اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

صرافی رمزارزی QuadrigaCX رسما اعلام ورشکستگی کرد

پس از گذشت چند ماه از مرگ مدیرعامل این صرافی اکنون گزارشاتی مربوط به ورشکستگی آن توسط خبرگزاری‌های محلی منتشر شده است

نکات برگزیده مطلب
  • براساس گزارشاتی که روز ۸ام آوریل توسط خبرگزاری‌های داخلی کانادا منتشر شده است، صرافی بزرگ QuadrigaCX که مقر آن در کانادا واقع شده، اخیرا به صورت رسمی اعلام ورشکستگی کرده است.

QuadrigaCX ورشکسته شد

 گزارشات حاکی از آن است که اعلام ورشکستگی صرافی رمزارزی QuadrigaCX امروز توسط آقای مایکل وود(Michael Wood) قاضی عالی رتبه‌ی منطقه‌ی نوااسکوشیا(یکی از استان‌های شرقی کانادا) و پیرو توصیه نامه‌ی ارائه شده در دادگاه کمپانی نظارتی Ernst & Young مبنی بر اعلام ورشکستگی صرافی مذکور در اوایل ماه جاری، صورت گرفته است.

QuadrigaCX

تیم حقوقی کمپانی Ernst & Young(یا EY) پس از ارائه‌ی توصیه‌نامه‌ی ماه جاری به این استدلال رسید که روند بازسازی در حال پیشرفت صرافی QuadrigaCX که تحت قانون شرکت‌های مالی و اعتباری (CCAA) قرار دارد، باید به یک فرایند جایگزین تحت قوانین ورشکستگی و عدم پرداخت بدهی(یا BIA) تغییر یابد.

در حال حاضر این حکم تحت قوانین BIA به کمپانی Ernst & Young قدرت تحقیقاتی مضاعف می‌دهد؛ این بدان معناست که این کمپانی می‌تواند از شاهدان مربوط به این پرونده پرس و جو کرده و به واسطه‌ی شهادت و گفته‌های آن‌ها،‌اسناد رسمی ایجاد نماید.

علاوه بر این قاضی وود امروز به کمپانی EY حکم به اصطلاح «نگهداری دارایی» اعطا کرد که شام دارایی‌های جنیفر رابرتسون و املاک آقای کاتن(Jennifer Robertson همسر آقای جرالد کاتن بنیان‌گذار صرافی QuadrigaCX که مرگ او باعث از دست رفتن دارایی‌های این صرافی شد). این حکم باعث می‌شود که خانم رابرتسون از فروش، انتقال و حذف هرگونه دارایی تا اطلاع ثانوی منع شود.

همانطور که قبلا گزارش شده است، پس از مرگ آقای جرالد کاتن(Gerald Cotten) صرافی رمزارزی QuadrigaCX اعلام کرد که هرگونه دسترسی به کیف‌پول‌های سرد(که ظاهرا تمام دارایی کاربران این صرافی در آن‌ها ذخیره شده است) و کلید‌های مربوطه را از دست داده است. در حال حاضر گفته می‌شود که صرافی مذکور به ۱۱۵ هزار مشتری خود بیش از ۱۹۵ میلیون دلار بدهکار است.

در اواخر ماه مارس نمایندگان قانونی صرافی QuadrigaCX(شرکت‌های حقوقی Miller Thomson و Cox & Palmer) برای کاربران آسیب دیده‌ی این صرافی یک کمیته‌ی رسمی تشکیل دادند. این کمیته در واقع برای کمک به شرکت‌های حقوقی مذکور شکل گرفت تا بتوانند در روند دادرسی‌های علیه صرافی مذکور به عنوان نماینده‌ی کاربران متضرر حاضر شوند.

به نظر شما چه بر سر دارایی کاربران متضرر این پلت‌فرم خواهد آمد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا