اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

رئیس صندوق بین‌المللی پول: باید رمزارزها را با آغوش باز بپذیریم

کریستین لاگارد به تازگی اعلام نموده که فناوری‌های جدید باید به نحوی قانون‌گذاری شوند که بتوان از آن‌ها در راستای منافع عمومی استفاده کرد

نکات برگزیده مطلب
  • خانم کریستین لاگارد(Christine Lagarde) رئیس صندوق بین‌المللی پول و کاندید ریاست بانک مرکزی اروپا(ECB) به تازگی اعلام نموده که بانک‌های مرکزی و موسسات مالی باید نسبت به نوآوری‌هایی همچون رمزارزها دید مثبت داشته و با آغوش باز آن‌ها را بپذیرند. وی همچنین اعلام نموده که باید نسبت به خطرات احتمالی اینگونه نوآوری‌ها آگاه بود، اما با استفاده از قانون‌گذاری مناسب، این فناوری‌ها را به سمت منافع عمومی سوق داده و از آن‌ها استفاده کرد.

تغییرات یک فرصت هستند

خانم کریستین لاگارد(Christine Lagarde) کاندید ریاست بانک مرکزی اروپا(ECB) اخیرا اعلام نموده که بانک‌های مرکزی و ارگان‌های مالی باید از مصرف‌کنندگان محافظت کنند اما نوآوری‌هایی همچون رمزارزها را هم با آغوش باز بپذیرند.

کریستین لاگارد رمزارز Crypto

لاگارد که هم اکنون ریاست صندوق بین‌المللی پول را بر عهده دارد، به کمیته‌ی امور مالی و اقتصادی پارلمان اروپا گفته است که بانک‌های مرکزی و قانون‌گذاران بخش مالی باید فرصت‌های عرضه شده توسط اینگونه تغییرات را پذیرفته و از آن‌ها استفاده کنند.

وی در بخش‌های آغازین بیانیه‌ی خود اعلام نموده:

در مورد فناوری‌های جدید از جمله ارزهای دیجیتال، باید نسبت خطرات احتمالی مانند ثبات مالی، حفظ حریم خصوصی و یا فعالیت‌های مجرمانه آگاه باشیم و با اطمینان از قانون‌گذاری مناسب و مقتضی، این فناوری‌ها را به سمت منافع عمومی هدایت کنیم. Christine Lagarde

وعده‌های لاگارد

کریستین لاگارد همچنین وعده داده است در صورتی که رئیس بانک مرکزی اروپا شود، بر روی این موضوع تمرکز خواهد کرد که نهاد‌های مختلف بلافاصله و در سریع‌ترین زمان ممکن خودشان را با محیط‌ مالی در حال تغییر وفق دهند.

به گزارش کوینیت، خانم لاگارد در ماه فوریه اعلام کرده بود که قانون‌گذاری رمزارزها «اجتناب ناپذیر» و در سطح بین‌المللی ضروری می‌باشد.

وی در ماه آوریل هم اعلام کرده بود که مبتکران فناوری بلاک چین در حال «تکان دادن دنیای مالی سنتی هستند» و تاثیر واضحی بر روی بازیکنان فعلی دارند.

گفته‌های کریستین لاگارد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا بانک‌های مرکزی و موسسات مالی بزرگ بالاخره نسبت به صنعت رمزارزی روی خوش نشان داده و پذیرش آن‌ها را آغاز خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا