کوین‌نامه

لایت کوین نامه | Litecoin | LTC

لایت کوین قابلیت تایید سریع‌تر معاملات (به طور متوسط ​​2.5 دقیقه) را دارد و از الگوریتم معکوس استخراج معادن با حافظه سخت استفاده می کند. شبکه لایت کوین برنامه ریزی شده است که 84 میلیون واحد ارز را به صورت نیمه کاره در هر چهار سال به درستی بیت کوین تولید کند. این ارز دیجیتال توسط کارمند گوگل، چارلز لی ساخته شده است. با این حال دارای پایه محکم پشتیبانی و تیم توسعه اختصاصی است.
پروژه Litecoin در حال حاضر توسط یک گروه اصلی از 6 توسعه دهنده نرم افزار تحت هدایت چارلز لی، با یک جامعه بزرگ که در حال رشد است، پشتیبانی می‌شود.

نام: لایت کوین | LITECOIN

نماد معاملاتی: LTC

سایت: litecoin.com

لینک صفحه BITCOINTALK

تاریخ شروع به کار:13/10/2011

توییتر:@litecoin

کیف پول های پشتیبانی کننده: ولت اختصاصی و…

صرافی های پشتیبانی کننده:
AEX/Abucoins/Allcoin/AltcoinTrader/BCEX/BTCMarkets/BTCTradeUA/BTC-Alpha/BXThailand/Bibox/BigONE/Binance/Bisq/Bit-Z/Bit2C/BitBay/BitFlip/BitGrail/BitKonan/BitMarket/Bitbank/BitcoinIndonesia/Bitfinex/Bithumb/Bitlish/Bitmaszyna/Bits Blockchain/Bitsane/Bitso/Bitstamp/Bittrex/Bittylicious/Bleutrade/Braziliex/BtcTrade.im/C-CEX/COSS/ChaoEX/CoinEgg/CoinExchange/CoinFalcon/Coingi/Coinone/Coinrail/Coinroom/CoinsBank/CoinsMarkets/Coinsquare/Coinut/CoolCoin/CryptoBridge/Cryptomate/Cryptopia/Cryptox/DSX/EXX/Exmo/Exrates/GDAX/Gate.io/Gatecoin/HitBTC/Huobi/Koineks/Kraken/Kucoin/Liqui/LiteBit.eu/Livecoin/LocalTrade/MercadoBitcoin/Mercatox/Mr.Exchange(Mr.Ripple)/OKCoin.cn/OKEx/OkCoinIntl./OpenLedger DEX/Poloniex/Qryptos/QuadrigaCX/RightBTC/RippleFox/SouthXchange/TDAX/TOPBTC/The Rock Trading/Tidex/Trade SatoshiTripe Dice Exchange/Tux Exchange/WEX/Waves Decentralized Exchange/YoBit/ZB.COM/xBTCe/

تعداد موجود(تا تاریخ نگارش مطلب):54,491,608.2

ماکزیمم تعداد:84,000,000.0

الگوریتم رمز نگاری: Scrypt

قابلیت استخراج: دارد

استخراج به وسیله‌ی: ASIC

نحوه‌ی تایید:PoW

نظر نویسنده: لایت کوین بعد بیت کوین قدیمی ترین ارز دیجیتال است. تکنولوژی قوی در کنار تیم فوق العاده قوی توسعه دهنده اعتبار بسیار زیادی به این ارز دیجیتال داده است. با توجه به محدودیت تعداد و همچنین اعتبار بسیار بالای این ارز دیجیتال آینده ای بسیار روشن دارد.

خصوصیات ویژه - 8.4
توسعه‌دهندگان - 9
رسانه‌های اجتماعی - 8.8

8.7

امتیاز کوینیت

دومین ارز دیجیتال ساخته شده پس از بیت کوین دارای الگوریتم یکسان با بیت کوین ولی با قابلیت SEGWIT

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا