اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

اولین ایردراپ رمزارز پترو بزودی انجام خواهد شد

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا قصد دارد با توزیع رمزارز پترو در بین مردم، کاربرد و سطح پذیرش این رمزارز دولتی را افزایش دهد

نکات برگزیده مطلب
  • نیکلاس مادورو رئیس جمهور فعلی کشور ونزوئلا در تازه‌ترین صحبت‌های خود از یک ایردراپ(Airdrop) عمومی سخن گفته که در آن نیم واحد رمزارز پترو به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. به نظر می‌رسد که این ایردراپ در راستای افزایش میزان پذیرش پترو در بین عموم مردم و همچنین افزیش سطح کاربرد آن در جامعه‌ی ونزوئلا بوده است.

افزایش استفاده از رمزارز ملی

نیکلاس مادورو(Nicolás Maduro) رهبر حزب سوسیالیست و رئیس جمهور فعلی ونزوئلا، به تازگی تبلیغ و بازاریابی رمزارز بومی این کشور که پترو(PTR) نامیده شده را آغاز نموده و به شدت آن را دنبال می‌کند. مادورو در ماه نوامبر به عموم مردم اعلام کرد که پترو باید همانند ارزهای فیات مورد استفاده قرار گرفته و همه‌گیر شود. به گفته‌ی او «کاربرد یک مسئله‌ی بسیار مهم است، بنابراین باید میزان استفاده و توزیع پترو افزایش یابد».

پترو Petro

وی در طول صحبت‌های خود خاطرنشان کرد که برخی از شهروندان ونزوئلا حتی تلفن همراه هوشمند هم در اختیار ندارند، اما تاکید کرد که «می‌توان قابلیت استفاده‌ی پترو را با استفاده یک کارت(کارت‌های بانکی) بالا برد». مادورو همچنین ادامه داد «همانند آنچه امروز در جامعه‌ی ونزوئلا شاهد هستیم، بیش از ۱۸ میلیون نفر از کارت‌های بانکی داخلی استفاده می‌کنند بنابراین می‌توان برای پترو نیز کارت اعتباری ایجاد نمود».

نیکلاس مادورو در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

ما می‌توانید کارت‌های اعتباری پترو را ایجاد کنیم، این کار باعث ساخت یک سیستم پولی جدید و همچنین افزایش قابلیت‌ها و کاربرد رمزارز ملی ونزوئلا می‌شود. Nicolas Maduro

به گفته‌ی مادورو، سیستم پرداخت‌های الکترونیکی ملی به این کشور کمک خواهد کرد که به طور قطعی از «جنگ اقتصادی» فعلی خارج شود. وی اعلام کرد که تا سال آینده هزاران فروشگاه به این سیستم دیجیتالی مجهز شده و سیستم ارز دیجیتال ونزوئلا «در راستای تحکیم اقتصاد قدم خواهد گذاشت».

این صحبت‌های رئیس جمهور مادورو در حالی منتشر شده که وی چندی قبل اعلام کرد که بیش از ۳۰ میلیون بشکه نفت خام و فرآورده‌های نفتی برای پشتیبانی از رمزارز پترو به شرکت Sunacrip(یک شرکت حقوقی و مالی دولتی که وظیفه‌ی رسیدگی به مسائل پیرامون پترو را برعهده گرفته است) تخصیص داده است.

اولین ایردراپ پترو

گزارشات روز جمعه حاکی از آن است که رئیس جمهور مادورو در یک برنامه‌ی تلویزیونی دولتی، به مردم اعلام نموده که شرکت Sunacrip قرار است با استفاده از سیستم پرداخت ارزهای دیجیتال جدید دولت به تمام شهروندان واجد شرایط معادل ۰/۵ پترو(حدود ۳۰ دلار) رمزارز رایگان اهدا کند.

مستمری بگیران، کارمندان دولت و بازنشستگام می‌توانند هفته‌ی آینده‌ی رمزارز خود را دریافت کنند، سایر شهروندان نیز می‌توانند با نصب نرم‌افزار کیف‌پول پترو روند کار را دنبال کرده و در صورت صلاحیت اقدام به ثبت درخواست برای دریافت پترو رایگان نمایند.

مادورو در طول این برنامه‌ی تلویزیونی توضیح داده است که در راستای افزایش سطح پذیرش پترو، این ایردراپ(Airdrop) به عنوان یک «مکانیزم آزمایشی» عمل خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با رویکرد ونزوئلا و نیکلاس مادورو در رابطه با رمزارز پترو چیست؟ آیا این رمزارز می‌تواند در جنگ اقتصادی به ونزوئلا کمک کند؟ چه راهکارهایی را برای افزایش سطح کاربرد و پذیرش رمزارزها پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
News.bitcoin

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا