اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

میزبانی از ICO توکن‌های گرامِ تلگرام توسط صرافی ناآشنای Liquid

بر اساس گزارشات تایید نشده، صرافی رمزارزی Liquid به نخستین مکان برای فروش همگانی پیشنهاد اولیه‌ی سکه‌ی(ICO) تلگرام تبدیل خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • گزارش شده است که صرافی رمزارزی Liquid، اولین میزبان توکن‌های گرام(Gram) در زمان آغاز فروش همگانی این رمزارز خواهد بود. تلگرام(Telegram) تاکنون بیانیه‌ی رسمی در این زمینه ارائه نکرده است.

این شرکت پس از برگزاری پیشنهاد اولیه‌ی سکه(ICO) برای گرام در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و توانست برای پروژه‌ی شبکه‌ی باز تلگرام(TON) 1.7 میلیارد دلار جمع‌آوری کند. کانال غیر رسمی TON در تلگرام نوشت که Liquid می‌تواند از هیجانات پیرامون رمزارز گرام (که هنوز منتشر نشده است) بهره‌برداری کند. البته سرمایه‌گذاران باید برای بیانیه‌ی رسمی از سوی تلگرام منتظر بمانند.

پس از پیشنهاد اولیه‌ی سکه‌ی تلگرام انتظار می‌رفت که این رمزارز توسط بخش عمومی مورد توجه قرار نگیرد، اما هم‌اکنون گزارش شده است که بزرگترین سازمان هولدر‌های رمزارز گرام با نام Gram Asia  تعداد نامشخصی توکن را پیش از آغاز فروش کامل عرضه کرده است.

مایک کایاموری(Mike Kayamori)، مدیرعامل Liquid در بیانیه‌ی مطبوعاتی اظهار داشت که: «به منظور پذیرش گسترده‌ی رمزارزها، ما چشم‌انداز انتقال آزادانه‌ی دارایی‌ها و امنیت را گسترش می‌دهیم.» وی افزود:

زیرساخت بلاکچین TON می‌تواند قابلیت‌های کنونی تلگرام را به عنوان شبکه‌ی فرد به فرد افزایش دهد و برای اپلیکیشن تلگرام یک کیف پول سبک راه‌اندازی کند. Mike Kayamori

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی، رمزارز گرام توسط دلار(USD) و رمزارز پایدار USDC قابل خریداری خواهد بود و در زمان راه‌اندازی رسمی رمزارز تلگرام در ماه اکتبر، توکن‌ها به سرمایه‌گذاران تحویل داده خواهد شد. با این وجود، شهروندان برخی از کشور‌ها به دلایل قانونی از شرکت در پیشنهاد اولیه‌ی سکه محروم شده‌اند.

تقریبا دو هفته پیش‌تر تلگرام نسخه‌ی کلاینت شبکه‌ی آزمایشی TON را منتشر کرد که فرآیند توسعه‌ی گسترده‌ای را در پیش‌رو تجربه خواهد کرد. تاکنون، تلگرام در این زمینه پاسخی را منتشر نکرده است.

آیا صرافی رمزارزی Liquid با بهره‌گیری از فرصت میزبانی توکن‌های گرام مورد توجه بازار قرار خواهد گرفت؟ نظر خود را به صورت کامنت با  ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا