اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

راه‌اندازی سرویس تراکنش‌های رمزارز دش به وسیله‌ی پیامک

این سرویس به تازگی توسط Dash در کشور ونزوئلا راه‌اندازی شده است

نکات برگزیده مطلب
  • پروژه‌ی رمزارزی دش(DASH) به تازگی سرویس انجام تراکنش‌های رمزارزی به واسطه‌ی ارسال پیامک را در ونزوئلا راه‌اندازی کرده است.

پروژه‌ی رمزارزی دش(DASH) اخیرا اعلام کرده است که یک سرویس تراکنش رمزارزی مبتنی بر پیامک با نام Dash Text برای مردم ونزوئلا راه‌اندازی کرده است و حضور قوی خود را در این کشور وابسته به رمزارزها، مستحکم‌تر کرده است.

طی بیانیه‌ای که هفته‌ی جاری منتشر شده است، این کمپانی اعلام نموده که سرویس Dash Text نیاز کاربران ونزوئلایی به استفاده از تلفن‌های هوشمند و اینترنت برای انجام تراکنش‌های رمزارزی را رفع می‌کند، مواردی که مهم‌ترین موانع پذیرش رمزارزها در کشور فقیرنشین ونزوئلا هستند.

پس از ماه‌ها تورم روز افزون که در نهایت باعث بی‌ارزش شدن بولیوار شد، مردم ونزوئلا به شکلی روز افزون به سمت صنعت رمزارزی حرکت کردندن زیرا این صنعت نوپا را به چشم یک راه‌حل می‌دیدند.

تغییرات قیمت و میزان حجم مبادله‌ی رمزارز دش

پروژه‌ی دش به دنبال این است تا موفقیت‌های خود را یک بار دیگر تکرار کند، با هدف قرار دادن میلیون‌ها نفر از مردم ونزوئلا که به دلیل نداشتن تلفن‌هوشمند یا نداشتن دسترسی به اینترنت نتوانسته‌اند به صنعت و اقتصاد رمزارزی وارد شوند. راه‌حل این مشکل همکاری با کمپانی BlockCypher است که در زمینه‌ی ارائه‌ی راه‌حل‌های بلاک‌چینی و محصولات بلاک‌چینی فعالیت می‌کند، محصولاتی که کاربران را قادر می‌سازند از طریق یک پلت‌فرم با چندین رمزارزها ارتباط برقرار کنند.

در حال حاضر این پروژه‌ی جدید در مرحله‌ی آزمایشی و بتا قرار دارد، اما با این حال به کاربران دو شرکت مخابراتی بزرگ ونزوئلا با نام‌‌های Movistar و Digitel اجازه می‌دهد که به واسطه‌ی کد‌های کوتاه پنج رقمی به سرویس‌های دش دسترسی داشته باشند.

آقای بردلی زاسترو(Bradley Zastrow) مدیرکل بخش توسعه‌ی کسب و کار هسته‌ی دش(Dash Core)، در رابطه با میزان تقاضای منحصر به فردی که در ونزوئلا باعث ترقی Dash می‌شود توضیح داد:

 ونزوئلایی‌هایی که خارج از مرزهای این کشور زندگی می‌کنند به صورت دائم هر ماه مبلغی معادل ۲ میلیارد دلار پول را اقوام خود در ونزوئلا ارسال می‌کنند. این فرایند ارسال پول اغلب بسیار زمانبر است و کارمزد و هزینه‌های زیادی را شامل می‌شود، بنابراین باعث ایجاد دردسر‌های زیادی برای بسیاری از کاربران  می‌شود. با استفاده از Dash Text، ما یک راه‌حل واقعی ارائه می‌کنیم که مشکلات اصلی را هدف قرار داده است. مردم نیازمند راه‌های ارزان و ساده برای ارسال پول به خانه‌ی خود هستند، و ما این مسئله را با گسترش اکوسیستم دش برای افرادی که تلفن‌همراه هوشمند ندارند، حل کرده‌ایم. سرویس Dash Text یک راه‌حل ایده‌آل را ارائه می‌کند تا بدون در نظر گرفتن مدل تلفن‌همراهی که کاربران در اختیار دارند، مطمئن شود می‌توانند جزئی از خانواده‌ی دش باشند. Bradley Zastrow

براساس بیانیه‌ی مذکور، جهت ثبت‌ نام در سرویس Dash Text کاربران باید به وسیله‌ی تلفن‌همراه خود یک پیامک به شماره‌ی 22625 حاوی کلمه‌ی DASH ارسال کنند، سپس یک پیامک دیگر حاوی کلمه‌ی CREAR ارسال کنند تا کیف‌پول رمزارزی آن‌ها ساخته شود. زمانی که این کارها انجام شد، کاربران می‌توانند عملیات ارسال و دریافت رمزارز دش را به واسطه‌ی ارسال پیامک انجام دهند، روشی که به طور بالقوه می‌تواند برای جمعیت قابل توجه‌ی ونزوئلا که از تلفن‌های قدیمی استفاده می‌کنند تا به اینترنت مناسبی دسترسی ندارند، بسیار حائز اهمیت باشد.

در ماه آگوست گزارش شده بود که به دلیل موفقیت رمزارز دش و ثبت شدن در چندین خرده‌فروشی برجسته‌ی این کشور، این رمزارز توانسته شاهد یک افزایش ناگهانی و شدید قیمت به همراه افزایش چشمگیر حجم مبادله باشد. این پروژه همچنین قراردادی را با Kripto Mobile منعقد کرده است که نتیجه‌ی آن تولید تلفن‌های همراهی می‌باشد که به صورت پیش‌فرض به کیف‌پول‌های رمزارزی دش مجهز شده‌اند. پیش‌بینی شده که طی این قرار نرخ رشد تعداد کاربران رمزارز دش به صورت ماهانه ۱۰ هزار نفر افزایش یابد.

نظر شما در رابطه با این سرویس جدید چیست؟ این سرویس چه تاثیری بر پذیرش رمزارز دش خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا