کوین‌نامه

رکوئست‌نتورک نامه | Request Network | REQ

رکوئست‌نتورک یک شبکه‌ی غیر‌متمرکز است که به مشتریان اجازه می‌دهد فاکتور خرید خود از فروشنده را با استفاده از یک سیستم پرداخت امن، دریافت کنند. در REQ همه‌ی اطلاعات اعضا شبکه در یک دفترکل غیر‌متمرکز ذخیره می‌شوند.

نام: رکوئست نتورک Request Network

نماد معاملاتی:  REQ

سایت: https://request.network

لینک صفحه BITCOINTALK 

تاریخ شروع به کار: 2017/08/31

توییتر: @Tweeter

کیف پول‌های پشتیبانی کننده: eidoo / metamask / trezor / ethereum mist dapp / lykke wallet / myether wallet / parity / ledger wallet / coinfy wallet

صرافی های پشتیبانی کننده: huobi / binance / koinex / mercatox / kucoin / gate.io / bancor network / ether delta / okex / bitbns / ddex / liqui / paradex / idex / radar relay

تعداد موجود(تا تاریخ نگارش مطلب): 662,961,414

ماکزیمم تعداد: 1,000,000,000

الگوریتم رمز نگاری:

قابلیت استخراج: ندارد

استخراج به وسیله‌ی: —

نحوه‌ی تایید: PoS

نظر نویسنده: هر زمان که یک فاکتور یا رسید پرداخت آنلاین دریافت می‌کنید، یک سیستم مالی برای تولید و به اشتراک‌گذاشتن این رسید استفاده می‌شود. این سیستم شبیه نرم افزار حسابداری بانک‌ها و یا پرداخت‌های آنلاین عمل می‌کند.
در آینده‌ی نزدیک، به جای استفاده از سیسم‌های رایج فعلی، REQ درخواست رسید را مستقیما در بلاک‌چین ایجاد می‌کند و تجربه‌ی پرداخت بدون مشکلات کنونی را فعال خواهد کرد. این فرایند مزایایی دارد:
ارزان‌تر خواهد بود.
امن‌تر خواهد بود زیرا اطلاعات مالی مشتریان را حفظ می‌کند.
با توجه به قابلیت تکنولوژی بلاک‌چین در کارامدتر ساختن برنامه‌های پرداخت‌، پرداخت آسان‌تر خواهد شد.

شبکه شامل 3 لایه است. لایه‌ی اصلی شامل قراردادهای هوشمند که برای ایجاد و شناسایی درخواست‌ها استفاده می شود. لایه‌های افزودنی قوانین مالیاتی و کسب و کار را اضافه می‌کند. در نهایت، لایه‌ی برنامه اجازه می‌دهد تا سازمان‌های مالی برای دسترسی به فاکتورها و تسهیل پرداخت‌ها، تحول اساسی را در شبکه‌ی پرداخت امن ایجاد خواهد کرد.

خصوصیات ویژه - 4.6
توسعه دهندگان - 5.1
رسانه‌های اجتماعی - 6.2

5.3

امتیاز کوینیت

پلت‎فرم غیر‌متمرکز برای پرداخت امن بر اساس قراردادهای هوشمند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا