اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

یک ماینر کهنه‌کار پس از ده سال به فکر جابجایی ۱۰۰۰ بیت کوین خود افتاده است!

با توجه به بحث مطرح شده در انجمن بیت کوین تالک به نظر می‌رسد دارایی‌ها به فردی تعلق دارد که در ده سال گذشته و با استفاده از کارت گرافیکی رمزارزها را استخراج کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • یک هزار بیت کوین که در سال ۲۰۱۰ استخراج شده بودند، برای نخستین مرتبه به آدرس دیگری منتقل شد‌ند. این دارایی‌ها تاکنون به‌طور دست نخورده در آدرس‌های کیف‌پول ذخیره شده بودند. با توجه به پرسش‌های مطرح شده توسط یک کاربر در انجمن بیت کوین تالک به‌نظر می‌رسد وی مالکیت دارایی‌ها را برعهده دارد و در گذشته با استفاده از کارت گرافیکی مقداری بیت کوین استخراج کرده و هم‌اکنون قصد دارد این دارایی‌ها را به فروش برساند.

انتقال هزار بیت کوین برای نخستین مرتبه

کاربری درشبکه‌ی اجتماعی ردیت(Reddit) انتقال 1,000 بیت کوین را اعلام کرد. این رمزارزها در سال 2010 استخراج شده بودند و تاکنون از آن‌ها در کیف پول اصلی نگهداری شده بود. کاربران تراکنشی را در شبکه‌ی بلاکچین آشکار ساختند که نشان می‌دهد هزار بیت کوین پس از یک‌دهه سکون از کیف پول اصلی به آدرس دیگری منتقل شده‌اند.

انتقال 1,000 بیت کوین برای نخستین مرتبه به آدرس دیگر
انتقال 1,000 بیت کوین برای نخستین مرتبه

همچنین صفحه‌ای در انجمن بیت کوین تالک نشان می‌دهد که یک کاربر تلاش می‌کند بیت کوین‌هایی که توسط کارت گرافیکی در گذشته استخراج کرده است را به حساب صرافی منتقل کند و این دارایی‌ها را به‌فروش برساند. اگرچه ارتباط تراکنش اشاره شده با این کاربر هنوز مشخص نیست، اما باید در نظر داشت که استخراج بیت کوین توسط کارت‌های گرافیکی تنها در محدوده‌ی زمانی که دارایی‌های جابجا شده استخراج شده‌اند، امکان پذیر بوده است. وی در این صفحه اعلام کرده است:

فرم بیت کوین تالک
من در گذشته و زمانی که استخراج بیت کوین توسط کارت گرافیکی امکان پذیر بوده است، برای مدت کوتاهی مقدار بیت کوین استخراج کرده‌ام. همچنین برای دوره‌ی زمانی نسبتا طولانی در این فروم فعالیت نداشته‌ام. چگونه می‌توانم بیت کوین‌هایم را برای فروش منتقل کنم؟ فایل کیف پول (wallet.dat) را در اختیار دارم. آیا به همان اندازه دارای بیت کوین کش نیز هستم؟ چگونه می‌توانم بیت کوین کش‌ها را برای فروش منتقل کنم؟

با توجه به افزایش سختی شبکه و ظهور اسیک‌های قدرتمند استخراج مستقیم بیت کوین با استفاده از کارت‌های گرافیکی امروزه ناممکن به‌نظر می‌رسد.

پاداش پذیرش سریع رمزارزها

اگرچه قیمت بیت کوین در بازار رمزارزها سقوط کرده است، انتظار می‌رود که مالک دارایی‌ها بتواند 5.5 میلیون دلار از فروش بیت کوین به‌دست آورد. بعلاوه وی به ارزش صدها هزار دلار رمزارزهای بیت کوین کش و بیت کوین اس‌وی را نیز در اختیار خواهد داشت که از فورک بیت کوین ایجاد شده‌اند.

بر اساس گزارش کوینیت، 111,114 بیت کوین به ارزش تقریبا 1 میلیارد دلار از یک کیف پول غیر فعال در سال 2018 منتقل شده است. افزایش ثروت نخستین پذیرندگان بیت کوین پاداش درک صحیح موقعیت و پذیرش فن‌آوری‌های نو‌آورانه است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیت‌کوین نسبت به آلت‌کوین‌ها عرضه‌ی منصفانه‌تری داشته است.

نظر شما نسبت به تراکنش انتقال 1000 بیت کوین از آدرس‌هایی که از سال 2010 تاکنون دست نخورده باقی مانده بودند چیست؟ آیا این کاربر به یک میلیونر تبدیل شده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکمه بازگشت به بالا