اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

رمزارز جدید شرکت تتر توسط طلا پشتیبانی می‌شود

تتر گلد نخستین محصولی است که از کاربران هزینه‌ی نگهداری از ذخایر طلا را درخواست نمی‌کند و در شبکه‌ی بلاکچین اتریوم و ترون منتشر شده است

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت تتر اخیرا با انتشار اطلاعیه‌ای از تتر گلد رونمایی کرده است. تتر اعلام کرده است که محصول جدید این شرکت توسط ذخایر طلا پشتیبانی می‌گردد که در کشور سوئیس به‌طور کاملا امن نگه‌داری می‌شوند. بر اساس ادعای این شرکت، هر توکن تتر گلد یک انس طلا را نمایندگی می‌کند.

تتر گلد توسط طلا پیشتیبانی می‌شود

شرکت تتر(Tether) که بزرگترین رمزارز پایدار جهان از نظر ارزش بازار(USDT) را منتشر کرده است، از راه‌اندازی محصول جدیدی با نام تتر گلد(Tether Gold) با نماد معاملاتی ₮XAU خبر داده است. تتر گلد با هدف پشتیبانی از دارایی دیجیتال توسط فلز گرانبهای طلا(XAU) ارائه می‌شود. شرکت تتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

هر توکن ₮XAU مالکیت یک انس از فلز طلا را در یک شمش طلای مشخص نمایندگی می‌کند. Tether

شرکت تتر اعلام کرد که ₮XAU به صورت یک توکن سازگار با استاندارد ERC-20 بر روی شبکه‌ی اتریوم و همچنین به صورت یک توکن سازگار با استاندارد TRC-20 بر روی بلاکچین ترون منتشر می‌شود. ارسال دارایی‌های دیجیتالی از آدرس کیف پول خریداران به آدرس‌های پشتیبانی شده در شبکه‌های اتریوم و ترون امکان پذیر خواهد بود.

شرکت تتر که در گذشته تنها بر روی بلاکچین بیت کوین فعالیت می‌کرد، کسب و کار خود را در شبکه‌ی اتریوم و ترون گسترش داده است. بر اساس گزارش کوینیت در هفتم جولای 2019، بیش از 40 درصد از تترهای در حال گردش هم اکنون در بلاکچین اتریوم فعال هستند.

گزارش شده است که تتر گلد تنها محصول موجود در بازار دارایی‌های دیجیتالی است که هزینه‌ی نگه‌داری از کاربران دریافت نمی‌کند. همچنین ادعا شده است که کاربران بر روی ذخایر طلا که در سوئیس نگه‌داری خواهد شد، به‌طور مستقیم «کنترل مستقیم» دارند.

تتر ادعا می‌کند که محل نگه‌داری طلا از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و ₮XAU توسط خدمات 24 ساعته‌ی مشتریان پشتیبانی می‌گردد.

آیا رمزارزهای تتر گلد که توسط طلا پشتیبانی می‌شوند با استقبال گسترده‌تری نسبت به سایر محصولات این شرکت مواجه خواهد شد؟ در این صورت با توجه به شهرت بیت کوین به عنوان طلای دیجیتالی آیا در آینده شاهد انتشار رمزارزهای تتر که توسط بیت کوین پشتیبانی می‌شوند خواهیم بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا