اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مرورگر Brave بیش از 10 میلیون بار دانلود شد

با استفاده از این مرورگر توکن Basic Attention پاداش بگیرید

نکات برگزیده مطلب
  • تیم سازنده‌ی نرم‌افزار Brave اعلام کرده است که این مرورگر وب تاکنون 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و تنها ظرف مدت چهار ماه تعداد کاربرانش به دو برابر افزایش یافته است. این مطلب در حساب کاربری رسمی توییتر brave اعلام گردیده است.

آرمان‌های Brave

تقریبا 6 ماه پس از دستیابی این مرورگر به رکورد 1 میلیون بار دانلود در ماه می، CCN گزارش کرد که این مرورگر به 5 میلیون دانلود در گوگل پلی استور(Google Play Store) رسیده است. این مرورگر مسدود کننده‌ی‌ آگهی‌‌های تبلیغاتی، به خوانندگان و ناشران محتوا توکن Basic Attention یا BAT پاداش می‌دهد. این عمل با هدف ایجاد تحول در مدل کسب درآمد از محتوای فعلی که به درآمد تبلیغاتی، ردیابی رفتار کاربر و فروش اطلاعات کاربران متکی است، صورت می‌گیرد.

از این‌که Brave برای اندروید به 10 میلیون دانلود رسیده است هیجان زده‌ایم! از شما کاربران بخاطر انتخاب مرورگری سریع‌تر و امن‌تر برای حفاظت از حریم شخصی متشکریم!
از این‌که Brave برای اندروید به 10 میلیون دانلود رسیده است هیجان زده‌ایم! از شما کاربران بخاطر انتخاب مرورگری سریع‌تر و امن‌تر برای حفاظت از حریم شخصی متشکریم!

 Brave از ابتدای آغاز به کار، جاه طلبی بزرگی داشته است و در زمان پیشنهاد اولیه‌ی سکه(ICO) سی و شش میلیون دلار تنها در زمان 30 ثانیه جذب سرمایه نمود، این رویداد رکورد بیشترین پولی که در زمان پیشنهاد اولیه‌ی یک سکه جذب شده است را برای Brave به ارمغان آورده است. این مرورگر از زمان راه اندازی رشد چشمگیری داشته است. Brave با ارائه‌ی ویژگی‌ها و مشارکت‌های جذاب شامل مشارکت رسانه‌ای با Dow Jones Media Group به این پیشرفت و رشد شتاب بخشیده است. در نتیجه‌ی این مشارکت کاربران قادرند به محتوای فهرست بلند آثار منتشره توسط این کمپانی دسترسی یابند.

Brave به تولید‌کنندگان محتوا همانند سازندگان ویدئو در یوتیوب و یا استریمر‌های Twitch سهم بزرگتری از درآمد را در مقایسه با مدل رایج مبتنی بر آگهی(ad-based models) پیشنهاد کرده و این کمپانی تلاش می‌کند پذیرش و نفوذ خود را در میان جوانان و سازندگان محتوای محبوب افزایش دهد. فلیپ دفرانکو(Philip DeFranco) یکی از سازندگان محتوا در یوتیوب، اخیرا با Brave قراردادی را امضا کرده است،

دفرانکو که در حال حاظر بیش از 6 میلیون بازدیدکننده در صفحه یوتیوبش دارد، در ماه آپریل گفت:

من از همکاری با Brave بسیار هیجان زده‌ام چرا که Brave محصول فوق العاده‌ای است که تجربه‌ی وب‌گردی سریع‎تر، پاک‌تر و ایمن‌تری را فراهم می‌آورد، آن‌ها به سازندگان و مخاطبان خود و چگونگی پشتیبانی از آن‌ها فکر می‌کنند. این فرصت خارق العاده‌ای است برای تولید کنندگان محتوا که به دنبال تنوع هستند، استفاده از این پلتفرم تولید محتوا را به صورت سرگرمی، پشتیبانی و ایجاد کسب و کار را آسان‌تر می‌کند.

Philip DeFranco

بینندگان به کمک Brave و استفاده از سیستم پرداخت کوچک(BAT micropayments) می‌توانند به تولید کنندگان محتوا پاداش بدهند، در نهایت هدف این است که کاربران حقیقی نیز با استفاده از این پلتفرم پاداش دریافت نمایند. تحت این شرایط کاربران قادر خواهند بود انتخاب نمایند برای مشاهده تبلیغات پلتفرم Brave که بر خلاف سیستم‌های کنونی، ماهیت مزاحمی ندارد، بخشی از درآمد تبلیغات را در قالب توکن BAT دریافت نمایند. این توکن به صورت خودکار به ارز محلی کاربران تبدیل می‌گردد.

در ماه جولای Brave اعلام کرده بود که به سه میلیون کاربر فعال ماهانه(MAUs) رسیده است و انتظار دارد در پایان سال 2018 به 5 میلیون کاربر فعال ماهانه برسد.

آیا نوآوری به‌کار رفته در مرورگر Brave شما را به آزمایش این مرورگر ترغیب کرده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

منبع
CCN
دکمه بازگشت به بالا