسانده و باعث ثروتمند شدن وی شود. در حال حاضر فیتز هال به عنوان یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق شناخته می‌شود.


آقای اسمیت(Mr. Smith)

برخی از میلیونر‌های نوظهور بیت‌کوین تصمیم دارند که در بین مردم ناشناخته باقی بمانند. آقای اسمیت که ترجیح می‌دهد نام خود را پنهان کند، توانسته از طریق تجارت بیت‌کوین بیش از ۲۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند. وی اکنون به چنان زندگی اشرافی رسیده است که تنها شیخ‌های عرب می‌توانند از پس هزینه‌ی آن برآیند.


الیسا دادیانی(Eleesa Dadiani)

الیسا دادیانی یک چهره‌ی جدید در صنعت ماینینگ رمزارز می‌باشد. وی یک هنرمند است که تنها با ارائه‌ی پیشنهاد اینکه می‌توان در مقابل کالاهای لوکس بیت‌کوین دریافت کرد، به ثروت رسیده است. وی در حال حاضر در راستای افزایش اعتماد به نفس عمومی پیرامون بیت‌کوین و گسترش روش‌های استفاده از این رمزارز در جوامع سطح بالا تلاش می‌کند.


راز موفقیت چیست؟

راز موفقیت در صنعت رمزارز برای هر یک از داستان‌های گفته شده کاملا متفاوت است. برخی از افراد به دانش و بصیرت مالی خود تکیه کردند، و برخی واقعا معتقد‌ بودند که صنعت رمزارزی همان آینده است و هیچ راه‌دیگری جز بیت‌کوین، اتریوم(ETH) و لایت‌کوین(LTC) برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی وجود ندارد.

بقیه افراد موفق نیز تصمیم گرفتند که در این ابزار جدید مالی یک سرمایه‌گذاری پرخطر انجام داده و شانس خودشان را امتحان کنند، و یا ابزار‌های تکنولوژیکی جدیدی را اختراع کنند که به بقیه اجازه می‌دهد این کار‌ها را انجام دهند.

با تمام این تفاسیر، نکته‌ای که در بین تمام ماینر‌های صنعت رمزارزی مشترک است، دانش و تمایل آن‌ها برای ریسک و خطر کردن است. آن‌ها متوجه شده‌اند که پول زیادی تنها زمانی به دست می‌آید که با پذیرش ریسک و خطر زیاد، قاطعانه رفتار کنی. دانشگاه‌ها و آموزش رسمی می‌تواند دانش‌های بنیادی و اساس امور مالی را به شما ارائه دهند، اما برای موفقیت در این زمینه شما نیاز دارید تا بیشتر از آنچه به شما آموزش داده می‌شوند را فرا گرفته و بیشتر از دیگران بیاموزید.

ماینر‌های صنعت رمزارزی همیشه به اخبار بروز علاقه‌مند هستند و همیشه آن‌ها را دنبال می‌کنند تا بتوانند تحرکات بعدی بازار را پیش‌بینی کرده و نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهند. از آنجا که این افراد به فناوری کاملا مجازی بلاک‌چین اعتقاد داشته و پتانسیل‌های نهفته در آن را می‌بینند، نسبت به دیگران دید وسیع‌تری دارند.

کلام آخر

صنعت رمزارزی برای تمامی افراد با پیشینه و سن مختلف فرصتی را فراهم آورده تا بتوانند درآمد بیشتری کسب کنند. با این حال، صرف نظر از تمامی شرایط و درآمد چشم‌گیر، همه‌ی ماینر‌های صنعت رمزارزی نیاز دارند که به رمزارزها و این صنعت نوظهور ایمان داشته باشند. این افراد بر روی دانش مربوط به بازار‌های مالی و مقررات تکیه کرده‌اند تا متوجه شوند که بیت‌کوین ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

بنابراین، نیروی محرکه‌ی هر موفقیتی این است که یادگیری در آن زمینه مداوم باشد، و این مورد باید برای هر دانش‌آموزی به یک قانون نهایی تبدیل شود. برای رسیدن به نتایج باورنکردی و رسیدن به یک چشم‌انداز بهتر، نباید از مطالعه و افزایش آگاهی دست کشید.

نظر شما در رابطه با ماینر‌های ثروتمند زیر ۲۰ سال چیست؟ آیا دانش و اطلاعات مالی باعث ثروتمند شدن این افراد شده و تنها از روی بخت و اقبال تواسنته‌اند به این مرحله برسند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

منبع
Cryptonewsz

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا