اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار سیلیکون ولی: بازار رمزارزها به یک اقتصاد چند ده تریلیون دلاری تبدیل خواهد شد

به گفته‌ی ران کانوی(Ron Conway) سرمایه‌گذار بزرگ و شناخته شده‌ی سیلیکون ولی(Silicon Valley)، صنعت رمزارز روند رشد خود را آغاز کرده است اما همچنان در ابتدای راه بوده و فرصت‌های چشم‌گیر یکی پس از دیگری ظاهر خواهند شد

نکات برگزیده مطلب
  • ران کانوی(Ron Conway) سرمایه‌گذار بزرگ و شناخته شده در تازه‌ترین مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود اعلام نموده که صنعت رمزارزها همچنان در ابتدای راه بوده و به زودی فرصت‌های بزرگی برای پیشرفت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد. به گفته‌ی این سرمایه‌گذار موفق که به عنوان فرشته‌ی سیلیکون ولی(Silicon Valley منطقه‌ای که شرکت‌های مطرح انفورماتیک جهان در آن حضور دارند) نیز شناخته می‌شود، بازار رمزارزها در آینده‌ای نه چندان دور به یک اقتصاد چند تریلیون دلاری غیرقابل توقف تبدیل خواهد شد. وی همچنین توضیح داد که پلت‌فرم مبادله‌ی رمزارز کوین‌بیس در حال حاضر به عنوان پیشرو در این صنعت شناخته شده و جهش ارزش آن کاملاً منطقی است.

فرشته‌ی سیلیکون ولی

آقای ران کانوی(Ron Conway) سرمایه‌گذار بزرگ و شناخته شده‌ای که اغلب او را «فرشته‌» سیلیکون ولی(Silicon Valley) خطاب می‌کنند، روز چهارشنبه در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی در رابطه با وضعیت صنعت رمزارزها و چشم‌انداز آینده‌ی آن بحث کرد. آقای کنوی که از سرمایه‌گذاران اولیه‌ی پلت‌فرم کوین‌بیس نیز می‌باشد، این شرکت را به گوگل تشبیه کرد.

ران کانوی که به دلیل سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ی خود با نام‌های دیگری همچون «پدرخوانده‌ی سیلیکون وی» نیز شناخته می‌شود، تا به امروز بیش از هر شخص دیگری در منطقه‌ی سیلیکون ولی و بر روی استارت‌آپ‌های نوپا حوزه‌ی اینترنت سرمایه‌گذاری کرده است. وی از اولین سرمایه‌گذاران و حامیان شرکت‌هایی همچون گوگل، فیس‌بوک، توییتر، رددیت، پی‌پل و حتی شرکت خدمات پرداخت اسکوئر بوده و یکی از عوامل موفقیت آن‌ها به شمار می‌آید.

این سرمایه‌گذار مشهور در رابطه با صنعت رمزارزها و وضعیت فعلی بازار توضیح داد که «شما باید از نقطه‌ی بالایی قیف به بازار رمزارزها و این اقتصاد در حال رشد نگاه کنید. سال گذشته این اقتصاد تنها ۷۷۸ میلیارد دلار بود، و به سمت یک تریلیون دلاری شدن حرکت می‌کرد. اقتصاد رمزارزی همچنان در ابتدای راه است». وی در ادامه تاکید کرد:

اقتصاد رمزارزی فرصت بعدی چند تریلیون دلاری در حوزه‌ی نوآوری است Ron Conway

پیشرفت کوین‌بیس منطقی است

ران کانوی در ادامه‌ی صحبت‌های خود به پلت‌فرم کوین‌بیس و پیشرفت چشم‌گیر آن اشاره کرد و توضیح داد که «اگر مردم به اندازه‌ی این فرصت نگاه کنند، متوجه می‌شوند که سرمایه‌ی در حال گردش این شرکت‌ها کمی منطقی‌تر به نظر می‌رسد». این صحبت‌های وی در حالیست که صرافی کوبن‌بیس در زمان آغاز کار خود به صورت عمومی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار ارزشگذاری شده بود.

ران کانوی Ron Conway سیلیکون‌ولی silicon valley
صنعت رمزارزها فرصت چند تریلیون دلاری بعدی

کانوی در ادامه افزود «مهم نیست که چه فکری می‌کنید ما گرفتار یک بازار دارای تورم شده‌ایم؛ بنابراین تمام شرکت‌ها اکنون نسبت به قبل با ارزش‌تر شده‌اند. زمانی که به اندازه‌ی بازار رمزارزها نگاهی می‌کنید، از نظر من آن‌ها قابل قیاس هستند».

کوین‌بیس همان گوگل جدید است

طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، روز چهارشنبه‌ی گذشته‌ی سهام پلت‌فرم مبادله‌ی رمزارز کوین‌بیس به صورت عمومی در بازار بورس نزدک(Nasdaq) عرضه شد. گزارشات منتشر شده در رابطه با این رویداد حاکی از آن است که تنها در روز عرضه‌ی اولیه‌ی عمومی(IPO) سرمایه‌گذاران بالغ بر ۵۷/۳۵ میلیون دلار سرمایه به این پروژه تزریق کرده‌اند.

شرکت وانداترک(Vandatrack) که در زمینه‌ی مانیتورینگ و بررسی داده‌های مربوط به سهام و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل مبادله(ETF) در بازارهای آمریکا فعالیت دارد، با انتشار گزارشی اعلام نموده که لیست شدن سهام کوین‌بیس پنجمین فروش بزرگ سهام به صورت عمومی از سال ۲۰۱۷ تا به امروز بوده است.

با در نظر گرفتن تعداد شرکت‌هایی که در حال ورود به صنعت رمزارز بوده و تمایل به حضور فعال در این بازار رو به رشد دارند، از جمله نام‌های بزرگی همچون اسکوئر و رابین‌هود، آقای کانوی توضیح داد که چه چیزی پلت‌فرم کوین‌بیس را از سایرین متمایز کرده و چرا فکر می‌کند که پلت‌فرم کوین‌بیس همان گوگل جدید است.

کوین‌بیس متمایز است

وی در رابطه با این موضوع توضیح داد که «آنچه واقعاً باعث می‌شود صرافی مبادله‌ی رمزارز کوین‌بیس از سایر پلت‌فرم‌های مشابه در صنعت رمزارز متمایز باشد، وجود رمزارزها به عنوان یک افزونه در این پلت‌فرم است. کوین‌بیس یکی از اولین‌ها در این صنعت به شمار می‌آید و همین مسئله باعث شده که آن را به عنوان رهبر و پیشرو توصیف کنیم». آقای کانوی در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:

من قطعاً مطمئن هستم که کوین‌بیس همانند گوگل برای صنعت رمزارز به شمار می‌آید و می‌تواند در آینده برای مصرف‌کنندگان این صنعت رو به رشد فرصت‌های عظیمی را ایجاد کند. Ron Conway

کانوی همچنین معتقد است که کوین‌بیس در حال حاضر بین مصرف‌کنندگان به شک برند «مشهور» و «شناخته شده» تبدیل شده است؛ درحالیکه این سایر پلت‌فرم را می‌توان یک «درب کاربر پسند برای ورود به صنعت رمزارزها» توصیف کرد.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های این سرمایه‌گذار بزرگ و امکان پیشرفت هرچه بیشتر صنعت رمزارزها چیست؟ آیا به زودی صنعت رمزارز به یک اقتصادی چند ده تریلیون دلاری تبدیل خواهد شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذاید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا