کوین‌نامه

موناکو نامه | Monaco | MCO

موناکو (MCO)، یک رمزارز ارائه دهنده‌ی کارت اعتباری است و به عنوان یک توکن برای پلت‌فرم کارت اعتباری موناکو استفاده می‌شود. همچنین موناکو‌کارت که یک کارت اعتباری با استفاده از نام تجاری ویزا (VISA) است، از یک حساب بانکی با دارایی رمزارزها استفاده می‌کند.

نام: موناکو Monaco

نماد معاملاتی: MCO

سایت: https://mona.co/en

لینک صفحه BITCOINTALK

تاریخ شروع به کار: 2017/05/18

توییتر: @Tweeter

کیف پول‌های پشتیبانی کننده: coin spot / jaxx wallet / parity / my ether wallet / meta mask / ethereum mist dapp / trezor / ledger wallet / eidoo

صرافی های پشتیبانی کننده: upbit / binance / bittrex / okex / huobi / bit-z / coinrail / gate.io / bigone / exx / liqui / coinnest / qryptos / hitbtc / livecoin / latoken / yobit / cobinhood

تعداد موجود(تا تاریخ نگارش مطلب): 15,205,543

ماکزیمم تعداد: 31,587,682

الگوریتم رمز نگاری: 

قابلیت استخراج: ندارد

استخراج به وسیله‌ی: —

نحوه‌ی تایید: PoS

نظر نویسنده:  هدف اصلی کارت پرداخت موناکو این است که تا حد امکان به کاربران اجازه دهد پرداخت‌های رمزارزی خود را به راحتی انجام دهند. با استفاده از سیستم موناکو کارت، کاربران می‌توانند بدون پرداخت کارمزد، مبادلات رمزارزی خود را با دیگران انجام دهند. پذیرنده‌ها هم بلافاصله مبلغ را دریافت خواهند کرد و می‌توانند پول خود را با استفاده از کارت موناکوی خود هزینه کنند. قابلیت دیگر این کارت این است که می‌توان آن را با Bitcoin، Ethereum، انتقال بانکی و یا کارت اعتباری شارژ کرد. در آینده، کاربران می‌توانند کارت ویزا را با استفاده ازتوکن‌های ERC20 اتریوم تأمین مالی کنند. هرچند MCO  زمان زیادی برای جهانی‌شدن دسترسی به این سیستم لازم دارد، ولی بر اساس برنامه‌ی تیم توسعه قرار است کارت پرداخت موناکو به زودی در بازار کشورهای مختلف عرضه شود.

خصوصیات ویژه - 4.8
توسعه دهندگان - 3
رسانه‌های اجتماعی - 5.6

4.5

امتیاز کوینیت

کارت اعتباری با امکان شارژ به‌وسیله‌ی رمزارزها و استفاده از شبکه‌ی VISA CARD

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

‫3 دیدگاه ها

  1. با درود و احترام
    آیا کارت و یا سیستم مشابه دیگری میتوانید پیشنهاد بدهید که مشابه همین سیستم را داشته باشد. یعنی یک کارت بانکی visa یا master به مشتری بدهد که بشود آن را با بیت کوین و اینها شارژ کرد؟

    1. سلام دوست گرامی سیستم‌های بانکی و دولت‌ها در ابتدا رمزارزها را برای ادامه‌ی فعالیتشون خطر در نظر می‌گرفتن و سعی میکردن با رمزارزها مقابله کنن اما هم‌اکنون متوجه شدن که نمیشه با این فن‌آوری مقابله کرد و سعی میکنن نسخه‌ای را منتشر کنن که خودشون روش کنترل دارن به همین دلیل هنوز هم شما نمیتونید مستقیم با رمزارز کارت بانکیتونو شارژ کنید اما سرویس دهنده‌های واسطه‌ای هستن که شما این امکان را میدن مثل برخی از صرافیها امکان برداشت رمزارزهای فروخته شده به کارت های بانکی را میدن ولی ایرانی‌ها برای دسترسی به این خدمات محدودیت مواجه هستن. سعی کنید از سرویس‌های ناشناس و غیر معتبر استفاده نکنید.

      1. سلام، ممنون از جوابتون. ولی جسارتاً ربطی به سوال من نداشت!
        برای مثال الان crypto.com کارت بانکی میده که با استفاده از MCO یا حتی Bitcoin میتونید تبدیل کنید به دلار که بعدش از اون کارت استفاده کنید. الان تو خیلی کشورها حتی ATM گذاشتن که میشه مثلاً تا 10 هزار تا دلار یا یورو رو بدون کارت شناسایی اینها نقد کرد.
        ولی سوال من بیشتر سرویس مشابه یا رقیبی برای crypto.com بود که از اون بهتر باشه اگر سراغ دارید. من الان اکانت و کارت crypto رو دارم و بد نیست. ولی خب همیشه دیر یا زود رقیب های بهتر پیدا میشن یا ممکنه رقیب قدیمی ها پیشنهاد های بهتری برای رقابت.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا