اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بایننس غیر متمرکز می‌شود

بایننس یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز در رویای غیر متمرکز شدن است.

نکات برگزیده مطلب
  • بایننس در سیزدهم فوریه 2018 اعلام کرد که در حال ساخت بلاک چین عمومی بر مبنای توکن BNB (رمزارز اختصاصی این صرافی) است تا بتواند با تغییر این توکن به رمز ارز جدیدی، بلاکچینی برای صرافی غیر متمرکز جدیدش ایجاد کند.

این صرافی اعلام کرد که این تصمیم، بخشی از تغییر مسیر این صرافی بسوی یک اجتماع است که با توسعه بایننس چین (Binance Chain) اتفاق می‌افتد و بوسیله این بستر می‌توان دارایی های دیجیتال را خرید و فروش کرد و یا انتقال داد. در ادامه این شرکت اعلام کرده است که برای توکن (یا همان ژتون) BNB بلاک چین اختصاصی اش را خواهد ساخت و آن را از روی بلاکچین اتریوم (در حال حاضر این ارز بر روی بلاکچین اتریوم و تحت استاندارد توکن های ERC20 قرار دارد) به بلاکچین اختصاصی خودش انتقال خواهد داد. گرچه مشخص نیست که تحت چه ساز و کاری، توکن هایی که در درست مشتریان قرار دارد به بلاکچین جدید انتقال می‌یابند.

این توکن در واقع پایه و اساسی برای ایجاد صرافی ای برای مبادلات دارایی های دیجیتال بر روی بلاک چین است. قابلیت ای که می‌تواند در کنار راه حل های متمرکز بایننس ایجاد شود.

این صرافی در متن منتشر شده،آمده است:

ما معتقدیم که بهبودهای قابل توجهی می‌تواند در تجربه کار با این صرافی نسبت به آنچه امروز کاربران تجربه می کنند، ایجاد شود. در آینده، صرافی هایمان بصورت متمرکز و همچنین غیر متمرکز در کنار یکدیگر به تعامل خواهند پرداخت و مکمل یکدیگر خواهند بود در حالی که از درون مستقل از یکدیگر به فعالیت می پردازند.

درست یک روز بعد از اینکه بابننس جایزه ای برای دستگیری هکرهایی که به تازگی سعی کرده بودند که به این صرافی دستبرد بزنند، تعیین کرد، تصمیم به ساخت این صرافی غیر متمرکز اعلام شده است. بایننس اعلام کرده است تا به اولین کسی که اطلاعاتی در مورد هکرها ( که منجر به دستگیری مجرمان شود) ارایه دهد مبلغ 250,000 دلار (معادل دلاری رمز ارز BNB) جایزه دهد.

همانطور که از این خبر انتظار می‌رفت قیمت رمزارز BNB از زمان انتشار این خبر 20% افزایش یافته است(از 8$ به 10$). آیا شما با این تصمیم این صرافی موافق هستید؟ آیا این تصمیم حرکتی رو به جلو برای این صرافی است یا خیر؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا