اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

اکثریت سرمایه‌گذاران با تعویق راه‌اندازی بلاکچین TON موافقت کرده‌اند

بر اساس اظهارات دو منبع نزدیک به شرکت تلگرام طی نظرسنجی‌های بعمل آمده سرمایه‌گذاران ترجیح داده‌اند با افزایش مهلت راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین TON موافقت کنند

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس اظهارات دو منبع نزدیک به تیم تلگرام، اکثریت سرمایه‌گذاران تلگرام با تعویض راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین TON موافق هستند و در نتیجه سرمایه‌گذاران خواستار بازپس‌گیری پول‌های خود نیستند. همچنین ادعا شده است که تصمیم‌ سرمایه‌گذاران پروژه‌ی رمزارزی تلگرام در روز بیست و چهارم اکتبر به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

پایان مهلت تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران

نشریه‌ی فوربز راشا(Forbes Russia) در روز چهارشنبه به نقل از دو منبع نزدیک به تیم تلگرام اعلام کرد که اکثریت سرمایه‌گذاران پروژه‌ی رمزارزی این شرکت ترجیح دادند با تعویق راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین TON موافقت کنند.

بر اساس گزارش کوینیت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) در روز یازدهم اکتبر پروژه‌ی رمزارزی تلگرام را غیر قانونی اعلام کرد و دادخواستی را بر علیه این شرکت به دادگاه فدرال منهتن ارائه کرد. در این راستا شرکت تلگرام اعلام کرد که به منظور بررسی کامل این موضوع فعالیت رمزارزی خود را متوقف می‌کند.

همچنین شرکت تلگرام در پیامی به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که قصد دارد مهلت تعیین شده برای راه‌اندازی شبکه‌ی TON را به ۳۰ آپریل ۲۰۲۰ تغییر دهد و از سرمایه‌گذاران درخواست کرد تا نسبت به عودت پول و یا تعویق راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین TON تصمیم‌گیری کنند.

موافقت سرمایه‌گذاران با تعویق راه‌اندازی شبکه‌ی بلاکچین TON

بر همین اساس، بیست و سوم اکتبر آخرین مهلت سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری و انتخاب گزینه‌ی «تایید توافقنامه‌ی افزایش مهلت تعیین شده برای راه‌اندازی بلاکچین TON» و یا «دریافت تقریبا 77 درصد از مبلغ سرمایه‌گذاری» تعیین شده بود.

یک منبع خبری نزدیک به پاول دورف(Pavel Durov)؛ بنیان‌گذار تلگرام در مصاحبه با نشریه فوربز اعلام کرد که شرکت تلگرام در روز جاری، تصمیم سرمایه‌گذاران را به‌طور رسمی اعلام خواهد کرد.

بررسی پرونده‌ی تلگرام که در ابتدا برای روز بیست و چهارم اکتبر برنامه‌ریزی شده بود، تا 18-19ام فوریه‌ی 2020 به تعویق افتاد. بر اساس گزارش کوینیت، تلگرام تعویق روند دادرسی پرونده‌ی توکن‌های گرام را به صورت یک رویداد مثبت ارزیابی می‌کند. این شرکت اعلام کرده است که از این فرصت به منظور کسب اطمینان نسبت به پشتیبانی از جایگاه تلگرام استفاده خواهد کرد.

آیا سرمایه‌گذاران برای جلوگیری از زیان 23 درصدی ناچار به انتخاب گزینه‌ی افزایش مهلت تعیین شده برای راه‌اندازی بلاکچین TON شده‌اند؟ یا به رفع موانع راه‌اندازی پروژه‌ی رمزارزی شرکت تلگرام امیدوار هستند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Theblockcrypto
دکمه بازگشت به بالا