کوین‌نامه

میتریل نامه | Mithril | MITH

MITH یک توکن ERC-20 بر پایه‌ی بلاک‌چین اتریوم است که برای اسفاده در رسانه های اجتماعی به وجود آمده است. میتریل با شبکه‌های اجتماعی جدید و رسانه‌های موجود ادغام می‌شود تا به تولیدکنندگان محتوا برای کمک به این شبکه‌ها، دستمزد بپردازد.

نام: میتریل Mithril

نماد معاملاتی: MITH

سایت: https://mith.io

لینک صفحه BITCOINTALK 

تاریخ شروع به کار: 2018/01/08

توییتر: @Tweeter

کیف پول‌های پشتیبانی کننده: ledger wallet / trezor / meta mask / eidoo / myether wallet / ethereum mist dapp / parity / jaxx

صرافی های پشتیبانی کننده: okex

تعداد موجود(تا تاریخ نگارش مطلب): 300,131,152

ماکزیمم تعداد:  1,000,000,000

الگوریتم رمز نگاری:

قابلیت استخراج: ندارد

استخراج به وسیله‌ی: —

نحوه‌ی تایید: PoS

نظر نویسنده: به طور کلی انتظار می‌رود که صاحبان محتوای حرفه‌ای مانند خوانندگان، ترانه‌سراها و دیگر دارندگان ارزش‎‌های دیجیتالی بتوانند از محتوای خود کسب درآمد کنند و تولیدکنندگان محتوا در مدل سنتی، از ارزش‌های دیجیتالی که در شبکه‌های اجتماعی تولید می‌کنند، مانند گذشته سود نخواهند برد. محتوا به طور فزاینده‌ای در همه‌ی جنبه‌های زندگی، از طریق وبلاگ های ویدئویی، صوتی یا پادکست، جریان مستقیم و تاثیرگذار ایجاد می‌کند. میتریل بر این باور است که هر کسی که ارزشی را به شبکه می‌افزاید، باید از کار خود بهره‌مند شود. MITH برای تحقق این هدف، که در آن همه‌ی تولیدکنندگان محتوا در اکوسیستم رسانه‎های اجتماعی، بتوانند در ازای انجام کارشان درآمد داشته باشند، راه‌اندازی شده است.

خصوصیات ویژه - 2.4
توسعه دهندگان - 2.9
رسانه‌های اجتماعی - 3.3

2.9

امتیاز کوینیت

ادغام با شبکه‌های اجتماعی برای پرداخت دستمزد تولیدکنندگان محتوا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا